Little Nightmares - poradnik do gry

Little Nightmares - poradnik do gry

Little Nightmares - poradnik do gry

Koszmar widziany oczami dziecka. W poradniku znajdziesz kompletny opis przejścia i spis wszystkich możliwych do odblokowania osiągnięć. Dzięki solucji rozwiążesz wszystkie zagadki logiczne i szczęśliwie pokierujesz bohaterkę do końca gry.

Little Nightmares to platformówka autorstwa zespołu Tarsier Studios. Gracz wciela się w rolę odzianej w żółty płaszczyk przeciwdeszczowy Six, która została porwana przez potwory i zamknięta kompleksie zwanym Paszczą (The Maw). W naszym poradniku znajdziesz porady i opis sterowania, które pozwolą ci szybko wkroczyć do rozgrywki i zagłębić się w świat gry. Znajdziesz tutaj również kompletny opis przejścia i spis wszystkich możliwych do odblokowania osiągnięć. Dzięki naszej solucji rozwiążesz wszystkie zagadki logiczne i szczęśliwie pokierujesz bohaterkę do końca rozgrywki.

W poradniku do Little Nightmares znajdziesz:

  • Porady na początek rozgrywki,
  • Bogato ilustrowany poradnik, który dokładnie przedstawia opis przejścia,
  • Rozwiązanie wszystkich zagadek i trudniejszych momentów gry,
  • Rozdział opisujący trofea i osiągnięcia,
  • Wymagania sprzętowe i opis sterowania.

Kilka porad na początek

  • Wiele momentów rozgrywki jest intencjonalnie bardzo ciemnych i nie do końca czytelnych. Pamiętaj, że twoja postać może rozświetlić drogę z pomocą zapalniczki. Gra domyślnie również zachęca, by grać w ciemnym pomieszczeniu i chłonąć atmosferę rozgrywki.
  • Twoja postać ginie, gdy spada ze zbytniej wysokości. Jeśli zatniesz się w danym miejscu rozgrywki i uznasz, że dalszym rozwiązaniem będzie efektowny skok, nie jest to zbyt dobre wyjście.
  • Checkpointy rozsiane są dość obszernie i nie powinieneś martwić się zbytnio tym, że ginąc stracisz zbyt wiele postępów rozgrywki.
  • Bardzo ilość przedmiotów do interakcji w danej lokacji jest całkowicie bezużyteczna i służy budowaniu klimatu gry.
  • Pamiętaj, że twoja postać domyślnie nie łapie się krawędzi i półek. Musisz nacisnąć w odpowiednim momencie przycisk, w innym wypadku postać spadnie w dół.
  • Łatwo o tym zapomnieć, ale postać może dokonywać wślizgów, które w kilku momentach rozgrywki bardzo ułatwiają ucieczki przed wrogami.
  • Uważaj przy przepaściach i wąskich prześjciach na efekt głębi gry. Często będziesz musiał przekroczyć coś na drugą stronę, co grając na kontrolerze może być trochę denerwujące - jeden ruch gałki w złą stronę i twoja postać zginie.

Grzegorz Misztal (www.gry-online.pl)

Informacje o Little Nightmares - poradnik do gry

Autor : Grzegorz Alban3k Misztal

Ostatnia aktualizacja : 10 maja 2017

Poradnik zawiera : strony: 28, ilustracje: 86 .

Popularne strony w Little Nightmares - poradnik do gry

Little Nightmares - screen - 2017-02-09 - 338645Little Nightmares - screen - 2017-02-09 - 338644Little Nightmares - screen - 2017-02-09 - 338643