Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Humankind - poradnik do gry

Humankind - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Humankind: Jednostki - jak powiększyć armię? Humankind poradnik, porady

W tej części poradnika do gry Humankind można się dowiedzieć, jak powiększyć armię na początku gry oraz w Epoce Starożytnej.

Ostatnia aktualizacja: 25 sierpnia 2021

Na tej stronie poradnika Humankind dowiecie się więcej na temat posterunków. Gra Humankind to typowa strategia, gdzie jednostki i miasta to najważniejsze elementy Waszej cywilizacji. W poniższym opisie, dowiecie się jak na początku zwiększyć siły swojej armii.

W Epoce Neolitycznej możecie mieć tylko jeden typ jednostek - Plemię. Zdobywanie tej jednostki jest unikalne dla tej epoki. Każdy Wasz oddział ma osobny zapas żywności, a kiedy uzbiera 20 jednostek tego surowca, to armia zostanie powiększona o nowego członka plemienia. Żywność zdobywasz na kilka sposób: poprzez polowanie na zwierzęta, zbieranie bonusów z mapy w formie Osobliwości oraz plądrowanie Azylów (miejsca, które są legowiskiem dla zwierząt).

Ta grupa zdobyła właśnie 15 punktów żywności i potrzebuje jeszcze 5 punktów żywności, aby pojawiło się kolejne Plemię. - Humankind: Jednostki - jak powiększyć armię? - Humankind - poradnik do gry
Ta grupa zdobyła właśnie 15 punktów żywności i potrzebuje jeszcze 5 punktów żywności, aby pojawiło się kolejne Plemię.

Plemiona można również szkolić w zbudowanych już posterunkach. Warunkiem jest posiadanie populacji w takim miejscu. Posterunki same zbierają żywność z pobliskich pól i mogą posiadać kilka punktów populacji. Wystarczy wybrać posterunek i kliknąć na ikonę plemienia. Koszt szkolenia nowego Plemienia to kilka punktów wpływu i 1 punkt populacji.

Po awansie do Epoki Starożytnej, jeden z Waszych posterunków zamieni się w miasto. Od teraz jedynym sposobem na zdobywanie nowych jednostek jest szkolenie ich w miastach. Każda jednostka ma określony koszt w punktach przemysłu oraz ilości populacji. Na początku gry, większość jednostek będzie potrzebować tylko 1 punktu populacji. W późniejszych epokach gry, niektóre oddziały będą potrzebować nawet kilka punktów populacji np. Muszkieterowie wymagają 2 punktów, Czołgi 3 punkty populacji, a jednostki współczesnych Strzelców (Rifles) aż 4! Im bardziej zaawansowana jednostka, tym więcej wymaga punktów produkcji oraz dostępu do surowców strategicznych. Jeśli na Waszym terytorium nie ma potrzebnych surowców strategicznych, to zawsze można je zdobyć poprzez handel lub budowę nowych posterunków tylko e celu ich wydobycia.

Co za tym idzie, rozwój Waszych miast to nie tylko zwiększenie możliwości produkcyjnych, ale również stały przyrost populacji poprzez rozwój rolnictwa. Budujcie dystrykty rolników, dodawajcie farmerów jako specjalistów w twoim mieście i stwórzcie projekty, zwiększające przychody z pól produkujących żywność. Ważnym częścią ekonomii są fundusze, ponieważ nowoczesne jednostki potrzebują pieniędzy do opłacania żołdu. Na początku gry nie będą to wielkie sumy, ale już pod koniec gry, każda jednostka będzie potrzebować nawet kilkudziesięciu monet na turę.