A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Plague Tale Requiem: Finałowa konfrontacja z Hugo - solucja, opis przejścia A Plague Tale Requiem poradnik, solucja

Nasza solucja opisuje finał gry Plague Tale Requiem – rozdział 16 (Król Hugo). Dowiecie się gdzie jest Hugo, jak unikać fal szczurów i jak poprawnie rozegrać finałową konfrontację.

Ostatnia aktualizacja: 15 października 2022

W ramach rozgrywania etapu 16 (Król Hugo - King Fugo) gry Plague Tale: Requiem doprowadzicie do finałowej konfrontacji z udziałem Hugo. Opis przejścia z naszego poradnika podpowiada jak unikać kontaktu z falami szczurów, gdzie znaleźć Hugo i jak bronić się przed potworami.

Odnalezienie Hugo (Find Hugo)

Rozpocznijcie przeprawę przez zniszczone miasto - Plague Tale Requiem: Finałowa konfrontacja z Hugo - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Rozpocznijcie przeprawę przez zniszczone miasto. Po drodze zajrzyjcie do prawego zrujnowanego budynku - znajdziecie tam stół warsztatowy oraz sekretną skrzynię.

Skorzystacie ze schodów i podejdźcie do Lucasa. Znajdziecie ostatni sekret w grze - to kwiat do herbarium Hugo: Goździk (Carnation).

Przejdźcie przez drzwi obok sekretu - Plague Tale Requiem: Finałowa konfrontacja z Hugo - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Przejdźcie przez drzwi obok sekretu. Załączy się cut-scenka i w oddali zauważycie ogromną sferę - to właśnie tam przebywa Hugo.

Po spadnięciu na dół wysłuchajcie planu działania. Musicie unikać fal szczurów i dobiegać do kolejnych zasłon - pierwszą z nich będzie fragment ściany budynku z powyższego obrazka. Rozpoczynajcie sprint za każdym razem gdy minie Was jedna z fal, dzięki czemu powinniście zdążyć z dotarciem do kolejnej zasłony.

Dotrzyjcie docelowo do najniżej położonych ruin - Plague Tale Requiem: Finałowa konfrontacja z Hugo - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Dotrzyjcie docelowo do najniżej położonych ruin. Możecie tam przesunąć przeszkody i odsłonić szczelinę - skorzystajcie z niej.

Biegnijcie w stronę zniszczonego mostu i nie przejmujcie się już tym, że w okolicy nie ma kolejnych zasłon - Plague Tale Requiem: Finałowa konfrontacja z Hugo - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Biegnijcie w stronę zniszczonego mostu i nie przejmujcie się już tym, że w okolicy nie ma kolejnych zasłon. Po dotarciu do końcowej części mostu wysłuchajcie rozmowy i potwierdźcie chęć dotarcia na dół.

Finałowa konfrontacja

Przeniesiecie się w nowe miejsce i Amicia rozpocznie jego eksplorację w pojedynkę - Plague Tale Requiem: Finałowa konfrontacja z Hugo - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Przeniesiecie się w nowe miejsce i Amicia rozpocznie jego eksplorację w pojedynkę. Będziecie odnajdywać nowe posągi feniksów. Instynkt może Wam podpowiadać, że musicie podążać w te strony, które wskazują, ale w rzeczywistości trzeba odwrotnie się zachować - po ustawieniu się przy posągu wyruszcie w przeciwną stronę od tej, w którą zwrócony jest ptak.

Amicia zaczniej wolniej iść i docelowo przeniesie się w jeszcze inne miejsce - Plague Tale Requiem: Finałowa konfrontacja z Hugo - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Amicia zaczniej wolniej iść i docelowo przeniesie się w jeszcze inne miejsce. Tu zaczną Was atakować potwory. Do eliminowania ich możecie używać Ignifera i macie ich nielimitowany zapas.

Pomyślna obrona będzie coraz trudniejsza i okaże się, że jest ona pozbawiona sensu - Plague Tale Requiem: Finałowa konfrontacja z Hugo - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Pomyślna obrona będzie coraz trudniejsza i okaże się, że jest ona pozbawiona sensu. Musicie wybrać z inwentarza Exstinguis i ugasić ognisko - tylko w taki sposób wydostaniecie się z koszmaru.

Jeśli nie użyjecie w porę Exstinguis, to Amicia zostanie pokonana i ponownie zostaniecie przeniesieni do lokacji z posągami feniksów. Trzeba będzie powtórzyć poprzednie kroki.

Znajdziecie Hugo i musicie rozpocząć przemarsz przez nową lokację - Plague Tale Requiem: Finałowa konfrontacja z Hugo - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

"Znajdziecie" Hugo i musicie rozpocząć przemarsz przez nową lokację. Nie trzeba tu wykonywać żadnych czynności, a jedynie wysłuchiwać komentarzy mijanych postaci.

Po tym jak Amicia znajdzie się znowu sama wyruszcie prosto - Plague Tale Requiem: Finałowa konfrontacja z Hugo - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Po tym jak Amicia znajdzie się znowu sama wyruszcie prosto. Spotkacie Lucasa i możecie wznowić podróż w stronę Hugo, bo okoliczne szczury Was nie zaatakują.

Ostatni krok do wykonania to wycelowanie z procy w Hugo i posłanie pocisku - Plague Tale Requiem: Finałowa konfrontacja z Hugo - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Ostatni krok do wykonania to wycelowanie z procy w Hugo i posłanie pocisku. Załączy to scenkę przerywnikową kończącą rozdział 16.

Nie wyłączajcie jeszcze gry. Po pierwszych napisach końcowych załączy się epilog - rozdział 17. Opisaliśmy go na kolejnej stronie solucji.