Little Nightmares: Pokój z zegarami i biblioteka - solucja, opis przejścia

Leże (The Lair)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Little Nightmares znajdziesz czwartą część opisu przejścia etapu Leże - The Lair. Dowiesz się m.in. jak bezpiecznie przejść przez pokój z zegarami, jak przeskoczyć na wiszący fortepian, jak skradać się w bibliotece, gdzie ustawić wózek kolejki i jak unikać schwytania przez niewidomego przeciwnika.

Poczekaj, aż istota będzie ogłuszona, podnieś but i ciśnij nim w przycisk. - Little Nightmares: Pokój z zegarami i biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares - poradnik do gry
Poczekaj, aż istota będzie ogłuszona, podnieś but i ciśnij nim w przycisk.

Podejdź do drzwi i przepchnij je, co spowoduje, że okoliczne zegarki będą co chwilę wybijać godzinę. Można to wykorzystać na naszą korzyść - każde wybicie godziny ogłusza wrogą istotę i powoduje, że przez kilka sekund nie zagraża nam. Gdy zegarki wybiją godzinę, idź w prawo i przemieść się, aż do leżących butów, zabierz jeden z nich, poczekaj, znów na hałas i rzuć butem w guzik na ścianie.

Wskocz na fortepian i przejdź na drugą stronę. - Little Nightmares: Pokój z zegarami i biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares - poradnik do gry
Wskocz na fortepian i przejdź na drugą stronę.

Następnie biegnij ile sił w nogach przed siebie i przejdź przez lekko uchylone drzwi. Dotrzesz do biblioteki, idź w prawo i wespnij się regałami na samą górę. Zaświeć świecę, wskocz na fortepian i dalej na drugą stronę. Pnij się do góry książkami, a istota znów się pojawi.

Idź po wykładzinie i wespnij się na po kolejnych książkach do góry - Little Nightmares: Pokój z zegarami i biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares - poradnik do gry

Idź po wykładzinie i wespnij się na po kolejnych książkach do góry. Zapal świecę i podejdź do misia i zabawek, miń je tak, by nie spadły i idź cały czas tą drogą, aż przejdziesz przez półki. Zeskocz i szybko wespnij się po kolejnych książkach po lewej stronie i przejdź szczeliną do nowego pomieszczenia.

Możesz się skryć w tym miejscu, by uniknąć wykrycia. - Little Nightmares: Pokój z zegarami i biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares - poradnik do gry
Możesz się skryć w tym miejscu, by uniknąć wykrycia.

Podejdź do telewizora, włącz go i szybko podnieś wajchę z ziemi. Poczekaj, aż stwór wejdzie do pokoju, miń go (możesz skryć się w korytarzu za stolikiem), lawiruj między regałami, aż dotrzesz do miejsca na wajchę.

Ustaw wózek koło klamki. - Little Nightmares: Pokój z zegarami i biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares - poradnik do gry
Ustaw wózek koło klamki.

Po drodze znajdziesz również świeczkę, którą możesz rozpalić. Uruchom dźwignię, co wciągnie trochę wyżej fortepian - wskocz na niego i przejdź na drugą stronę. Dotrzesz do nowej lokacji -podejdź do wózka i popchnij go przez tory (uważaj na parę, uśmierci ona bohatera), aż ustawisz go niedaleko klamki. Następnie wskocz na wózek i zawiśnij na klamce.

Poczekaj, aż prawa ręka zacznie macać rury u góry, po czym przekradnij się dalej. - Little Nightmares: Pokój z zegarami i biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares - poradnik do gry
Poczekaj, aż prawa ręka zacznie macać rury u góry, po czym przekradnij się dalej.

Idź cały czas w prawo, aż dotrzesz do kanałów, w pewnym momencie pokażą się ręce wrogiej istoty, które spróbują cię złapać. Poczekaj, aż ręka po prawej stronie będzie dotykała rur u góry, schyl się i szybko przejdź na drugą stronę.

Twoim zadaniem jest pociągnąć kawałek metalu tak, by uciął ręce istoty. - Little Nightmares: Pokój z zegarami i biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares - poradnik do gry
Twoim zadaniem jest pociągnąć kawałek metalu tak, by uciął ręce istoty.

Uciekaj przed kreaturą, aż dotrzesz do lokacji bez wyjścia. Ręce zaczną cię szukać po całej lokacji - wespnij się na skrzynki w rogu, poczekaj na dogodny moment, zeskocz na dół i wyciągnij kawałek metalu podtrzymujący drzwi. Drzwi się trochę opuszczą - powtórz zadanie jeszcze raz, a przeciwnik zostanie pozbawiony obu rąk.

Podobało się?

0

Little Nightmares

28 kwietnia 2017

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Zręcznościowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl