Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Uvirith | TES III Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Ahinipalit

W pierwszej części jaskini czeka cię tylko walka, będzie kolejno wykańczał przeciwników - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Uvirith | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

W pierwszej części jaskini czeka cię tylko walka, będzie kolejno wykańczał przeciwników. [1] - rzucający zaklęcia Lanald. [2] - Fentula Pevengius z toporem. [3] - Drorayni Tharam z mieczem. Wreszcie, [4] - Felara Thimalvel z mieczem. Dopiero w [5] stoi dużo beczek i skrzynek do przeszukania. Idź dalej dołem do [6] - tu też są beczki i skrzynki. Spójrz w górę, do [7] - stoi tam Golmerea Othravel z łukiem, która będzie cię ostrzeliwać. Aby się do niej dostać (aby się dostać tam w ogóle), potrzebna ci będzie mikstura wznoszenia lub coś w tym rodzaju. Gdy już tam będziesz, pokonaj przeciwniczkę i jej kolegę Breynisa Faryona ze sztyletem w [8]. Jest obok ogniska trochę cennych przedmiotów, m.in.: Szklany Sztylet, księga Azura i Skrzynia (podnosi o 1 Skradanie się), trochę skrzyń do przeszukania.

Grobowiec Rodziny Andas

Szkielet, Kościej, Zjawa Przodka lub Truposz będzie czekał w [1], [2], [3], [4], [5] i [6] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Uvirith | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Szkielet, Kościej, Zjawa Przodka lub Truposz będzie czekał w [1], [2], [3], [4], [5] i [6]. Skrzynki do przeszukania czekają w [4], [5] i [6]. Oprócz tego czeka na ciebie coś jeszcze - księga 36 Lekcji Viveka, Kazanie 2 (podnosi o 1 Alchemię). Leży na sarkofagu w [7].

Grobowiec Rodziny Andules

W tym grobowcu nie spotkasz umarlaków - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Uvirith | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

W tym grobowcu nie spotkasz umarlaków. W [1], [2], [4] i [5] możesz walczyć z: Młokosem, Postrachem Klanów, Atronachem, Daedrothem, Skrzydlatym Mrokiem, Dremorą, Złotą Świętą lub Żarłaczem. W [3] na środku jest śmieszny, lecz mało użyteczny Telvański Hełm Kreto-Kraba. W [6] jest księga 36 Lekcji Viveka, Kazanie 10 (podnosi o 1 Krótkie Ostrze). Zabierz Klucz do skrzyni w grobowcu Andules - leży na prawo od czerwonej płachty. Sprawdź następnie skrzynkę w [7].

Grobowiec Rodziny Dulo

Niezwykle nudny grobowiec - chyba, że ktoś lubi zabijać wampiry - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Uvirith | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Niezwykle "nudny" grobowiec - chyba, że ktoś lubi zabijać wampiry. Te znajdują się w [1], [2], [3], [4] i [5]. W grobowcu są tylko dwie skrzynie do przeszukania - w [1] i [4].

Grobowiec Rodziny Gimothran

Szkielet, Kościej, Zjawa, Truposz - mogą czekać w [1], [2], [3], [4] i [5] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Uvirith | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Szkielet, Kościej, Zjawa, Truposz - mogą czekać w [1], [2], [3], [4] i [5]. Wchodząc do pomieszczenia w [1] poszukaj kluczy. Klucz do Grobowca Gimothran leży na ziemi za drugim sarkofagiem po prawej, a Klucz do Skrzyni Grobowca Gimothran na ścianie za pierwszym z lewej. W [4] znajdziesz Cesarski Hełm ze Smoczej Łuski. W [6] natomiast stoi Koffutto Gilgar. Zabij go - ma na sobie komplet kościanej zbroi bez hełmu, a także Laskę Hasedokiego. Przeszukaj skrzynie za nim, a także koła z popiołu - są w nich klejnoty (Diament, Szmaragd).

Grobowiec Rodziny Serano

Grobowiec zajęły wampiry - stoją w [1], [2], [3], [5] i [6], Idź najpierw do [4] (będziesz musiał ominąć dziurę, uważaj - pierwsze, jak i drugie drzwi są pułapką) - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Uvirith | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Grobowiec zajęły wampiry - stoją w [1], [2], [3], [5] i [6], Idź najpierw do [4] (będziesz musiał ominąć dziurę, uważaj - pierwsze, jak i drugie drzwi są pułapką). Sprawdź skrzynię i zabierz leżący w popielnym kole Klucz do Grobowca Serano. Potem wróć się i sprawdź, co jest w [6].

