ATOM RPG - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
ATOM RPG - poradnik do gry

ATOM RPG - poradnik do gry

Związek Zjednoczonych Opadów Radioaktywnych. Poradnik do ATOM RPG to kompleksowy zbiór wiedzy na temat tej złożonej, turowej gry RPG. Dowiecie się tutaj, jak stworzyć postać, jak statystyki wpływają na rozgrywkę oraz jak przetrwać w niebezpiecznym świecie pełnym mutantów i wrogo nastawionych ludzi.

Poradnik do gry ATOM RPG zawiera praktyczne porady i informacje, które ułatwią ci rozgrywkę. Nasza solucja zawiera porady na start oraz dokładny opis tworzenia postaci. Dzięki naszym informacjom szybko uporasz się z zadaniami dostępnymi w grze.

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się, jak stworzyć idealną postać, do czego służą dane umiejętności oraz jakie mają one wpływ na grę. Znajdziesz tu również informacje dotyczące broni, zadawanych obrażeń oraz ich zasięgu. W poradniku zawarliśmy również wykazy przedmiotów takich jak hełmy, bronie białe czy broń palna.

Poza poradami znajdziesz tu praktyczne informacje dotyczące platformy wydania gry czy jej wydajności. W ATOM RPG możesz spotkać się ze spadkami fps'ów. Na stronie poświęconej wymaganiom sprzętowym znajdziesz nie tylko sprzętową konfigurację, ale również liczne porady pozwalające na zwiększenie klatek w grze.

W tym poradniku postaraliśmy się również zawrzeć odpowiedzi na nurtujące graczy pytania, np. jak zakupić nowe przedmioty czy jak wyleczyć bohatera. Odpowiedzi na wiele takich pytań znajdziesz w dziale FAQ.

Czym jest ATOM RPG?

ATOM RPG to turowa gra RPG opierająca się na podobnych założeniach co pierwsza i druga odsłona serii Fallout - ATOM RPG - poradnik do gry

ATOM RPG to turowa gra RPG opierająca się na podobnych założeniach co pierwsza i druga odsłona serii Fallout. Gracz wciela się w jednego z ocalałych. Cywilizacja została zniszczona w wyniku wojny jądrowej. Za produkcję odpowiada studio Atom Team.

ATOM RPG to klasyczna gra RPG w widoku izometrycznym, z walką rozgrywaną w trybie turowym. Oprócz walki z potworami musisz zbierać jedzenie oraz różne produkty potrzebne do przetrwania. Aby uniknąć głodowej śmierci będziesz musiał handlować z innymi bohaterami niezależnymi lub lub pozyskiwać je z innych źródeł. W trakcie rozgrywki natrafisz na różne miasta oraz osady, znajdziesz tam ludzi handlujących różnym towarem bądź wykonać zadania poboczne.

Na jakie platformy została wydana gra?

Gra została wydana tylko na platformie PC.

Strój bohatera

Pierwszy strój bohatera możesz wybrać, rozpoczynając grę.

Strój wybierasz w okienku, w którym wybierasz również poziom trudności - ATOM RPG - poradnik do gry

Strój wybierasz w okienku, w którym wybierasz również poziom trudności. Masz do wyboru 3 stroje: traveler, army i action hero.

Jeśli wybierzesz stój army postać będzie miała na sobie kombinezon moro - ATOM RPG - poradnik do gry

Jeśli wybierzesz stój army postać będzie miała na sobie kombinezon moro. Nie ma on jednak wpływu na statystyki i jest wyłącznie elementem kosmetycznym.

Action Hero to strój nieco mniej pasujący do postapokaliptycznego świata - ATOM RPG - poradnik do gry

Action Hero to strój nieco mniej pasujący do postapokaliptycznego świata. Twoja postać będzie poruszać się po świecie gry w krótkich spodenkach i bluzce.

Traveler to zwyczajny strój składający się z trampek, jeansów oraz skórzanej kurtki - ATOM RPG - poradnik do gry

Traveler to zwyczajny strój składający się z trampek, jeansów oraz skórzanej kurtki.

Jak wybrać poziom trudności?

Poziom trudności możesz wybrać, rozpoczynając nową rozgrywkę - ATOM RPG - poradnik do gry

Poziom trudności możesz wybrać, rozpoczynając nową rozgrywkę.

