Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Andasreth | ŚWIAT - Andasreth | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Andasreth

W [1] znajduje się portal, lecz nie będziesz mógł z niego skorzystać, jeśli nie posiadasz odpowiednich indeksów - Andasreth | ŚWIAT - Andasreth | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

W [1] znajduje się portal, lecz nie będziesz mógł z niego skorzystać, jeśli nie posiadasz odpowiednich "indeksów". A jeśli posiadasz, to możesz teleportować się do Andasreth , Berandas lub Hlormaren , Hlormaren. W [2] jest wejście do twierdzy, natomiast w [3] - wyjście na dach. Jeśli przebrniesz przez twierdzę i wyjdziesz właśnie na dach, to bądź gotów na walkę z trzema łucznikami, którzy znajdują się: Aloie Indaram w [4], Giryn Nirith w [5] i Sulis Rendas w [6].

Andasreth, wnętrze

Po wejściu do twierdzy skieruj się w lewo - Andasreth | ŚWIAT - Andasreth | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Po wejściu do twierdzy skieruj się w lewo. Odwiedź pokój w [1] i zabij Dareru Omalas z krótkim mieczem. Przeszukaj ten pokój - znajdziesz butelki, parę skrzynek oraz księgę Wilcza Królowa, Księga IV (podnosi o 1 Handel). W korytarzu w [2] zabijesz Dinora Thilandasa z mieczem, wejdź następnie do pokoju [3] i rozpraw się z Andrilem Othranem, po czym przeszukaj ten pokój. Za zamkniętymi drzwiami w [4] znajdują się ciała czterech Redorańskich Strażników - wszyscy odziani są w cenne kościane zbroje, więc możesz sobie co nieco uszczknąć. Ostatnie miejsce tutaj do przeszukania to [5], gdzie pozbawisz życia Nalsie Redas z mieczem i Idlosa Rothrena ze sztyletem. Tutaj też są schody na górę A, z których skorzystaj.

Wejdź po schodach i skręć w prawo, zabij w [6] Beleru Hredri ze sztyletem. Potem rozpraw się z magiem Raynilie Andromo (przyzywa Truposza) w [7], zabierz mu Srebrny Topór Jadu i księgę Smoczy Przełom: Nowe Odkrycia (podnosi o 1 Przemianę). W [8] rozniesiesz parę - Brelara i Othesie Andasów (sztylet i krótki miecz). Jest u nich księga Strażnik (podnosi o 1 Lekki Pancerz) oraz dużo Popielnych Posażków w skrzyniach. W [9] zabijesz Llerana Andorila ze sztyletem, w [10] są skrzynki, które możesz przeszukać. Zabij maga Gilasa Llervu w [11], a potem Folvalie Omalor w [12], po czym przeszukaj pokój ostatniego przeciwnika. Możesz teraz wyjść na dach.