Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 2 - poradnik do gry

Fallout 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kreacja Wybrańca | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2 poradnik Fallout 2

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

Proponowana kreacja Wybrańca

Grę Fallout 2 przeszedłem 7 razy. Różnymi postaciami. Zarówno tymi proponowanymi przez grę (Narg, Mingan, Chista) jak i tymi stworzonymi przez siebie. Zasugeruję Wam jednak stworzenie postaci, którą grało mi się najlepiej, najprzyjemniej i najbardziej ciekawie. Dobór wszelkich statystyk, umiejętności i cech - oczywiście uzasadnię. Tak czy inaczej wybór i tak będzie należał do Was, drodzy Wybrańcy.

Określenie imienia/ksywki, wieku i płci zostawiam Wam. Przejdźmy jednak najpierw do wyboru dwóch cech:

Szybki cyngiel

Co prawda wybierając tę cechę tracisz możliwość celowania w konkretne części ciała przeciwników, jednak użycie jakiejkolwiek broni kosztuje Cię o jeden punk akcji mniej. Jest to bardzo przydatne, albowiem będziesz w stanie wykonywać o wiele więcej akcji podczas walki niż gdybyś nie miał tej cechy. Dzięki profitowi Szybki palec Na ataki dystansowe będziemy wydawać o jeszcze jeden PA mniej. Jest to więc dosyć sympatyczna kombinacja, a uwierzcie mi - w Falloucie 2 walczy się często! O wiele częściej niż w Fallout 1.

Zdolniacha

Przy awansach będziesz dostawał 5 punktów mniej do rozdysponowania na umiejętności oraz natychmiastowo zostanie Ci odjęte po 9 punktów ze wszystkich umiejętności. Bez obaw jednak. Wybierając tę cechę - każdy z Twoich współczynników głównych podniesie się o jeden punkt. Zyskasz w ten sposób, aż 7 punktów, które możesz swobodnie rozdysponować. Nie przejmuj się również, że będziesz dostawał 5 punktów mniej na umiejętności, bo proponowany przeze mnie poziom Inteligencji (IN) na 8 - nie dosyć, że wyrówna ten stan, co nawet w znaczący sposób go podniesie! Natychmiastowej ujmy 9 punktów do umiejętności również się nie obawiaj. W grze większość z nich nie specjalnie się przydaje. Przez uzyskany bonus 7 dodatkowych punktów na współczynniki główne i tak podniesiesz większość umiejętności (nie mówiąc już o dobrach płynących z czytania książek). Mocno dopalisz tym samym 3 główne umiejętności, które przyjdzie Ci zaraz wybrać.

Teraz przejdźmy do współczynników głównych:

SIŁA (SI) na 6 (Dobrze)

Określa ona ilość zadawanych obrażeń w walce wręcz (+1), udźwig (+25) oraz w mniejszym stopniu ilość Punktów Wytrzymałości (+1). Wpływa również na to, jakich broni możesz używać. Ustawiając Siłę na 6 - możemy używać większości broni w grze. Siła zostanie nam podniesiona poprzez noszenie następujących zbroi: Pancerz Wspomagany (+3), Utwardzany pancerz wspomagany (+3), Zaawansowanego pancerz wspomagany (+4), Zaawansowany pancerz wspomagany Mk. II (+4). Siłę będziemy mogli sobie podnieść o jeden punkt w bunkrze Bractwa Stali (San Francisco) dzięki Czerwonemu modułowi pamięciowemu. Jak widzimy - nie ma się o co martwić.

PERCEPCJA (PE) na 8 (Świetnie)

Wpływa ona na inicjatywę podczas walk (+2)(częściej od wrogów wykonujemy pierwszy ruch), znacząco poprawia walkę na odległość (tym właśnie się będziemy zajmować przede wszystkim) oraz dodaje 1 punkt do umiejętności: Pierwsza pomoc, Leczenie, Otwieranie zamków i Pułapki. Bardzo przydatny współczynnik, dlatego ustawiamy go na 8. Przy okazji wyboru profitu Strzelec wyborowy - zyskamy dodatkowe 2 punkty Percepcji. Oznacza to, że w sytuacjach walk dystansowych nasza percepcja będzie traktowana tak, jakby była na dziesiątce. Miotanie ołowiem jeszcze nigdy nie będzie tak proste, skuteczne i przyjemne. Percepcję będziemy mogli sobie podnieść o jeden punkt w bunkrze Bractwa Stali (San Francisco) dzięki Zielonemu modułowi pamięciowemu.

WYTRZYMAŁOŚĆ (WY) na 6 (Dobrze)

Cecha ta determinuje liczbę Punktów Wytrzymałości (+2), odporność na trucizny (+5%) i promieniowanie (+2%), określa tempo zdrowienia (+1) oraz liczbę Punktów Wytrzymałości otrzymywanych przy każdym awansie postaci. Cecha bardzo ważna, bo określa w znacznej mierze ogólną odporność naszej postaci i jej organizmu. Szóstka dla niej jest bardzo dobrym rozwiązaniem.

Wartość Wytrzymałości

Ilość Punktów Wytrzymałości na awans

Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie