The Sinking City - poradnik do gry

The Sinking City - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Reanimator | Trofea The Sinking City The Sinking City poradnik, solucja

Ta strona poradnika trofeowego do gry The Sinking City zawiera dokładny opis czynności wymaganych do odblokowania osiągnięcia Reanimator. Jest ono przyznawane za zaspokojenie ciekawości i wciśnięcie odnalezionego interaktywnego przycisku.

Okazja do zdobycia tego trofeum pojawia się w trakcie prowadzenia głównej sprawy Quid Pro Quo - Reanimator | Trofea The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

Okazja do zdobycia tego trofeum pojawia się w trakcie prowadzenia głównej sprawy Quid Pro Quo. Jedna z części śledztwa zakłada złożenie wizyty na Uniwersytecie w Oakmont (Oakmont University), który znajduje się w północnej dzielnicy Trzcinowe Wzgórza (Reed Heights).

Niedługo po dotarciu do uniwersytetu odblokujesz sąsiednią lokację - Departamentu medycyny (Department of Medicine) (powyższy obrazek).

W ramach rozgrywanego śledztwa musisz obiecać Samuelowi oczyszczenie z potworów laboratorium w piwnicy departamentu medycyny - Reanimator | Trofea The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

W ramach rozgrywanego śledztwa musisz obiecać Samuelowi oczyszczenie z potworów laboratorium w piwnicy departamentu medycyny. Dotrzyj tam i rozpraw się z małymi potworami oraz kreaturami plującymi trucizną.

Odszukaj w piwnicy duży czerwony przycisk z powyższego obrazka. Wciśnij go kilka razy.

Reanimowany zostanie duży potwór, na którym w piwnicy prowadzone były badania - Reanimator | Trofea The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

Reanimowany zostanie duży potwór, na którym w piwnicy prowadzone były badania. Nie zbliżaj się do tego potwora, bo odniesiesz bardzo duże obrażenia w wyniku jego ataków w zwarciu. Biegaj po wszystkich pomieszczeniach laboratoryjnych i strzelaj z bezpiecznej odległości. Stworzenie jest wytrzymałe, tak więc spodziewaj się konieczności zużycia dużej ilości amunicji.

Potwór docelowo zostanie pokonany - Reanimator | Trofea The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

Potwór docelowo zostanie pokonany. Jeśli chcesz możesz powrócić do laboratorium dopiero po zakończeniu sprawy Quid Pro Quo, gdyż Reed wejdzie wtedy w posiadanie znacznie silniejszej strzelby.