Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 2 - poradnik do gry

Fallout 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2 poradnik Fallout 2

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

19. RODZINA WRIGHT Znajdź winnego przedawkowania przez Richarda Wrighta.

UWAGA: By odkryć prawdę nie możemy być członkiem rodziny Salvatore!

Ostatnia rodzina mafijna w Nowym Reno . Moja ulubiona, bo najmniej zepsuta. Zajmuje się głównie pędzeniem bimbru. Lepsze to niż narkotyki czy układy ze zbirami z Navarro . Czas podjąć się zadania wyjaśnienia tragicznej sytuacji - śmierci syna głowy rodziny Wrigtów. Gdy udamy się do Wschodniej części Nowego Reno , wchodzimy do budynku po środku. Spotkamy tam Keitha Wrighta. Mówimy mu, że szukamy pracy. Zezwoli nam on wtedy udać się do szefa rodziny Wright - Orville'a:

Zleci nam on zbadanie sprawy śmierci swojego syna - Richarda - Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Zleci nam on zbadanie sprawy śmierci swojego syna - Richarda. Podejrzewa on, że ktoś sprzedał mu Jet i zmusił go do zażycia. Prawda jednak nie okaże się tak oczywista. Po kolei jednak. Zagadujemy ponownie Keitha i wypytujemy go o brata. Pytamy go również o to, czy moglibyśmy przeszukać jego pokój. Gdy uzyskamy pozwolenie, idziemy porozmawiać z matka zmarłego Richarda - Panią Wright. Ją również wypytujemy o syna. Na końcu zaglądamy do pokoju Richarda i badamy pierwszy regał po prawej:

Znajdziemy w nim Pusty pojemnik na Jet - Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Znajdziemy w nim Pusty pojemnik na Jet. Otrzymamy za to 500 PD. Idziemy teraz na Drugą ulicę i pytamy Jimmy'ego J o znaleziony Pusty pojemnik na Jet:

Okaże się, że pojemnik ten był zatruty jadem Radskorpiona - Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Okaże się, że pojemnik ten był zatruty jadem Radskorpiona. Otrzymujemy kolejne 500 PD i idziemy złożyć wizytę Renesco w Pasażu handlowym . Gdy zapytamy go o zatruty pojemnik, Renesco pęknie i zacznie sypać. Okaże się, że rodzina Salvatore zleciła mu przygotowanie "zabójczego Jetu". Za odkrycie prawdy, otrzymamy 1000 PD. Czas przekazać wszystkie zdobyte informacje Orville'owi. Mówimy mu o Renesco, a potem, by go nie zabił - o rodzinie Salvatore. Otrzymamy raz po 500 PD, potem 2000 PD, 2 Gorzały, 40 sztuk Amunicji kal. 12 i 350$. Orville zleci nam również następne zadanie (misja [21]).

20. Zwerbować Myrona (opcjonalne).

Myrona znajdziemy w Stajniach . Byliśmy tam raz, gdy wykonywaliśmy zadanie dla rodziny Mordino (misja [6]). Gdy zdecydowaliśmy się wyrżnąć ją całą pień, będziemy musieli walczyć z członkami rodziny w Stajniach . Jeśli nie - droga wolna. Pomieszczenie, w którym znajduje się Myron, znajduje się pod ziemią:

Prowadzą do niego dwa zejścia z drabinką - Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Prowadzą do niego dwa zejścia z drabinką. Do pokoju Myrona możemy się dostać na dwa sposoby. Pierwszy to wybicie strażników strzegących kwatery. Drugi jest ciekawszy. Dostaniemy za niego 500 PD. Wystarczy porozmawiać z naukowcem stojącym w hangarze. Musimy powiedzieć jej, że również jesteśmy naukowcem. Staramy się ją uwieść i wypytać o Myrona. Gdy zapytamy się jej, czy możemy się z nim widzieć, wręczy nam ona Identyfikator Stajni. Dzięki niemu będziemy mogli swobodnie udać się na spotkanie z Myronem. Jeśli uda się nam go zwerbować, otrzymamy 750 PD. Więcej o nim podaję w statystykach:

Imię

Myron

PW

70, 77, 92, 107, 122 [wzrost PW odpowiada PzD]

PA

7, 8 [wzrost PA odpowiada PzD]

Umiejętności

Nauka

Bronie

Pistolet wstrzykujący, Pistolet Gaussa

Udźwig

125

Uwagi

Świetny naukowiec, kiepski wojak. Jeśli cenimy sobie pomoc naukową bardziej niż bitewną - Myron będzie idealnym kompanem. Jest on w stanie przygotowywać nam kilka medykamentów. Do wyrobu każdego, będziemy mu musieli przynieść odpowiednie składniki. Oto leki, jakie może zrobić dla nas Myron: Stimpaki (Korzeń Xandrowy, Kwiat Broca, Pusta strzykawka), Superstimpaki (Owoc, Nuka-Cola, Stimpak), Antidotum (Ogon Radskorpiona).

Wypytujemy teraz Myrona czy istnieje antidotum na Jet. Okaże się, że tak. Za tą informację otrzymamy 2000 PD. Udajemy się teraz do Kryptopolis na spotkanie z dr Troyem (poznaliśmy go w misji [17], Kryptopolis ). Pytamy się go, czy jest w stanie przygotować lekarstwo na uzależnienie od Jetu. Doktorek jest w stanie to zrobić. Po chwili wręczy nam dwie sztuki Antidotum na Jet. Otrzymujemy za to - 2000 PD. Jedziemy z nim do Redding i wręczamy go dr Johnsonowi. Zdobędziemy 2500 PD i wykonamy tym samym misję [6] w Redding .

CIEKAWOSTKA: Gdy użyjemy na Myronie Antidotum na Jet - wzrośnie jego umiejętność Nauki.

UWAGA: Myron może nam się przydać w misji [17], Kryptopolis .

21. RODZINA WRIGHT Znajdź sposób na dostanie się do bazy Sierra.

Druga i ostatnia misja zlecona nam przez Orville'a. Tym razem mamy za zadanie udać się do Bazy Wojskowej Sierra . Jest to praktycznie ostatnia misja w Nowym Reno . Wrócimy tu tylko po to, by zdać relację z wycieczki do Bazy - Orville'owi. Zawitamy tu również po zakończeniu gry. Jest to jednak opcjonalne, ale się opłaca. Przed udaniem się do BWS , proponuje porządnie się dozbroić, uleczyć i wyposażyć w Stimpaki, Superstimpaki, materiały wybuchowe i granaty EMP. Czeka nas trudna batalia. Będzie ciężko, więc przygotujmy się dobrze.