Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 2 - poradnik do gry

Fallout 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2 poradnik Fallout 2

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

11. Ochrona karawany - Duppo - (opcjonalnie).

Kolejną osobą w NRK , która może nam zlecić ochronę karawany jest Duppo. Jego zakład mieści się w Centrum :

Jest to jednorazowa wyprawa do Redding - Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Jest to jednorazowa wyprawa do Redding . Jeśli nie pozwolimy skrzywdzić nikomu żadnej krowy, otrzymamy 2000$ + 1000$ premii. Jest to szalenie opłacalne, bo podczas podróży zaatakuje nas wielu przeciwników. Podskoczyłem w ten sposób o cały poziom! Szczerze polecam tą robotę. Na prawdę warto. Jeśli podejmiemy się pracy u Duppa, każe nam on przyjść na drugi dzień pod bramę Rancza Westina . Spotkamy tam gościa w Skórzanym pancerzu. Gdy go zagadamy, misja się rozpocznie.

12. Sprawdź uprowadzenia braminów / Współrzędne Krypty 13

Misję tą zleci nam Westin. Oczywiście pod warunkiem, że nie zabiliśmy go dla Bishopa w misji [13] (Nowe Reno). Jego posiadłość mieści się w lokacji zwanej: Ranczo Westina . Mamy zbadać, dlaczego jego braminy znikają. Udajemy się teraz do Felixa. Stoi on zaraz przy wejściu do mieszkania Westina. Prosimy go by zaprowadził nas na pastwisko. Gdy trafimy na miejsce, po pewnym czasie zjawią się dwa Szpony śmierci. Nie zaatakują nas jednak, tylko odejdą. Wychodzimy z mapy i wracamy powiedzieć o tym Westinowi. Za wykonanie misji, otrzymamy 1000 PD.

Współrzędne Krypty 13 możemy zdobyć w bardzo interesujący sposób. Na Ranczu Westina znajduje się mały domek. Stoi tam Bob:

Gdy postawimy mu jakiegoś drinka (musimy mieć przy sobie Piwo lub Gorzałę) opowie nam o przygodzie swojego życia - Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Gdy postawimy mu jakiegoś drinka (musimy mieć przy sobie Piwo lub Gorzałę) opowie nam o przygodzie swojego życia. Poznawszy historię Boba, udajemy się do dr Jubilee w Centrum :

Zagadujemy go o mapę Boba - Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Zagadujemy go o mapę Boba. Lekarz mówi, że ma tylko jakiś obraz. Może nam go sprzedać za 10.000$. Kupujemy go i przyglądamy się malowidłu bliżej. Odkryjemy w ten sposób naszkicowaną mapę. Poznamy dzięki temu współrzędne Krypty 13 . Ja sobie odpuściłem to rozwiązanie. Namiary na Kryptę 13 możemy uzyskać za darmo W Krypcie 15 (misja [2]). Za opcję z Bobem nie otrzymamy nawet złamanego PD. 10 kawałków również piechotą nie chodzi.

13. Zdobądź części/uzyskaj dostęp do krypty 15.

Misję tą zleca nam Tandi. Ta sama Tandi, którą uratowaliśmy w pierwszym Falloucie (przybyło jej tylko, trochę zmarszczek:-) Ach, te wspomnienia... Nie mówię już nawet o posągu Przybysza z Krypty 13, który mieści się na placu Ratusza . Pokój Tandi znajduje się w gmachu Kongresu (Ratusz ):

Gdy zapytamy Guntera, że szukamy pracy - zleci nam on udanie się z tym do Tandi - Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Gdy zapytamy Guntera, że szukamy pracy - zleci nam on udanie się z tym do Tandi. Jeśli powiemy jej, że preferujemy rozwiązania dyplomatyczne, zleci nam ona udanie się do Krypty 15 . Mamy z niej wydobyć specjalne części dla RNK . Jak to zrobić, opiszę w misji [2] i [3] w Krypcie 15 .

Na tym kończy się nasza przygoda w Republice Nowej Kalifornii . Wykonaliśmy tu praktycznie wszystkie zadania poboczne. Wrócimy tu jeszcze po zbadaniu sprawy w Krypcie 15 (misja [13]). Powodzenia. Niech wam piasek lekkim będzie...