Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Humankind - poradnik do gry

Humankind - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Humankind: Infrastruktura miast Humankind poradnik, porady

W tej części poradnika do gry Humankind dowiecie się więcej na temat infrastruktury, czyli specjalnych projektów w mieście.

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2021

Na tej stronie naszego poradnika do gry Humankind przeczytacie o infrastrukturze. To specjalne projekty miejskie, które zapewniają dodatkowe bonusy dla dzielnic, miasta lub zwiększaj dochody z surowców podstawowych.

Każde miasto może budować dzielnice, szkolić jednostki, wznosi wspólne projekty tak jak Kulturalne Cuda albo może budować infrastrukturę. Są to specjalne projekty i budynki, które podnoszą efektywność jednej z dziedzin miasta w kwestii wydobywania surowców, stabilności czy większej produktywności specjalistów. Infrastruktura jest tworzona w polu w Głównym Placu i nie jest fizycznie umieszczana w świecie gry tak jak dzielnice. Ich bonus działa na miasto oraz wszystkie połączone terytoria. Im więcej masz takich budynków/projektów, tym koszt wznoszeni kolejnych wzrasta.

Większość projektów lub budynków infrastruktury posiada kilka poziomów. Nie można zbudować lepszej infrastruktury, dopóki nie zrealizowaliście projektów z poziomów początkowych. Czasem, niektóre infrastruktura będzie potrzebować surowców strategicznych i bez dostępu do nich, nie zaczniesz budowy. Nie musisz mieć jednak dostępu do zasobów w celu utrzymania takiego budynku. Raz zbudowana infrastruktura, dostarcza bonus, dopóki istnieje miasto. Budynki i projekty może być zniszczona tylko wyłącznie przez unicestwienie miasta.

Kuźnia znacznie zwiększy możliwości przemysłowe miasta (1). Za każdy zasób strategiczny, miasto otrzyma 5 dodatkowych punktów produkcji, a każda dzielnica rzemieślników z korzysta na gęstej zabudowie (2). To ulepszenie wymaga dostępu do zasobów strategicznych (3). - Humankind: Infrastruktura miast - Humankind - poradnik do gry
Kuźnia znacznie zwiększy możliwości przemysłowe miasta (1). Za każdy zasób strategiczny, miasto otrzyma 5 dodatkowych punktów produkcji, a każda dzielnica rzemieślników z korzysta na gęstej zabudowie (2). To ulepszenie wymaga dostępu do zasobów strategicznych (3).

Warto wybierać takie projekty, które łącza się z już istniejącymi dzielnicami lub kierunkiem rozwoju miasta. Zamierzasz stworzy centrum handlu? Każda budynek, który zwiększy dochody z mieszkańców, specjalistów lub szlaków handlowych musisz opracować. Naukowe miasto z licznymi dzielnicami, skorzysta z projektów infrastruktury, które zwiększają dochody ze specjalistów, pól i dzielnic naukowych. Jednak, jeśli twoje miasto ma nikłe dochody w danej dziedzinie, to stratą czasu będzie budowanie takich struktur w Waszym mieście.

Miasta graniczne skorzystają z ulepszeń murów miejskich. Nie tylko podniesiesz poziom fortyfikacji, ale również zabezpieczysz swoje oddziały podczas oblężeń. Warto również skupić się na projektach, które podniosą poziom doświadczenia Waszych jednostek oraz budynki, które podniosą poziom stabilności miasta. Twoje miasto opiera się na dochodach z pól rzecznych? Jest kilka projektów, które znacznie podniosą dochody na każdym takim heksie. Musicie znaleźć balans w budowaniu nowych dzielnic i infrastruktury. Lepiej jest najpierw budować dzielnice, a potem specjalne budynki, które będą mogły podnieść dochody dzielnic. Przerzucenie się na budowanie infrastruktury, jest dobrym pomysłem, gdy stabilność jest niska i budowa nowych dzielnic tylko pogorszy sytuację. Infrastruktura to projekty wspierające budowę miasta.

Jeśli masz w planach połączyć dwa miasta, to warto rozbudowywać infrastrukturę w tylko jednym z takich miast. Infrastruktura się nie duplikuje i istnieje tylko w Głównym Placu miasta. Po połączeniu kilku miast, będzie istniał tylko jeden plac główny. Dlatego cały wysiłek drugiego miasta pójdzie na marne. Lepiej jest zainwestować w nowe dzielnice lub jednostki, a skupić się na budowie infrastruktury w konkretnych specjalizacjach tylko w wybranych miastach.