  1. Easy - zdobywasz więcej punktów doświadczenia, na świecie pojawia się mniej zagrażających ci stworzeń.
  2. Normal - dostajesz normalną ilość punktów doświadczenia, a na mapie pojawia się większa liczba stworów.
  3. Expert - zdobywasz mniej punktów doświadczenia, na mapie spotkasz więcej przeciwników, nie możesz zapisywać gry w trakcie walk.
  4. Survival - grę możesz zapisać tylko wychodząc do menu, a śmierć jest ostateczna (permadeath).

Spolszczenie

Obecnie gra ATOM RPG jest dostępna tylko po angielsku oraz rosyjsku - ATOM RPG - poradnik do gry

Obecnie gra ATOM RPG jest dostępna tylko po angielsku oraz rosyjsku. Nie ma również żadnych oficjalnych informacji potwierdzających polską wersję językową, choć sądząc po ciepłym przyjęciu produkcji w naszym kraju spodziewamy się, iż ATOM ukaże się równiez w polskiej wersji językowej.

Informacje o ATOM RPG - poradnik do gry

Autor : Natalia N.Tenn Fras

Ostatnia aktualizacja : 3 stycznia 2019

ATOM RPG - screen - 2018-12-21 - 389297ATOM RPG - screen - 2018-12-21 - 389296ATOM RPG - screen - 2018-12-21 - 389295ATOM RPG - screen - 2018-12-21 - 389294ATOM RPG - screen - 2018-12-21 - 389293ATOM RPG - screen - 2018-12-21 - 389292ATOM RPG - screen - 2018-12-21 - 389291ATOM RPG - screen - 2018-12-21 - 389290ATOM RPG - screen - 2018-12-21 - 389289

06.01.2019 13:54
😉
Kosiciel
60
Generał

Nie jest źle, ale styl z licznymi powtórzeniami i błędy (już w pierwszym akapicie - "Dzięki naszym informacją" zamiast "informacjom") trochę rażą.

06.01.2019 14:07
😱
odpowiedz
Aurelius
70
Weteran

Twożenie postci

post wyedytowany przez Aurelius 2019-01-06 14:08:05
06.01.2019 14:37
odpowiedz
Elevrilnar
5
Konsul

Ktoś to przepuścił przez korektę w ogóle? "Twożenie postci" - dwa słowa, dwa błędy, w tym jeden ort pierwszego stopnia. Byle przeglądarka ma teraz korekcję błędów, o pakietach biurowych nawet nie wspominając.

08.01.2019 20:20
odpowiedz
Grey Wolf
69
-

Ja rozumiem że można walnąć jakiegoś byka, zdarza sie, ale żeby przez tyle czasu nie poprawić tego "Twożenie postci" to już jest pszypau

16.01.2019 19:26
👎
odpowiedz
ROJO.
126
Magia Kontrastu

Póki co, ten poradnik to kpina. Brakuje z 40% questów. Brak sekretów, eastereggów czy random encounterów. O alternatywnych zakończeniach niektórych zadań nie wspominając.

17.01.2019 15:46
👎
odpowiedz
Punisher2_
10
Legionista

Witam. Widzę, że GRY-ONLINE "schodzi na psy". Ludzie, kogo Wy zatrudniacie? Nie dość, że jak wspomniał ROJO., brakuje opisu wielu istotnych rzeczy, to na dodatek "poradnik" ów (celowo wpisany w cudzysłów) pełen jest błędów i tzw. literówek! Byłoby chyba lepiej, gdybyście się trochę "skurczyli" jako zespół i pisali, co prawda, mniej poradników, ale za to wysokiej jakości. Podobna sytuacja (lecz inna autorka) miała miejsce w poradniku do Spyro: Reignited Trilogy. Krótko mówiąc: BRAK SŁÓW... Pozdrawiam wszystkich graczy!

17.01.2019 17:47
👍
odpowiedz
Zmroku
25
Maciej Rakieta

GRYOnline.plRedakcja

Cześć, czołem,
wielkie dzięki za uwagi. Wprowadzimy poprawki, poprawimy literówki i dopiszemy trochę zadań.

Pozdrawiam :)