Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Specjalne Zadania | QUESTY - Morag Tong | Solucja TES III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Specjalne Zadania

1. Kontakt z Mrocznym Bractwem - to zadanie dostajesz już od Eno Hlaalu. W zadaniu jest nie tyle ważna siła, co ładny wygląd i miłe słówka. Lub pełna sakiewka. Musisz skontaktować się z Mrocznym Bractwem - w tym celu udaj się do Vivek , Vivek, Dzielnica Przybyszów, na dolny parter, do [14] - Miun-Gei: Zaklinacz. Porozmawiaj z nim. Musi mieć nastawienie równe przynajmniej 70, aby zadanie się powiodło. Gdy już ci powie, z kim masz się spotkać, udaj się na górę, na plac. Odszukaj Tsrazami i zacznij z nią rozmawiać. Tu już będzie trudniej - aby chciała się skontaktować, będzie musiała mieć nastawienie 100, więc bez łapówek się nie obejdzie (pamiętaj, by zapisywać grę). Gdy zgodzi się skontaktować, pogadaj z arcymistrzem - w nagrodę dostaniesz dwa Zwoje Niewidzialności i dwa Zwoje Tajemniczego Palca Inasi.

2. Krwawa Szybkość - kolejne specjalne zadanie polega na odzyskaniu jednej z nici. Najlepiej wykonać je w trakcie wykonywania jakiegoś wyroku - zaraz powiem czemu. Udaj się do Pelagiad , Pelagiad, do Gospody W Pół Drogi w [12]. Na górze w środkowym pokoju jest Hrordis. Zabij ją, zabierz jej Pas Szybkości (możesz też wziąć Szklany Sztylet). Teraz zostanie wyznaczona nagroda za twą głowę - lepiej stąd szybko uciekaj (wszyscy rzucą się na ciebie) i wykonaj wspomniany wyrok, a następnie zwróć pas arcymistrzowi.

3. Dołączyć do Morag Tong - nie chodzi tu o ciebie, ale o innego kandydata. Trzeba z nim porozmawiać, a że arcymistrz nie ma czasu... Udaj się do Ald'Ruhn , Ald'Ruhn, zachodnia część. W [5] jest gildia magów, do której wejdź, po czym idź na dół. Stoi tam Movis Darys. Możesz go zabić, ale lepiej z nim porozmawiać - na znak dobrej woli da ci Pas Odnowy (jedna z krwawych nici). Złóż raport arcymistrzowi i oddaj pas, a dostaniesz 1000 złota.

4. Ultimatum - zadanie to polega na przekonaniu pewnego jegomościa, aby nie wspierał dłużej Mrocznego Bractwa. Udaj się do Hlormaren , Ashalmimilkala. Wejdź do środka, pokonaj Meryaran w [1] (jego strażnik ze stalową zbroją i długim mieczem), a następnie porozmawiaj z Carecalmo w [3]. Odpowiedź odmowna równa się wyrokowi. Szczerze mówiąc trudno go ci będzie pokonać rzucając się na niego. O wiele lepszym sposobem jest oddalenie się i unikanie zaklęć, aż magowi wyczerpie się mana. Przeszukaj jego ciało - ma Pas Sztuk Przyziemnych (jedna z nici). Złóż raport arcymistrzowi, oddaj pas, a dostaniesz 1000 w złocie.

5. Krwawa Wiedza Tajemna - następne zadanie, gdzie celem jest jedna z nici, a przy okazji - znajdziesz też drugą. Udaj się do Gnisis , Yasammidan. Zejdź po schodach, zabij przeciwnika w [1], a później wspomnianego przez arcymistrza Anela Rethalasa w [2] (stalowa zbroja i długi miecz). Zabierz mu Pierścień Wiedzy Tajemnej. Skoro już tu jesteś, to pokonaj też Mindeli Saren w [3] - odziana i uzbrojona tak samo, ale posiada Pas Zbroi Nieczułości. Oba przedmioty zanieś arcymistrzowi.

6. Cztery Krwawe Nici - kolejne krwawe nici są blisko, bo w Vivek , Vivek, Dzielnica Św. Olmsa - a dokładniej w kanałach w [27]. Wejdź do kaplicy Assernerairan i pokonaj następujących przeciwników: Relas Arothan (ma na sobie komplet kościanej zbroi, a uzbrojony jest w Daedryczny Długi Miecz), Sovisa Adas (nosi Krasnoludzki Krótki Miecz) i Durus Marius (uzbrojony w kuszę). Przeszukaj ciała pierwszego i trzeciego, a znajdziesz aż cztery nici: Pas Kąsania, Pas Zbroi Równowagi, Pas Pewnego Losu i Pas Cięcia. Oddaj przedmioty arcymistrzowi, a wpadnie ci 2000 złota.

7. Przywódcy Mrocznego Bractwa - idź do Ebonheart , Ald Sotha i wejdź do środka. Idź do [9], zabij dwóch przeciwników, a później Severę Magię - ma ona Daedryczne Tanto, Daedryczną Strzałkę, Amulet Zbroi Niewinności, Pierścień Płynnego Uniku i Rękawicę Lekkiego Ostrza.- z tych przedmiotów trzy są nićmi. Jest tu jeszcze jedna osoba z przedmiotami krwawych nici: Llandral Varam w [11] (rzuca zaklęcia, ma przy sobie Mały Klucz, Pierścień Czerwonej Wiedzy, Pierścień Przekroczenia i Pierścień Przekształcenia). Razem oddasz arcymistrzowi aż sześć przedmiotów. Dostaniesz za wykonanie ostatniego zadania Sztylet Czarnych Dłoni.