Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Azyl (Sanctuary) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone Poradnik Seven The Days Long Gone

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019

Azyl to czwarty główny quest gry Seven: The Days Long Gone. Dotyczy on odnalezienia kryjówki Savaasha i zbadania jej. W celu przedostania się do kryjówki musisz najpierw odblokować jedno z odgałęzień sieci transportowej działającej na wyspie.

Quest rozpoczynasz jeszcze w wiosce Mortbane i musisz najpierw z niej wydostać się - Azyl (Sanctuary) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Quest rozpoczynasz jeszcze w wiosce Mortbane i musisz najpierw z niej wydostać się. Możesz to zrealizować na dwa sposoby:

  1. Skorzystać z windy w północno-wschodniej części Mortbane. Jest ona niestety pilnowana przez biomantę-mnicha i na dodatek domyślnie nieczynna. Biomanty możesz unikać (skradaj się go za jego plecami gdy przejdzie w inne miejsce) lub go zabić - w tym drugim przypadku zajdź go od tyłu i wbij ostrza w jego plecy gdy w pobliżu nie będzie wrogów. Musisz przwyrócić zasilanie prądu do windy - użyj wytrychów/wiertarki na bramce lub udaj się na tyły odgrodzonego obszaru i wdrap się na skrzynie. Zbadaj generator w trybie wykrywania (obrazek) i uruchom go.
  2. Ponownie przejść przez wykopaliska. Odszukaj raz jeszcze drabinę w południowym Mortbane i wyrusz w stronę strefy kwarantanny gdzie przebywają zarażeni. Zlokalizuj panel w długim tunelu i zalicz mini-grę hakerską żeby odblokować wejście do dużego budynku. Docelowo powrócisz do "startowej" osady Lewmer.
W celu dotarcia do kryjówki Savaasha musisz najpierw włamać się do jednego z systemów nadzorujących (Overseer) dla kolejki szybkiej podróży na Peh - Azyl (Sanctuary) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

W celu dotarcia do kryjówki Savaasha musisz najpierw włamać się do jednego z systemów nadzorujących (Overseer) dla kolejki szybkiej podróży na Peh. Powróć do posterunku kontrolnego 03. Dobrze jest zdobyć przebranie żołnierza technomaga, np. atakując pojedynczego strażnika na wschód od bazy (szczegóły na stronie Gdzie i jak zdobyć dobre przebrania?).

Terminal systemu oznaczony jest na mapie ikoną komputera. Jest to pilnie strzeżona strefa. Jeśli nie masz przebrania cały czas skradaj się i próbuj wspinać po dachach. Jeśli masz strój żołnierza to mimo wszysttko unikaj pozostawania zbyt długo w pobliżu wrogów. Możesz na terminalu nadzorującym użyć karty dostępu (Keycard Tier 1) od pokonanego strzażnika lub zaliczyć mini-grę hakerską w celu włamania się do systemu.

Możesz już dotrzeć do dowolnego punktu szybkiej podróży z okolicy - są oznaczone niebieskimi strzałkami na mapie i przykładowy przystanek pokazuje obrazek - Azyl (Sanctuary) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Możesz już dotrzeć do dowolnego punktu szybkiej podróży z okolicy - są oznaczone niebieskimi strzałkami na mapie i przykładowy "przystanek" pokazuje obrazek. Wciśnij przycisk interakcji żeby przenieść się automatycznie do kryjówki.

Uwaga - Jeśli już wcześniej złamałeś zabezpieczenia systemu nadzorującego w posterunku 03 to nie wracaj się do głównego komputera tylko od razu dotrzyj do jednego z punktów szybkiej podróży.

Po dotarciu do kryjówki uważaj na dwa przerośnięte pająki - Azyl (Sanctuary) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Po dotarciu do kryjówki uważaj na dwa przerośnięte pająki. Zaatakują one Teriela po tym jak zbliży się do dużych kokonów. Staraj się walczyć z nimi po kolei i uważaj na ich pajęczyny, które mogą spowolnić ruchy bohatera. Udaj się po walkach do terminalu w rogu i zalicz mini-grę hakerską żeby otworzyć wejście na teren stacji przeładunkowej.

Po wejściu do kryjówki zacznij używać trybu wykrywania do lokalizowania interesujących obiektów i zalicz też po drodze kilka rozmów z Artanakiem. Oprócz tego na terenie stacji oraz w pobliżu torów gdzie przebywały pająki możesz odnaleźć sporo wartościowych skarbów - aktywną umiejętność Invisibility (niewidzialność), 4 schematy (Polymer Lockpick Upgrade; MDD Dart Schematic; Pommel Upgrade Attack Precision III Schematic; Blade Upgrade Backstab III Schematic) oraz ulepszenie (Thief Lockpicking Upgrade). Na koniec zostaw sobie sprawdzenie pokazanego na obrazku dużego komputera. Użycie go odblokuje nową rozmowę oraz kolejny główny quest W głąb króliczej nory (aktualny quest pozostanie jeszcze przez jakiś czas aktywny w dzienniku, cel misji związany z dotarciem do Twierdzy Strażnika jest wspólny dla obu zadań).