Medieval Dynasty - poradnik do gry

Medieval Dynasty - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Medieval Dynasty: Pieniądze - jak szybko zarabiać? Medieval Dynasty poradnik, solucja

Szybkie pieniądze!

Z tego rozdziału poradnika dowiesz się, jak szybko zarabiać pieniądze w Medieval Dynasty tuż na początku gry.

Tuż na starcie nie będziesz miał wiele gotówki w sakiewce. Wykonywanie questów pobocznych również nie przynosi kokosów, a czasem będziesz musiał nawet podzielić się swoimi pieniędzmi. Najłatwiejszy sposób na zarobienie tuż na początku gry to handel surowcami i przedmiotami, które są lekkie i łatwe do zdobycia.

Możesz szybko zebrać około 100-200 patyków, jagód lub grzybów i sprzedać je kupcom w wiosce. Cena za jedną sztukę to zwykle jedna moneta, więc łatwo można zebrać setkę podczas jednej transakcji.

Nieco więcej możesz zarobić wytwarzając i sprzedając noże i siekiery z kamienia (stone knife, stone axe), ale do tego będziesz potrzebować również kamieni, które są trudniejsze do znalezienia w dużej ilości na szybko. W zależności od sprzedawcy cena za taki przedmiot może wynosić około 8-11 sztuk monet.

Aby sprzedać swoje towary znajdź kupca w wiosce. Jest oznaczony na kompasie ikoną worka. W oknie dialogowym wybierz "Show me your wares".

W lewej ramce z Twoim ekwipunkiem zaznacz towar do sprzedaży i wciśnij klawisz F, by sprzedać go kupcowi - Medieval Dynasty: Pieniądze - jak szybko zarabiać? - Medieval Dynasty - poradnik do gry

W lewej ramce z Twoim ekwipunkiem zaznacz towar do sprzedaży i wciśnij klawisz F, by sprzedać go kupcowi. Jeśli masz dużo sztuk, pojawi się pole wyboru z suwakiem do zaznaczenia ilości przedmiotów sprzedawanych na raz.

1 - Medieval Dynasty: Pieniądze - jak szybko zarabiać? - Medieval Dynasty - poradnik do gry