Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

List | Robin Hood Legenda Sherwood poradnik Robin Hood: Legenda Sherwood

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Jeden z informatorów Robina prosi o pilny kontakt w York - List | Robin Hood Legenda Sherwood - Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Jeden z informatorów Robina prosi o pilny kontakt w York. Musimy porozmawiać z Allanem, który mieszka w południowej części Yorku. Nie zapomnij do grupy wysłanej na tę misję wdrożyć swoich ulubieńców Johna i Stuteleya. Małym Johnem pobij zgraje żołnierzy znajdujących na prawo od mola. Następnie przejdź przez most [1] i usuń strażnika stojącego przy budynku obok mostu. Najlepiej schowaj go do budynku i zwiąż, uważaj przy tym na kręcące się w pobliżu patrole. Koło drewnianej komórki jest dwóch żołnierzy. Ogłusz ich, a ciała schowaj do komórki, zrób to możliwie jak najszybciej by żaden z patroli Cię nie dostrzegł. Naprzeciw drewnianej komórki po drugiej stronie ulicy stoi strażnik, którego również po ogłuszeniu schowaj. Przemknij się niespostrzeżenie w dół i skręć w prawo w uliczkę prowadzącą do wschodniej bramy wyjazdowej [2] . Spotkasz tam żebraka, który da Ci kilka wskazówek. W pobliżu kręci się sierżant, a dwa domy dalej stoi żołnierz. Gdy sierżant będzie blisko żołnierza zaatakuj ich, uważając przy tym na patrole. Porozmawiaj z Allenem [3] . Dowiesz się o naradzie księcia Jana i Longchampsa.

Musisz się dostać do znanego Ci już fortu [4] z misji "Wesele czy pogrzeb". Najlepiej będzie użyć tajemnego [5] przejścia prowadzącego z pod dużego kamiennego łuku (przy prawej krawędzi mapy na wysokości rzeczki) do fortu. W tym celu wróć się pod bramę fortu. Robinem żuć sakwę między grupkę żołnierzy, którzy zagrzewają się przy ogniu tuż nad schodami prowadzącymi na lodową ścieżkę, a Małym Johnem podbiegnij i ogłusz wrogów. Zwiąż nieprzyjaciół i przejdź tajemnym przejściem [5] do fortu. Pierwszy niech wyjdzie John i zajmie się strażnikami na dziedzińcu. Następnie wyjdź na mury i załatw najpierw strażnika stojącego przy komnacie, w której rozmawiają Jan i Longchamps, a potem resztę przeciwników znajdujących się na murach. Do komnaty obrad prowadzi dwoje wejść. Wejdź tym od wschodniej strony i wykończ strażnika. Podnieś pieniądze i zwój. Czeka Cię pojedynek z Longchampsem. Gdy się go pozbędziesz Allan przebierze się za niego i zawiezie okup za króla. Twoim zadaniem jest pozbycie się ciała Longchampsa tak by nikt nic nie podejrzewał. Najlepszym miejscem na to będzie Sherwood.

Wyjdź na dziedziniec fortu i otwórz główną bramę [6] (mechanizm otwierający znajduje się w wschodniej wieżyczce przy bramie). Nie zapomnij ciała Longchampsa. Przejdź przez most [1] i skręć w drugą przecznicę w lewo. Uważaj na patrole. Pozbądź się strażnika chodzącego między dwoma budynkami, następnie dwuosobowy patrol z chodzący z pierwszej przecznicy z góry (możesz upuścić Longchampsa na chwilę w celu eliminacji wrogów). Teraz zajmij się trzema wrogimi jednostkami kręcącymi się na placyku [7] przy lewej krawędzi mapy (plac targowy ze studnią), uważaj na rycerza, który patroluje uliczkę prowadzącą w dół do południowej bramy wyjazdowej z miasta [8] . Najlepiej jest pozbyć się go wdając się w bójkę np. Stuteleyem, a Johnem w tym momencie ogłuszyć go pięścią. Uliczką, którą chodził rycerz zejdź w dół. Na połączeniu ulic stoi dwóch żołnierzy. Niedaleko kręci się dosyć liczny patrol, więc gdy będzie w bezpiecznej odległości ogłusz i przenieś stojących Ci na drodze ucieczki strażników. Teraz wystarczy tylko pozbyć się dwójki wrogów tuż przy bramie wyjazdowej [8] i droga wolna. Nie zapomnij o ciele, które wesoła kompania musi zakopać w Sherwood.