Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Trzewia bestii | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone Poradnik Seven The Days Long Gone

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019

Trzewia bestii to dziewiąty główny quest gry Seven: The Days Long Gone. Quest ten w całości rozgrywa się w Świątyni Naszego Zbawcy. Zakłada ona m.in. zbadanie niedostępnych dla gości części świątyni (najlepiej w przebraniu biomanty) oraz stoczenie pojedynku z silnym biomantą Seklerem. Ostatecznym celem wizyty w świątyni jest odblokowanie dostępu do Arki.

Świątynia Naszego Zbawcy (Our Saviors Temple) znajduje się na południe od wioski Artee z poprzedniego questu, w południowo-wschodniej części sektora 3 Peh - Trzewia bestii | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Świątynia Naszego Zbawcy (Our Savior's Temple) znajduje się na południe od wioski Artee z poprzedniego questu, w południowo-wschodniej części sektora 3 Peh. Zanim tam się udasz postaraj się pozyskać przebranie biomanty np. poprzez zamordowanie jednego z odosobnionych biomantów z wioski Mortbane (szczegóły na stronie o przebraniach w rozdziale FAQ poradnika) lub dowolnej innej lokacji (poza okolicami świątyni). Założenie go nie jest obowiązkowe, ale BARDZO ułatwi ci on zaliczenie questu.

Główne wejście do świątyni jest zamknięte, ale możesz wdrapać się na prawe skały i dotrzeć na balkonik. Przeciśnij się przez mały otwór (obrazek), a znajdziesz się w środku.

Wyrusz na przeciwległy koniec świątyni i zacznij od obejrzenia cut-scenki z zakończenia mszy - Trzewia bestii | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Wyrusz na przeciwległy koniec świątyni i zacznij od obejrzenia cut-scenki z zakończenia mszy. Musisz dostać się na najniższy poziom świątyni. Zlokalizuj dowolne schody prowadzące na niższy poziom. Jest to strefa zakazana, tak więc w przypadku braku stroju biomanty musisz cały czas skradać się lub zabijać napotykanych przeciwników i podległe im potwory.

Ponownie przejdź na przeciwległy koniec niższego piętra. Odszukaj pokazane na obrazku pojedyncze schody, które prowadzą na najniższy poziom konstrukcji.

Podczas eksploracji najniższego piętra możesz używać trybu wykrywania na dużych zbiornikach i następnie osobiście je sprawdzać, ale jest to opcjonalne - Trzewia bestii | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Podczas eksploracji najniższego piętra możesz używać trybu wykrywania na dużych zbiornikach i następnie osobiście je sprawdzać, ale jest to opcjonalne. Musisz dostać się do większego pomieszczenia. Przebywa tam potężny kapłan Sekler i po krótkiej rozmowie zaatakuje on Teriela.

Do osłabiania Seklera wykorzystuj dobrą broń białą. Kapłan regularnie teleportuje się po okolicy, tak więc po tym jak ucieknie bohaterowi szybko go ponownie lokalizuj. Sekler co pewien czas przyzywa sobie też na pomoc potwory. Szybko pozbywaj się ich i powracaj do atakowania "bossa", który niestety w międzyczasie nieznacznie się zregeneruje. Oprócz tego Teriel może odnosić obrażenia od trucizny gdy w sanktuarium pojawia się żółta substancja. Ignoruj te obrażenia (pasek zdrowia dość powoli wyczerpuje się) i po prostu częściej lecz się lub przełączaj na broń dystansową i pozostawaj na bezpiecznych okrągłych platformach. Docelowo musisz pokonać kapłana Seklera.

Po wygranym pojedynku z Seklerem musisz przedostać się do małego pomieszczenia sąsiadującego z sanktuarium - Trzewia bestii | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Po wygranym pojedynku z Seklerem musisz przedostać się do małego pomieszczenia sąsiadującego z sanktuarium. Prowadzą do niego zamknięte drzwi - skorzystaj z wytrychów (musi to być co najmniej ich ulepszona polimerowa odmiana) lub rozejrzyj się za kluczem. Podejdź do dużego panelu sieci neuronowej (obrazek), obejrzyj go w trybie wykrywania i skorzystaj z niego by wypełnić główny cel misji.

Podczas końcowej rozmowy z Artanakiem możesz wyrazić chęć opuszczenia świątyni lub pozostania w niej na dłużej. Wybierz ten drugi wariant jeśli nadal nie zająłeś się pobocznymi questami Leków dostatek i Całun ciemności i/lub jeśli nie zbadałeś jeszcze całej świątyni w poszukiwaniu schematów czy ulepszeń. W drodze do wyjścia ze świątyni uważaj na uczestników mszy, którzy mogą zdemaskować Teriela nawet w przebraniu biomanty. Najlepiej ponownie dotrzeć na górne balkoniki i wyjść ze świątyni przez mały otwór w ścianie.