Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Informacje Ogólne | QUESTY - Klany Wampirów i Zadania Daedr poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Informacje Ogólne

Tak, to prawda - jeśli jeszcze tego nie wiesz, w świecie Morrowinda można zostać wampirem. Można nawet wybrać jedną z trzech rożnych linii krwi. W tym rozdziale opiszę dokładnie wszystko, co związane jest z zostawaniem wampirem, korzystaniem z tego, wykonywaniem zadań i wreszcie (na końcu) - leczeniem się z tej choroby. Istnieją trzy klany wampirze:

Klan Aundae - zrzesza wampiry parające się czarną magią, nekromancją i różnymi zakazanymi rytuałami czy zaklęciami. Jest to najlepszy klan dla magów.

Klan Berne - zrzesza wampiry, które bez problemu wtapiają się w noc, bezszelestnie podchodząc do swych ofiar. Klan najlepszy dla wszelkiej maści złodziei.

Klan Quarra - zrzesza wampiry o wysokiej sile fizycznej, których boją się nawet inne wampirze klany. Najlepszy wybór dla wojowników.

Jeśli już wybierzemy jakiś klan, trzeba zapoznać się z miejscami, gdzie członkowie tego klanu występują i dać się zarazić. To bardzo ogólny opis, który rozwinę w kolejnych podrozdziałach. I tu ogromnie ważna uwaga - jeśli chcesz zostać wampirem, to zrób to PRZED wyleczeniem się ze spaczenia (jedno z zadań dla Ostrzy, główny wątek gry). Po wyleczeniu dostajesz 100% odporności na choroby i zarazy, a że wampiryzm jest pewnego rodzaju chorobą, zarazić ci się będzie BARDZO trudno.