Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Vivek, Arena | ŚWIAT - Vivek | TES III Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Vivek, Arena

Na głównej arenie w [1], na trybunach stoją cztery osoby: Snat gro-Ushug, Tanusa Veloth, Morusu Varen i Vilyn Rervam - Vivek, Arena | ŚWIAT - Vivek | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Na głównej arenie w [1], na trybunach stoją cztery osoby: Snat gro-Ushug, Tanusa Veloth, Morusu Varen i Vilyn Rervam. Są stąd zejścia na parter w A i B. Na parterze spotkasz Farmina, Alvurę Othrenim i dwóch Strażników Świątynnych. Są tu trzy lokacje, lecz po kilka wejść do każdej:

[2] i [3] - Arena: Sala Ćwiczeń. Oprócz dwóch Strażników Świątynnych znajduje się tu dwóch nauczycieli. W jednym pokoju jest Seanwen (uczy Ciężkiego Pancerza, Broni Obuchowej i Długie Ostrza) i Srebrna Pika Lodu. W drugim jest Mevil Molor (uczy Atletyki, Tarczy i Bez Zbroi) i księga Gwiazda Wieczorna 2920 (podnosi o 1 Krótkie Ostrze).

[4] - Arena: Klatki. Pustych cel pilnuje dwóch Strażników Świątynnych. Na stole leży Klucz do Klatki w Arenie.

[5] i [6] - Arena: Kwatery Wojowników. W środku są Senyndie (uczy Akrobatyki, Walki Wręcz i Skradania się) oraz Ultis Salam (uczy Długiego Ostrza, Atletyki i Tarczy). Są też tutaj dwie magiczne bronie: Stalowy Wojenny Topór Kąsania i Stalowy Buzdygan Jadu. Leży tu na stoliku księga Taniec w Ogniu, Rozdział 1 (podnosi o 1 Akrobatykę).

Zejścia do kanałów znajdują się w C i D. Kanały są podzielone na dwie części, w każdej jest Strażnik Świątynny. Drzwi w E i F prowadzą do składowiska. Tutaj w [7] jest mnóstwo skrzyń i księga Szaleństwo Przypadku (podnosi o 1 Zabezpieczenia). Może też stać dwóch Strażników Świątynnych. W [8] może być Saprius Entius, a na pewno są skrzynie i beczki - podobnie w [9] i [10]. W [10] znajduje się też klapa do Ukrytego Miejsca - siedziby gildii Morag Tong.

Wejdź po schodach na górę. W przedpokoju stoi na wprost Ulmesi Baryon (uczy Krótkiego Ostrza, Lekkiego Pancerza i Skradania się). Po prawej są Serul Dathren (uczy Skradania się , Akrobatyki i Walki Wręcz) oraz Taros Dral. Ten drugi ma dla ciebie zadanie (patrz - Zadania dla Daedr). Po lewej w przedpokoju i pokojach są Rogdul gro-Bularz (handluje wytrychami, ma 400 złota, uczy Skradania się, Atletyki i Lekkiego Pancerza) i Minnabi Selkin-Adda (sprzedaje zaklęcia). Schody poprowadzą cię do mistrza gildii zabójców - Eno Hlaalu, który pozwoli ci dołączyć do Morag Tong.

Wyjdź z gildii - zejść do podziemi możesz przez klapy w G, H, I i J. Tam na dnie za kratą w [11] leży Ebonowy Krótki Miecz, pod wodą w [12] leżą Zwłoki, a w [13] stoi Śniący, z którym możesz porozmawiać.