Call of Duty - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Call of Duty - poradnik do gry

HEADSHOT! Opis przejścia wojennej gry akcji Call of Duty, pozwalającej sprawdzić się w roli żołnierza rzuconego w wir II wojny światowej. Poradnik zawiera rady przeznaczone dla tych, którzy chcą pokonać grę na możliwie najwyższym poziomie trudności.

Call of Duty wydaje się być godnym pretendentem do miana jednej z najbardziej widowiskowych i zrealizowanych w konwencji dobrego filmu sensacyjnego, grą akcji, określaną trzema znanymi wszem i wobec literami - fps (first person shooter) - Call of Duty - poradnik do gry

Call of Duty wydaje się być godnym pretendentem do miana jednej z najbardziej widowiskowych i zrealizowanych w konwencji dobrego filmu sensacyjnego, grą akcji, określaną trzema znanymi wszem i wobec literami - fps (first person shooter). Ta wciągająca produkcja czerpiąca pełnymi garściami z hitów pokroju "Wróg u bram", pozwalając sprawdzić się w roli żołnierza wysłanego do walki w czasie II wojny światowej. I trzeba przyznać, że odróżnia się od podobnych jej tytułów niemalże doskonałą grywalnością.

Mimo, iż gra do najtrudniejszych nie należy, niniejszy poradnik zawiera rady standardowo już przeznaczone szczególnie dla tych, którzy chcą pokonać ją na możliwie najwyższym poziomie trudności - Weteran. Wybierając na początku właśnie ten stopień, rezygnujemy z napotykanych tu i ówdzie apteczek oraz uniemożliwiamy leczenie podczas wykonywania pojedynczej misji. Zdrowie podreperować można tylko po jej ukończeniu, co mobilizuje już na wstępie do korzystania z zasłon terenowych i specjalnego obchodzenia się z wszelkimi przeciwnikami. Do tego by zakończyć Twój wirtualny żywot wystarczą dwa celne naboje, więc klawisze szybkiego zapisu / odczytu będą szczególnie często w użyciu.

Zapraszam do zapoznania się z niniejszym poradnikiem,

Zodiac

Informacje o Call of Duty - poradnik do gry

Autor : Piotr Zodiac Szczerbowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 30, ilustracje: 205 .

Popularne strony w Call of Duty - poradnik do gry

Call of Duty Classic - screen - 2003-08-18 - 17920Call of Duty Classic - screen - 2003-08-18 - 17919Call of Duty Classic - screen - 2003-08-18 - 17918Call of Duty Classic - screen - 2003-08-18 - 17917Call of Duty Classic - screen - 2003-08-18 - 17916Call of Duty Classic - screen - 2003-08-18 - 17915Call of Duty Classic - screen - 2003-08-18 - 17914Call of Duty Classic - screen - 2003-07-31 - 17516Call of Duty Classic - screen - 2003-07-31 - 17515

23.12.2006 12:14
😐
zanonimizowany368215
7
Legionista

poradnik taki sobie.......................................

23.12.2006 12:18
👍
odpowiedz
karpiu_87
64
Brothers in Arms

Ważne że jest ;)

02.01.2008 15:37
👍
odpowiedz
zanonimizowany440089
3
Junior

nie mogę przejść pierwszej misji w Rosji. Ale gra warta uwagi. Polecam

14.05.2009 09:49
👍
odpowiedz
zanonimizowany521720
46
Generał

Bardzo fajna gra, świetna strzelanka polecam wszystkim chyba najlepsza jaka gralem a gralem w bardzo wiele strzelanek w swoim zyciu