Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wesele czy pogrzeb | Robin Hood Legenda Sherwood poradnik Robin Hood: Legenda Sherwood

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Nie możesz dopuścić do zaślubin Marion z Guisbernem, któremu Książe Jan oddał rękę wybranki Robina - Wesele czy pogrzeb | Robin Hood Legenda Sherwood - Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Nie możesz dopuścić do zaślubin Marion z Guisbernem, któremu Książe Jan oddał rękę wybranki Robina. Niezastąpieni w tej misji są John i Stuteley. Na początek porozmawiaj z żebrakiem, który siedzi przed domem, przy którym rozpoczynasz tę misję [1] . Ogłusz wieśniaka zatrzymującego się na rogu przy domu troszkę wyżej. Uważaj na ludzi o podobnym ubiorze jak wymieniony wyżej wieśniak, oraz na kobiety poznane w misji wcześniej, ponieważ gdy tylko któreś z nich Cię zobaczy, wezwie strażników. Unieszkodliw strażnika stojącego przy lewej krawędzi mapy na wysokości ogłuszonego wieśniaka. Zwiąż ich i schowaj do budynku. Podnieś zwój leżący na skrzyżowaniu dróg i Małym Johnem przejdź w prawo do sierżanta rozmawiającego z kobietą. Uważając na żołnierza kręcącego się w pobliżu nich, ogłusz sierżanta, a następnie kobietę. Teraz zajmij się wspomnianym żołnierzem. Powiąż i pochowaj wszystkich. Przyjrzyj się systemowi patrolowania grupki żołnierzy krążących w prawej części miasta. Gdy nadejdzie odpowiedni moment podejdź do żebraka znajdującego się przy domu troszkę w prawo i poproś go o kilka wskazówek. Wróć się na plac [1] , na którym zacząłeś zmagania i ogłusz kolejnego wieśniaka, który przypatruje się trzema żołnierzom stojącym na prawo od placu przy skrzyżowaniu. Gdy patrol składającego się z sierżanta i ośmiu podwładnych mu żołnierzy, będzie w bezpiecznej odległości, zaatakuj Johnem trójkę wrogów. Zwiąż i schowaj swoje ofiary do któregoś z budynków.

Przejdź przez skrzyżowanie dalej w prawo. Obok żebraka stoi sierżant, omiń skrzętnie pole jego widzenia i ogłusz go (Johnem). Daj żebrakowi datek (dawaj mu pieniądze dopóki nie powie "ostatnia rada"). Podnieś zwój leżący po drugiej stronie drogi, naprzeciw żebraka. Wieśniaka, którego wskaże Ci żebrak, zajdź od tyłu, ogłusz i zabierz ciało. Teraz ogłusz czarnego rycerza i kobietę, która z nim flirtowała. Zwiąż ich i zabierz Ampulle, która jest kolejny klejnotem koronnym. Teraz zajmiemy się kupcem, który zrujnował jednego z żebraków. Jego dom znajduje się w prawo od żebraka, u którego byłeś ostatnim razem. Kupiec chodzi sobie między swoim domem, a trzema żołnierzami. Gdy wróci od żołnierzy będzie chwile obrócony w stronę domu. Wtedy podejdź Robinem, ogłusz i ograb go. Przy moście [2] na środku mapy znajduje się wysoki budynek, przy którym stoi trójka przeciwników. Zajdź ich od tyłu i zaatakuj Johnem, a następnie schowaj do drewnianej komórki, obok której stali. Nie zapomnij ich związać.

Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie