Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zachowaj to w sekrecie | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone Poradnik Seven The Days Long Gone

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019

Zachowaj to w sekrecie to ósmy główny quest gry Seven: The Days Long Gone. W ramach zaliczania tego zadania musisz złożyć wizytę w Bagnistych Stawach. Plan działania zakłada podążanie za kolejnymi sygnalizatorami, które doprowadzą Teriela do wioski Artee. Musisz spotkać się w niej ze starszym Malikiem żeby otrzymać dalsze wytyczne.

Bagniste Stawy to rozległa lokacja we wschodniej części wyspy (sektor 3) - Zachowaj to w sekrecie | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Bagniste Stawy to rozległa lokacja we wschodniej części wyspy (sektor 3). Dotrzyj do pierwszego oznaczonego przez grę sygnalizatora. Zbadaj go najpierw w trybie wykrywania (obrazek) i dopiero wtedy wejdź z nim w interakcję. Sygnalizator rozświetli się i na mapie pojawi się niebieski okrąg informujący o położeniu kolejnego tego typu obiektu.

Musisz zaliczyć długą podróż przez dużą część bagien. W trakcie przeprawy uważaj m.in. na pająki, hieny oraz bandytów. Nie musisz wszystkich wrogów za wszelką cenę zabijać. Możesz skradać się lub po zapaleniu sygnalizatora uciekać przeciwnikom.

Docelowo musisz dotrzeć do pokazanej na obrazku windy, która podróżuje do wioski Artee - Zachowaj to w sekrecie | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Docelowo musisz dotrzeć do pokazanej na obrazku windy, która podróżuje do wioski Artee. Warto dodać, że windę mógłbyś też sam znaleźć (jest ona na południe od wioski), ale bez pomocy ze strony sygnalizatorów byłoby to znacznie trudniejsze.

Dotrzyj windą na górę i po spotkaniu się z lokalnym bardem Kolbrekiem wejdź na teren wioski. Skieruj się do budynku, w którym przebywa (umierający) starszy Malik. Obejrzyj cut-scenkę żeby zakończyć ten quest i odblokować kolejny główny. Możesz też przy okazji pogadać z Kolbrekiem i odebrać dwa poboczne zadania powiązane z wyprawą do Świątyni Naszego Zbawcy. Za ukończenie opisywanego zadania otrzymasz aktywną umiejętność Czarna Dziura (Black Hole) i czip umiejętności (Script Kiddie's Chip).