Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 2 - poradnik do gry

Fallout 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ręczna broń palna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 poradnik Fallout 2

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

 

SIG Sauer 14mm - Ręczna broń palna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

SIG Sauer 14mm

Minimalna siła: 4

Zasięg: 24

Obrażenia: 12-22

Punkty akcji: P 5 / C 6

Waga: 5

Pojemność magazynka: 6 naboi

Amunicja:

14mm AP

Przebicie: bez zmian - Ręczna broń palna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Przebicie: bez zmian

Obrażenia: - 50%

Pistolet 5,56mm - Ręczna broń palna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Pistolet 5,56mm

Minimalna siła: 5

Zasięg: 30

Obrażenia: 20-30

Punkty akcji: P 5 / C 6

Waga: 7

Pojemność magazynka: 5 naboi

Amunicja:

.233 FMJ

Przebicie: - 20% - Ręczna broń palna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Przebicie: - 20%

Obrażenia: - 20%

Karabin szturmowy AK-112 5mm - Ręczna broń palna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Karabin szturmowy AK-112 5mm

Minimalna siła: 5

Zasięg: 45

Obrażenia: 8-16

Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6

Waga: 8

Pojemność magazynka: 24 naboje

Amunicja:

5mm AP

Przebicie: bez zmian - Ręczna broń palna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Przebicie: bez zmian

Obrażenia: - 35%

5mm JHP

Przebicie: bez zmian - Ręczna broń palna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Przebicie: bez zmian

Obrażenia: + 35%

Strzelba bojowa - Ręczna broń palna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Strzelba bojowa

Minimalna siła: 5

Zasięg: 22

Obrażenia: 15-25

Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6

Waga: 11

Pojemność magazynka: 12 naboi

Amunicja:

Śrut kaliber 12

Przebicie: + 25% - Ręczna broń palna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Przebicie: + 25%

Obrażenia: - 25%

Karabin snajperski - Ręczna broń palna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Karabin snajperski

Minimalna siła: 5

Zasięg: 50

Obrażenia: 14-34

Punkty akcji: P 5 / C 6

Waga: 10

Pojemność magazynka: 6 naboi

Amunicja:

.233 FMJ

Przebicie: + 25% - Ręczna broń palna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Przebicie: + 25%

Obrażenia: - 25%

Desert Eagle - Ręczna broń palna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Desert Eagle .44 (zwiększony magazynek)

Minimalna siła: 4

Zasięg: 25

Obrażenia: 10-16

Punkty akcji: P 5 / C 6

Waga: 4

Pojemność magazynka: 20 naboi

Amunicja:

.44 Magnum JHP

Przebicie: - 25% - Ręczna broń palna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Przebicie: - 25%

Obrażenia: + 25%

.44 Magnum FMJ

Przebicie: + 25% - Ręczna broń palna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Przebicie: + 25%

Obrażenia: - 25%