Little Nightmares: Pokoje niewidomej istoty - solucja, opis przejścia
Leże (The Lair)
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Little Nightmares znajdziesz początek opisu przejścia etapu Leże - The Lair. Dowiesz się m.in. jak dotrzeć na stolik z kluczem w jednym z pokoi niewidomej osoby, gdzie użyć klucza, jak wezwać windę oraz jak zaspokoić głód.

Od razu biegnij schodami na samą górę, wejdź po skrzyni do środka. Trafisz do pokoju istoty, która niedługo będzie cię niezmordowanie tropić. Wejdź na klozet, umywalkę i wyskocz z niej na szafki. Złap się nich i wskocz na stolik z kluczem - ciśnij go na dół i zeskocz za nim.

Następnie podejdź do przesuwalnej ściany po prawej stronie i popchnij ją. Podnieś klucz, udaj się z nim w kierunku kłódki i ciśnij go (postać nie może skakać z obiektami w dłoni). Udaj się z kluczem do kłódki i otwórz ją.

Podnieś misia i podejdź nim pod przycisk. Przytrzymaj przez chwilę przycisk rzutu, a postać rzuci obiektem w przycisk, co zaowocuje wezwaniem windy. Weź z powrotem zabawkę i powtórz sztuczkę w środku, a winda pojedzie w dół.

Wyjdź na zewnątrz i biegnij w lewo. Twoja postać zacznie kaszleć i znów odczuwać głód. Idź cały czas w lewo, aż dotrzesz do kawałka mięsa w klatce - posil się nim... a zostaniesz złapany do klatki.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.