Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kontaktu brak (Lost Contact) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone Poradnik Seven The Days Long Gone

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019

Kontaktu brak to trzecie główne zadanie gry Seven: The Days Long Gone. Jest ono związane ze złożeniem wizyty w wiosce Mortbane i przeprowadzeniem tam śledztwa. Podstawowe utrudnienia tego questu to konieczność odbycia długiej podróży do Mortbane oraz skradania się już podczas eksploracji najważniejszych lokacji w wiosce.

Zacznij od przepytania kupców z trzech różnych obszarów w osadzie Lewmer - Kontaktu brak (Lost Contact) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Zacznij od przepytania kupców z trzech różnych obszarów w osadzie Lewmer. Jest to w sumie aż sześć osób. Przy okazji odblokujesz kilka nowych pobocznych zadań i dowiesz się o konieczności używania maski gazowej podczas pobytu w Mortbane. Możesz zakupić maskę gazową (Gas Mask) od kupca w Lewmer stojącego obok posterunku 02 i automatu z wizami (kosztuje 13.2 aurytu - obrazek) lub poszukać maski w dalszej części gry (albo np. zdobyć później strój żołnierza technomagów, który również chroni przed trującym gazem w Mortbane).

Mortbane jest dość daleko na północny-wschód od osady Lewmer i możesz tam dotrzeć na dwa sposoby - Kontaktu brak (Lost Contact) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Mortbane jest dość daleko na północny-wschód od osady Lewmer i możesz tam dotrzeć na dwa sposoby. Pierwszy wariant to wybranie głównej ścieżki z Lewmer do Mortbane. Przy wyjściu z osady Lewmer jest posterunek kontrolny 02 i musisz mieć wizę drugiego poziomu. Możesz ją zakupić z automatu za 125 aurytu lub zdobyć na inne sposoby (szczegóły na stronie Jak zdobyć lepsze wizy?). W drodze do Mortbane Teriela mogą napaść bandyci z pobocznego questu Poszukiwany (ucieknij im jeśli nie chcesz walczyć). Dodatkowo musisz rozwiązać problem przejścia przez posterunek kontrolny 03. Możesz zakupić wizę trzeciego poziomu za 250 aurytu lub obejść posterunek polegając na wspinaczce. Cel podróży pokazuje obrazek - jest to miejsce zjazdu na linie na wzgórzu na północny-wschód od Mortbane.

Drugi wariant zakłada skorzystanie z przejścia do wykopalisk w północno-wschodniej części osady Lewmer - pokazuje je powyższy obrazek - Kontaktu brak (Lost Contact) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Drugi wariant zakłada skorzystanie z przejścia do wykopalisk w północno-wschodniej części osady Lewmer - pokazuje je powyższy obrazek. W lokacji tej musisz dużo wspinać się i unikać upadków z dużych wysokości. Dodatkowo mogą zatrzymać Cię strażnicy. Warto wcześniej zacząć w Lewmer poboczny quest Cenne doświadczenie, dzięki któremu otrzymasz zezwolenie na przejście. W strefie kwarantanny uważaj na zarażonych i kontynuuj wspinaczkę żeby dotrzeć na dach głównego budynku. Kieruj się dalej w stronę Mortbane (na północ i następnie na północny-wschód). Do wioski dotrzesz np. wspinając się po długiej drabinie.

W wiosce Mortbane musisz zbadać zniszczony dom oraz zniszczoną kaplicę - Kontaktu brak (Lost Contact) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

W wiosce Mortbane musisz zbadać zniszczony dom oraz zniszczoną kaplicę. Obie te lokacje są zakazanymi strefami pilnowanymi przez biomantów - skradaj się lub zabij jednego z biomantów żeby pozyskać jego strój i założyć przebranie.

Jeśli musisz skradać się to do zniszczonego domu wejdź przez okno na piętrze (wdrap się po skrzyniach) i pozostawaj w pozycji kucającej. Używaj trybu wykrywania żeby odnajdywać ślady. Na piętrze możesz zbadać otwarty sejf, a na parterze ślady krwi, zniszczone drzwi wejściowe i szufladę. Do rozwiązania jest tu zagadka sekretnego mechanizmu. Musisz sprawdzać obiekty wewnątrz domu w odpowiedniej kolejności:

  1. Obejrzyj zawieszoną na ścianie głowę dzika (piętro)
  2. Obejrzyj zawieszony na ścianie obraz (parter)
  3. Obejrzyj zawieszony na ścianie świecznik (parter)

Zaliczenie zagadki odblokuje na parterze skrytkę (powyższy obrazek). Zajrzyj do niej. Oprócz nowych informacji pozyskasz czip umiejętności (Scavenger's Ship), runę EE oraz aktywną umiejętność Chronosphere. Dodatkowo na parterze domu jest schemat (Small Adrenaline Booster Syringe Schematic).

Jeśli musisz skradać się to do zniszczonej kaplicy przedostań się wskakując na frontowy balkonik i przechodząc przez dziurę w murze - Kontaktu brak (Lost Contact) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Jeśli musisz skradać się to do zniszczonej kaplicy przedostań się wskakując na frontowy balkonik i przechodząc przez dziurę w murze. Będąc już wewnątrz kaplicy pozostawaj w pozycji kucającej. Ponownie uaktywnij tryb wykrywania żeby odnajdywać interaktywne obszary. Do zbadania są ślady po użyciu broni, pojemnik na Nektar oraz barykada (przeciwległy koniec budynku).

Możesz od razu opuścić kaplicę lub pozbierać z niej unikalne przedmioty. Otwórz pokazany na obrazku sejf (prosta mini-gra ze zgadywaniem kodu) żeby pozyskać pojemnik z Nektarem. W budynku jest ponadto schemat (Small Health Regeneration Syringe Schematic) i na jego dachu znajdziesz ulepszenie (Acrobat Fall Damage Upgrade II). Oddal się od kaplicy i pogadaj z Artanakiem. Odblokujesz kolejny główny quest.