Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Balmora - Caius Cosades | QUESTY - Ostrza | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Balmora - Caius Cosades

1. Dwemerowa Łamigłówka - pierwszym zadaniem, podobnie jak i następnymi, będzie zdobywanie informacji. Idź do Balmora , Balmora, południowa część i wejdź do Gildii Wojowników w [6]. Tam poszukaj na dole Hasphata Antabolisa. Poprosi cię o przysługę - przyniesienie Dwemerowej Łamigłówki. Odnajdź ruiny Marandus , Arkngthand. By wejść do środka, musisz przesunąć dźwignię, która znajduje się w [1] na obszarze Marandus . Po kompletne informacje dotyczące opisu tej lokacji zajrzyj do opisu świata - tu skoncentruję się na zdobyciu łamigłówki. Zejdź na dół tak, aby się nie zabić. W [1] zabijesz dwóch kolesiów ze sztyletami - Frinka Ruza i Surusa Velvusa. Spróbuj dostać się na drugą kondygnację, jest tam skrzynia i Krasnoludzka Włócznia w [2]. Wejdź do drzwi w A, znajdziesz się w małej komnacie w [3]. Zabij Bossa Crito z toporem. Na dole regału po lewej znajduje się Dwemerowa Łamigłówka (jeśli jej nie widzisz, to rozjaśnij monitor). Wracaj się z nią do Hasphata Antabolisa. Da ci informacje (wypytaj go o wszystko) i Notatki Hasphata dla Cosadesa, które zanieś Caiusowi Cosadesowi.

2. Czaszka Llevule Andrano - teraz wybierz się do Gildii Magów. Jest ona w Balmora , Balmora, południowa część w [7]. Znów zejdź na dół i poszukaj orczycy Sharn gra-Muzgob. Ona także poprosi cię o przysługę (wręczy ci przy tym Ogniste Ostrze, dwa Zwoje Żywotności i dwa Zwoje Spopielenia Taldama) - musisz udać się do Pelagiad , Grobowiec Rodziny Andrano. Zejdź po schodach na dół do [1], gdzie czeka cię Zjawa Przodków. Pokonaj ją magiczną bronią i przeszukaj pomieszczenie, po czym wejdź do [2] - jest tam Truposz i Szkielet z łukiem. To dość niebezpieczna kombinacja, bo truposz może wyssać twą siłę tak, że nie będziesz się mógł ruszyć, a wtedy szkielet z łukiem zabije cię bez problemu - zapisz więc grę przed wejściem. Idź drugim korytarzem do komnaty w [4]. Może tam być szkielet, znajdziesz też Uczniowskie Szczypce i Młotek Płatnerski. Ostatnim pomieszczeniem, które zbadasz, będzie to w [5]. Pokonaj truposza i zabierz przedmioty: Czaszka Llevule Andrano, Sztylet Sądu, 36 Lekcji Viveka, Kazanie 15 (umiejętność Bez Zbroi rośnie o 1), a w skrzyni - Rdzenny Kościany Hełm Gah-Julan. Z czaszką wracaj do Sharn gra-Muzgob. Da ci Notatki o Kulcie Nerevaryjskim, które oczywiście przekaż Caiusowi Cosadesowi.

3. Zadanie w Vivek - to zadanie jest o wiele bardziej rozbudowane, podzielone na trzy części dotyczące trzech informatorów. Aby ułatwić ci zadanie, szpieg wręczy ci dokładne informacje (Zadanie w Vivek - od Caiusa) i 200 złota. Opis podzieliłem na trzy części:

 

a) Huleeya - znajduje się w Vivek , Vivek, Dzielnica Przybyszów. Stoi w oberży Pod Czarnym Skarabeuszem w [10]. Niestety, okaże się, że jest otoczony przez trzech niezbyt przyjaznych kolesiów: Urvena Davora (rzuca nożami), Favela Gobora (walczy sztyletem) i Ethysa Savila (rzuca gwiazdkami). Masz dwie możliwości - albo wyjdź z nim i zabij ich, gdy cię zaatakują, albo ich przekonaj by się odczepili - tu pokojowa metoda jest znacznie lepsza. Powiedz Huleeya, by szedł za tobą i przejdź się z nim do Rzadkich Ksiąg Jobashy - na tym samym parterze, gdzie jesteś - w [13]. Tam porozmawiaj z nim i weź Notatki Huleeyi. Skoro już tu jesteś, to kup od Jobashy księgę Prawdziwe Oblicze - będzie ci później potrzebna (lub nie kupuj, bo później możesz ją ukraść - kup wtedy, jeśli masz słabe umiejętności złodziejskie).

b) Addihiranirr - teraz przejdź do Vivek , Vivek, Dzielnica Św. Olmsa. Popytaj ludzi o miejsce, gdzie może być Addihiranirr. Będziesz musiał ich przekonać - pochlebstwem lub łapówką - aby wskazali ci lokalizację. Addhiranirr ukrywa się w podziemiach tej dzielnicy, w [25]. Skorzystaj z mapy, by się do niej dostać. Powie ci, że musisz pomóc jej pozbyć się poborcy podatków - Duvianusa Platoriusa. Znajduje się on na parterze tej dzielnicy - powiedz mu, że Addihiranirr popłynęła gdzieś, a podziękuje i odejdzie. Wtedy wróć się i porozmawiaj z Khajiitką - powie ci, wszystko co wie.

c) Mehra Milo - znajduje się w Bibliotece Miejskiej. Biblioteka mieści się w Vivek , Vivek, Strefa Świątynna - w Domu Mądrości. Wejścia do biblioteki są w [18], [19], [20], [21] i [22] - w środku porozmawiaj z Mehrą Milo, a odejdzie wraz z tobą na tyły biblioteki. Przekaże informacje i powie ci o księdze Prawdziwe Oblicze. Jeśli ją kupiłeś - to zadanie skończone. Jeśli nie - księga leży na szczycie półki w południowo zachodnim rogu biblioteki. Tak czy inaczej, wracaj do Caiusa Cosadesa. Nagrodą będzie awans oraz 200 sztuk złota.

Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie