Assassin's Creed Odyssey - poradnik do gry

Enigmatyczne ostrakony na Wyspie Mesenia Assassin's Creed Odyssey poradnik, solucja

Poniższy rozdział naszego poradnika do gry Assassin's Creed Odyssey zawiera spis wszystkich Enigmatycznych Ostrakonów (Ainigmata Ostraka) w regionie Mesenia. Każdy ostrakon zawiera zagadkę słowną, którą należy rozwiązać. Na stronie znajdziesz opisy przejścia zagadek Smakuje jak kurczak, Przetwarzanie kości oraz Mgliste wspomnienie.

Smakuje jak kurczak

1 - Enigmatyczne ostrakony na Wyspie Mesenia - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry
Lokalizacja enigmatycznego Ostrakonu: Odwiedź lokację Wąwóz Grozy (Terror Gorge) znajdującą się w północno-wschodniej części regionu - Enigmatyczne ostrakony na Wyspie Mesenia - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Lokalizacja enigmatycznego Ostrakonu: Odwiedź lokację Wąwóz Grozy (Terror Gorge) znajdującą się w północno-wschodniej części regionu. Musisz wejść do jaskini i rozprawić się z przeciwnikami. Tabliczkę znajdziesz przy celi z więźniem.

Rozwiązanie zagadki: Wyrusz na zachód w stronę Świątyni Zeusa (Temple of Zeus), która jest jednym z punktów widokowych w Mesenii - Enigmatyczne ostrakony na Wyspie Mesenia - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Rozwiązanie zagadki: Wyrusz na zachód w stronę Świątyni Zeusa (Temple of Zeus), która jest jednym z punktów widokowych w Mesenii.

2 - Enigmatyczne ostrakony na Wyspie Mesenia - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry
Zainteresuj się pokazanym na obrazku 1 mniejszym budynkiem sąsiadującym ze świątynią - Enigmatyczne ostrakony na Wyspie Mesenia - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Zainteresuj się pokazanym na obrazku 1 mniejszym budynkiem sąsiadującym ze świątynią. Rozpoznasz go po czerwonym pojemniku przy wejściu. Wewnątrz budynku są kurczaki, worek z rozsypaną karmą oraz interaktywne miejsce (obrazek 2).

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...