Little Nightmares: Pokój z butami i pomieszczenie z zabawkami - solucja
Leże (The Lair)
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Little Nightmares znajdziesz trzecią część opisu przejścia etapu Leże - The Lair. Wyjaśniamy m.in. jak bezpiecznie zaliczyć przeprawę przez pokój z ogromną ilością butów, jak unikać złapania przez niewidomą kreaturę i jak przejść przez pomieszczenie z zabawkami.

Po upadku z wysoka znajdziesz się w kanałach. Idź w prawo, rozpal pochodnię i wejdź po kufrze do kolejnego szybu. Trafisz do lokacji z wysypiskiem butów. Brnij przez kolejne pokłady obuwia... po chwili jednak coś zacznie cię ścigać!

Szybko idź do wystającej skrzyni i wejdź na nią. Gdy znajdziesz się wśród butów, coś niebezpiecznego zacznie cię ścigać, więc staraj się jak najszybciej docierać do kolejnych walizek. Twoja postać dość mozolnie przedziera się przez buty, więc staraj się z każdej walizki wykonać długi skok, by skrócić sobie dystans.

W końcu dotrzesz do wyjścia - idź dalej w prawo, a po chwili za twoimi plecami ponownie pojawi się istota z długimi rękoma. Uciekaj! Biegnij przed siebie, dokonaj wślizgu pod rurą i ukryj się w skrzynce w windzie. Poczekaj, aż dojedziecie do nowej części placówki i udaj się za istotą, która wybiegnie goniąc skrzaty.

Przesuń skrzynię zabawkami w lewo i podejdź do misia na ziemi, co spowoduje opuszczenie się deski w dół. Zejdź niżej i idź w prawo, po chwili dotrzesz do drabinki z desek. Wejdź w górę i czmychnij przejściem w prawo. Niestety, istota nie zechce opuścić tego miejsca. Cofnij się lekko i podejdź do misia na ziemi - podnieś go i ciśnij w lewo, co zaalarmuje istotę.

Gdy pójdzie sprawdzać co się dzieje, wejdź szufladami do góry i przesuń na górze skrzynkę, odsłaniając kolejne przejście. Przejdź nim dalej, aż dotrzesz do pokoju z piecykiem.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.