Kopalnia Jaj Missir-Dadalit

W [1], [2], [3], [4] i [5] spotkasz po jednym z następujących przeciwników: Robotnik Kwama, Zwiadowca Kwama, Wojownik Kwama - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Uvirith | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

W [1], [2], [3], [4] i [5] spotkasz po jednym z następujących przeciwników: Robotnik Kwama, Zwiadowca Kwama, Wojownik Kwama. W [6] jest ich dwóch - stoją obok Królowej Kwama. Poza tym nie ma w tej kopalni nic więcej ciekawego.

Kopalnia Jaj Zulkin-Sul

To samo, co poprzednio - tylko że mniejsza powierzchnia - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Uvirith | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

To samo, co poprzednio - tylko że mniejsza powierzchnia. W [1], [2], [3], [4] i [5] spotkasz po jednym z następujących przeciwników: Robotnik Kwama, Zwiadowca Kwama, Wojownik Kwama. W [5] jest także Królowa Kwama. I znów kopalnia ta nie oferuje niczego więcej.

Shushan

W [1] czeka ogar do zabicia - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Uvirith | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

W [1] czeka ogar do zabicia. W [2] pokonasz Penglithil z toporem, potem w [3] zabij Duniusa Valodiusa z długim mieczem i na rusztowaniu Bidsi Gilvayn z łukiem. Przeszukaj skrzynie i idź dalej do [4] - tam na dole i na rusztowaniu jest mnóstwo skrzynek, lecz najpierw polecam rozprawić się z Evilu Indrano z krótkim mieczem w [5]. Ma on przy sobie Niewolniczy Klucz z Shushan i dwie księgi - Historia Mistrza Zoarayma (podnosi o 1 Walkę Wręcz) i Lód i Chityna (podnosi o 1 Lekki Pancerz). Z kluczem idź do [6], gdzie możesz uwolnić niewolników: Bunish, Ashidasha, Bhusari i Olink-Nur.

Mzanchend

Typowe dwemerowe ruiny, jest tu dużo przeciwników - z dziwną tendencję zbierania się w jednym miejscu (zazwyczaj w tym, gdzie jesteś ty) - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Uvirith | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Typowe dwemerowe ruiny, jest tu dużo przeciwników - z "dziwną" tendencję zbierania się w jednym miejscu (zazwyczaj w tym, gdzie jesteś ty). Krasnoludzkie Widmo, Pajęczego Centuriona, Kulistego Centuriona, Parowego Centuriona spotkasz w [1], [2], [3], [4], [5], [7] i [8]. Pokonując przeciwników wpierw idź do [6]. Przeszukaj skrzynię (jest tam Krasnoludzka Kusza), zabierz z półki Diament, Szmaragd, Rubin i Dwemerowy Schemat. Potem sprawdź, co jest w [8]. Klucz do skrzyni w Mzanchend jest tuż pod nią samą - sprawdź co się w niej znajduje.

Zenarbael

Przeciwnicy w tej jaskini są wyjątkowo słabo opancerzeni (w ogóle nie są opancerzeni) i uzbrojeni - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Uvirith | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Przeciwnicy w tej jaskini są wyjątkowo słabo opancerzeni (w ogóle nie są opancerzeni) i uzbrojeni. Wpierw pokonaj rzucającą zaklęcia Bravorę Relavel w [1], a później Dravyneę Fatheran ze sztyletem w [2]. Idź do [3], zabij Arasa Girendasa z mieczem i przeszukaj skrzynki i beczki. Lokację [4] także przeszukaj, wcześniej zabijając Almsa Helothrena ze sztyletem. Teraz skieruj kroki do [5], gdzie zabij dwa Kraby Błotne. Aby dostać się do [6], będziesz potrzebował mikstury wznoszenia. Warto tam się dostać - znajdziesz tam Srebrny Topór Jadu i razem (wzięte z koszyka i ze skały) siedem kawałków Rudy Ebonu.

Zaintirari

Pokonaj w [1] Dilsa Heladrena z mieczem (ma na sobie Kościany Kirys i Kościane Buty), a następnie Malsa Faralena z długim mieczem w [2] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Uvirith | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pokonaj w [1] Dilsa Heladrena z mieczem (ma na sobie Kościany Kirys i Kościane Buty), a następnie Malsa Faralena z długim mieczem w [2]. W [3] są skrzynki i beczki. Na dole w [4] stoi Nelvon Radas, a w [5] Direr Velendas - obaj mają miecze. Przeszukaj jaskinię w [5], a potem wejdź do [6], gdzie czeka Sarayn Sadus - także z mieczem. Tu także jest parę skrzyń do przeszukania (z czego jedna na szczycie wysokiej skały obok wejścia do tej części).