Little Nightmares: Ucieczka z klatki i 1 spotkanie z niewidomą istotą - solucja
Leże (The Lair)
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Little Nightmares znajdziesz drugą część opisu przejścia etapu Leże - The Lair. Informujemy m.in. jak uciec z klatki, jak dosięgnąć dźwigni, jak unikać złapania przez niewidomą istotę i jak otworzyć właz w końcowej części sceny ucieczki.

Będąc w klatce ruszaj się na boki, by się uwolnić. Następnie podejdź do klatki z istotą w środku i podsuń ją pod dźwignię. Wskocz na nią i biegnij szybko w kierunku drzwi, by zdążyć się przez nie przedostać dalej. Wspinaj się po szczeblach do góry i zapal świecę koło wanny. Następnie przeciśnij się przejściem dalej.

Dotrzesz do lokacji z niewidomą istotą. Oto kolejne kroki jak przebrnąć przez te miejsce:
- Zrób kilka kroków naprzód w pozycji przykucniętej,
- Poczekaj, aż istota zacznie badać źródło hałasu i oddali się daleko w prawo,
- Przejdź na tkaninę obok i wespnij się po klatce do góry,
- Idź w prawo, poczekaj, aż kreatura będzie daleko z lewej strony i szybko biegnij do szczeliny w ścianie, przejdź przez nią.

W nowym obszarze, podnieś wajchę z ziemi i umieść ją w slocie na słupie. Niestety, dźwignia będzie na tyle głośna, że kreatura z pokoju obok zostanie zaalarmowana. Gdy tylko właz się trochę otworzy, od razu biegnij w jego kierunku, bo inaczej kreatura cię złapie! Wskocz do środka co cię ocali... na jakiś czas.
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
