Evil Within 2 - poradnik do gry

Evil Within 2 - poradnik do gry

Evil Within 2 - poradnik do gry

Czas poznać prawdziwy strach. Poradnik do gry The Evil Within 2 zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich misji składających się na kampanię dla pojedynczego gracza, a także wszystkich zleceń pobocznych, które odblokowują się podczas rozgrywki i ukrytych znajdziek.

Poradnik do gry The Evil Within 2 zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich misji składających się na kampanię dla pojedynczego gracza, a także wszystkich zleceń pobocznych, które odblokowują się podczas rozgrywki. W opisie każdej z misji znajdziesz informacje dotyczące sprawnego rozwiązywania zagadek i pokonywania przeszkód, a także porady dotyczące starć z regularnymi przeciwnikami, jak i bossami.

W poradniku zawarto także informacje dotyczące wszelkiego dostępnego dla bohatera uzbrojenia oraz jego sposobów ulepszania, a także szczegółowy opis rozwoju postaci. Dodatkowo, poradnik zawiera bogato ilustrowany opis wszystkich dostępnych w grze przedmiotów kolekcjonerskich (znajdziek): Akt, Slajdów, Szczątkowych wspomnień i Kluczy do szafek, które służą do otwierania specjalnych skrytek.

Poradnik zawiera także listę wszystkich dostępnych w grze osiągnięć / trofeów, wraz z instrukcją ich zdobycia. Tekst zamykają rozdziały zawierające porady i te z grupy FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania), gdzie znajdziesz odpowiedzi na wszelkie nurtujące cię pytania.

The Evil Within 2 to kontyuacja gry z gatunku survival horror, ponownie pochodząca od studia Tango Gameworks. Historia przedstawia dalsze losy detektywa Sebastiana Castellanosa, który tym razem szuka swojej zaginionej córki Lily. Nieskomplikowana z pozoru misja bardzo szybko przeradza się w prawdziwy koszmar, gdy okazuje się, iż spokojnie miasto Union pełne jest maszkar rodem z najgorszych koszmarów.

Poradnik do gry The Evil Within 2 zawiera:

  • szczegółowy opis przejścia wszystkich misji głównych i pobocznych kampanii dla pojedynczego gracza;
  • porady dotyczące kluczowych mechanizmów rozgrywki;
  • szczegółowy opis dostępnego w grze uzbrojenia, ulepszeń, jak i zalecana ścieżka rozwoju bohatera;
  • opis wszystkich napotykanych w grze zagadek zręcznościowych i logicznych;
  • informacje wymagane do zdobycia wszystkich występujących w grze przedmiotów kolekcjonerskich (znajdziek) – Akt, Slajdów, Szczątkowych Wspomnień i Kluczy do szafek;
  • porady dotyczące walki z normalnymi przeciwnikami, jak i z bossami;
  • spis i opis wszystkich występujących w grze osiągnięć / trofeów.

W poradniku zastosowano następującą kolorystykę:

  • Zielony – wszelakie przedmioty użytkowe i fabularne, które zebrać można w grze.
  • Czerwony – kolorem tym oznaczone zostały wszystkie postaci wrogo nastawione do gracza.
  • Niebieski – kolorem tym oznaczone zostały wszystkie przedmioty kolekcjonerskie.

Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)

Informacje o Evil Within 2 - poradnik do gry

Autor : Jakub Bugielski

Ostatnia aktualizacja : 1 grudnia 2017

The Evil Within 2 - screen - 2017-11-27 - 360227The Evil Within 2 - screen - 2017-11-27 - 360226The Evil Within 2 - screen - 2017-11-27 - 360225The Evil Within 2 - screen - 2017-11-27 - 360224The Evil Within 2 - screen - 2017-11-27 - 360223The Evil Within 2 - screen - 2017-11-27 - 360222The Evil Within 2 - screen - 2017-11-27 - 360221The Evil Within 2 - screen - 2017-11-27 - 360220The Evil Within 2 - screen - 2017-11-27 - 360219

20.10.2017 18:25
TajkaTajka
3
Legionista

Poradnik się przyda bardzo, jak będę ogrywać :)

22.10.2017 10:09
odpowiedz
Enigma1990
14
N7

Ogrywam właśnie ten świetny tytuł. Jestem w 6 rozdziale i wszedłem tu aby sprawdzić ile jeszcze czeka na mnie przygody.. ale się zdziwiłem.. jest tylko 6 rozdziałów i koniec? Kuuurrrr, na liczniku 13h a ja myślałem, że jeszcze druga połowa przede mną..

22.10.2017 10:20
odpowiedz
1 odpowiedź
Jeyhard
19
Pretorianin

Spokojnie, na stronie jest opis 6, ale w grze jeszcze sporo przed tobą, bo jest łącznie 17 rozdziałów :) Opis reszty pojawi się zaraz po weekendzie.

22.10.2017 10:27
Enigma1990
14
N7

Ufff :D dzięki :)

22.10.2017 10:41
odpowiedz
Jeyhard
19
Pretorianin

Spoko. :P

26.10.2017 18:53
odpowiedz
leokfc
35
Centurion

Ludzie już dawno ją przeszli a tu tylko 6 rozdziałów. Strasznie wolno tempo

28.11.2017 23:21
odpowiedz
1 odpowiedź
kolafon
17
Pretorianin

Poradnik nadal w trakcie publikacji?!

01.12.2017 10:42
Zmroku
14
Maciej Rakieta

GRYOnline.plRedakcja

Cześć, czołem. All is done.
:)

01.12.2017 22:09
odpowiedz
3 odpowiedzi
Sick_00
21
Legionista

Dlaczego nie można pobrać poradnika na dysk? W nowym wolfie to samo WTF!?

04.12.2017 10:32
jacepaw
24
Chorąży

dwa tygodnie temu w temacie poradnika do Wolfa zadałem to samo pytanie ... spróbuj zgadnąć czy dostałem jakąkolwiek odpowiedź. Cóż, moja opinia o dziale poradników jest delikatnie pisząc bardzo zła.

post wyedytowany przez jacepaw 2017-12-04 10:35:46
05.12.2017 11:58
Zmroku
14
Maciej Rakieta

GRYOnline.plRedakcja

Bo poradniki w wersji PDF - być może trzeba to powtórzyć po raz setny - nie tworzą się same, nie wyczarowuje ich komputer i nie skleja żaden generator. Takie poradniki tworzy osoba - a że pracy jest wiele, sklejanie tego czy innego poradnika czasami ulega opóźnieniu. Ot, wielka tajemnica. :)

Do końca tygodnia powinniście mieć :)

13.12.2017 09:21
kolafon
17
Pretorianin

Spoko, wiadoma rzecz, że to multum roboty, zwłaszcza przy rpgach albo sandboksach. Dlatego chylę czoła przed Waszą pracą. Wydawało mi się, że poradnik jest porzucony, może na przyszłość warto byłoby jakąś notkę dodawać, że prosimy o cierpliwość czy coś w tym stylu.

12.12.2017 18:40
odpowiedz
1 odpowiedź
sevenup
48
Pretorianin

Czego recki do dzisiaj ni ma?

12.12.2017 20:29
Jeyhard
19
Pretorianin

Recka do tej gry nie była w planach, stąd też jej nie ma.

05.01.2018 17:28
odpowiedz
kolafon
17
Pretorianin

.

post wyedytowany przez kolafon 2018-01-05 17:31:13