Schizm II: Kameleon - poradnik do gry
Ilustrowany opis przejścia przygodowej gry logicznej „Schizm II: Kameleon”, wyjaśniający w jaki sposób poradzić sobie z mnóstwem najróżniejszych szarad, zestawianiem układanek czy wyprowadzaniem wzorów, które napotkamy w niezwykłej krainie Sarpedonu.
Aktualizacja:
Schizm II: Kameleon - poradnik do gry

Kilka słów tytułem wstępu...
"Schizm", zarówno jego część pierwsza jak i druga, to gra przygodowa, a raczej, co bliższe będzie prawdy, gra logiczna z elementami przygody...
Fabuła ma za zadanie w tym przypadku tylko i wyłącznie wytyczyć nam ścieżkę, którą będziemy podążać, od jednej zagadki do drugiej, a potem do kolejnej... Większość czasu spędzimy nad rozwiązywaniem najróżniejszych szarad, zestawianiem układanek i wyprowadzaniem wzorów. Twórcy tej gry postarali się, byśmy z naszych szarych komórek musieli wycisnąć ostatnie poty, ale jednocześnie, by odnalezienie poszukiwanego rozwiązania dawało nam mnóstwo satysfakcji i poczucia własnej wartości...
Dlatego też, pisząc ten poradnik starałem się, by w jak najmniejszym stopniu zepsuć Wam zabawę przy zmaganiu się z łamigłówkami. Unikałem, tam gdzie uznałem to za celowe, podawania rozwiązań na tacy, raczej pozostawiając Wam odkrycie drogi, którą można dotrzeć do uzyskania końcowego efektu, pozwalającego wyruszyć na poszukiwanie kolejnej zagadki... W wielu przypadkach wskazanie sposobu, jakim należy się posłużyć przy pokonywaniu tej czy innej przeszkody, nie było możliwe, gdyż tak to sobie założyli twórcy tej gry, stawiając na losowe, generowane przez nasz komputer, uzyskiwanie rozwiązań.
Stąd też wypływa moja propozycja: próbujcie sami... Do skutku... Kartka papieru, ołówek i kalkulator niech staną się Waszymi najlepszymi przyjaciółmi. Nie zniechęcajcie się... Po żadnym pozorem nie rezygnujcie, aż poczujecie tę dziką satysfakcję, gdy dowiedziecie wszem i wobec, że potraficie dokonać tego sami... A jeśli nie...? Cóż, otwórzcie strony tego poradnika i przy jego niewielkiej pomocy idźcie dalej...
Zapraszając Was do wspaniałej podróży wraz Senem, życzę Wam jednocześnie fantastycznej zabawy i dużo radości przy odkrywaniu tajemnic pięknego Sarpedonu...

Schizm II: Kameleon
Mysterious Journey II: Chameleon
Data wydania: 25 listopada 2003
GRYOnline
Gracze
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TOUCHSTONE
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LAS HALCYON
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STREFA NEUTRALNA
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PLAŻA TOWARZYSZY
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TAJEMNICZA JASKINIA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TAJEMNICZA JASKINIA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PLAŻA TOWARZYSZY
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STREFA NEUTRALNA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STREFA NEUTRALNA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PLAŻA TOWARZYSZY
- Mysterious Journey 2 Chameleon: HANGAR PROMÓW cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: HANGAR PROMÓW cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.3
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: Poradnik do gry - 01. STACJA KOSMICZNA cz.1
Komentarze czytelników
Void Pretorianin
dundek2003-->... a obrazki już nie wystarczają?! To te kolorowe, obok czarnych literek... A może również każdy obrazek powinien zostać przez autora opisany jak najbardziej szczegółowo, krok po kroczku?!
Wiesz, dundek 2003, jeśli nie radzisz sobie z samodzielną interpretacją tekstu pisanego i umiejetnością logicznego powiązania go z dołączonymi rysunkami, to radzę, zrezygnuj ze Schizma... To raczej nie jest gra dla Ciebie...
Z poważaniem...
zanonimizowany132617 Pretorianin
Void--------------->dundek2003 jest właśnie przykładem szerzącego się wtórnego analfabetyzmu wsród polaków o którym tak trąbili w mediach ;)
co do poradnika ---- fajny i profesjonalny chociaż mi nie był potrzebny :)(no może w jednym lub dwóch momentach :D hehe )
zanonimizowany133240 Legionista
Czytam te komentarze i dziwię się że można wymagać czegoś więcej niż jest zawarte w poradniku. Nie jestem orlicą ale te solucje dużo dają. Każdy laik powinien sobie świetnie z jego pomocą poradzić.
Soulcatcher Legend

dundek2003 ---> Schizm jest grą specyficzną i dlatego poradnik ma taką formę a nie inną.
zanonimizowany133240 Legionista
Voil ------> mam prośbę do ciebie jeśli to jest możliwe chciałabym się z tobą skontaktować. E-mail podany w online wraca jak bumerang.]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.