Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ojciec chrzestny uwięziony | Robin Hood Legenda Sherwood poradnik Robin Hood: Legenda Sherwood

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Robin, Stutley, Mały John - Ojciec chrzestny uwięziony | Robin Hood Legenda Sherwood - Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Robin, Stutley, Mały John. Musisz uwolnić Godwina z lochów [1] . Małym Johnem zajmij się żołnierzami, którzy nękają biednego wieśniaka. W ramach rekompensaty za pomoc otrzymasz koniczynkę. Przy lewej krawędzi mapy, przy chacie siedzi żebrak. Poproś go o kilka informacji. Pozbieraj wskazówki, przejdź przez mostek i idź drogą. Napotkasz trzech wrogów przy brzegu rzeki. Ogłusz ich za pomocą kija małego Johna i zwiąż. Podążaj dalej drogą, aż napotkasz kolejną grupę przeciwników, których również unieszkodliw Johnem. Teraz przemieszczaj się dolną krawędzią mapy, aż napotkasz żołnierza patrolującego prawą, dolną część obszaru. Ogłusz go i udaj się w górę, w stronę wschodniej bramy [2] , gdzie pozbądź się kolejnego nieprzyjaciela. Teraz Robinem i Statleyem za pomocą pnączy wyjdź na mury, najlepiej gdy strażnik znajdujący się na nich będzie przy prawej krawędzi ekranu. Ogłusz i spętaj go. Teraz murami przejdź w stronę bramy [2] i ogłusz strażników znajdujących się na dwóch wieżach (nad bramą). Nie zapomnij o skrępowaniu niedysponowanych jednostek wroga. Robinem przeskocz z muru dzielącego dwa dziedzińce na dach chaty. Zejdź z niego, uważając przy tym na patrolujących żołnierzy i ogłusz dwóch strażników w pobliżu wschodniej bramy. Stutleyem zejdź pnączami z murów i skrępuj powalonych przeciwników.

Udaj się oboma bohaterami na dach chaty, na którą skakałeś Robinem, a z niego wyjdź pnączami na kamienny balkonik prowadzący do komnaty z pieniędzmi. Zabierz je, wyjdź na mury schodami z pomieszczenia i ogłusz wartującego strażnika. Murami przejdź w górę do pomieszczenia [3] z trzema żołnierzami. Nie atakując ich przemknij niezauważony do drzwi po lewej stronie. Wejdź do jadalni [4], w której znajduje się Sierżant i dwóch żołnierzy. Nie szukając zwady przejdź do kolejnego pomieszczenia. Siedzi tam rycerz, którego zajdź od tyłu i zaatakuj z zaskoczenia (użyj specjalnego ataku, nakreśl ósemkę). Zabierz pieniądze, wyjdź na balkon i pozbądź się strażnika. Drzwiami zejdź poziom niżej i wyjdź na mury. Guisbourne ucieknie tajemnym przejściem, a nam pozostaje uwolnić Godwina [1] . Przejdź dalej murami w lewo. Zejdź dwa piętra niżej i ogłusz znajdującego się tam żołnierza. Teraz skontroluj pole widzenia strażnika stojącego przed drzwiami celi Godwina i w odpowiednim momencie zejdź do lochu by ogłuszyć dwóch nieprzyjaciół. Statleyem otwórz cele i porozmawiaj z Godwinem. Wskaże Ci on miejsca, w których uwięzieni są jego sprzymierzeńcy. Pomogą Ci oni w oczyszczeniu zamku z niepożądanych jednostek nieprzyjaciela. Pierwsze posiłki są już piętro wyżej, lecz po uwolnieniu ich pobiegnij przodem i uwolnij kolejnych sprzymierzeńców. Możesz pomóc swoim przyjaciołom, ponieważ i tak nie poradzą sobie oni sami. Dużo problemów sprawiają im Sierżanci, więc nimi zajmij się osobiście. Gdy droga do południowej bramy [5] będzie czysta, opuść zwodzony most by John mógł zrobić rozróbę. Wraz z ogłuszeniem ostatniego wroga w obrębie zamku, ukończysz tę misję sukcesem.