Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Torment: Tides of Numenera M5 - Plac Rządowy
Torment: Tides of Numenera M5 - Plac Rządowy
Wieża Rady
Wejście do wieży jest zamknięte.
Kapitan argusów - Osoba, z którą porozmawiać trzeba w ramach pobocznego zadania "Niedoskonałe symulakrum".
Możesz porozmawiać z Sigyn i Sekretarzem Rady (daj mu łapówkę lub użyj umiejętności dialogowych, by przyśpieszyć proces).
Siedziba Zakonu Prawdy
Siedziba organizacji Zakon Prawdy. Miejsce, które odwiedzisz kilkakrotnie podczas wykonywania zadań.
Kramik
Sangolin - Kupiec, którego odwiedzisz w trakcie wykonywania pobocznego zadania "Ułaskawienie". Sangolin sprzedaje zbroje, peleryny i tarcze.
Czerwona Gęstwina
Iyene Wszystkowiedząca handluje wiedzą i możesz jej opowiedzieć np. o sobie. Za każdym razem otrzymasz 2 PD.
Irathor Brenn - możesz porozmawiać z nim i dzięki wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych zdobyć dodatkowe PD.
Fontanna
Możesz skorzystać ze Zwinnych rąk i złapać jedno z żyjątek (osobliwość).
Brama i monolit
Spójrz przez dziury w monolicie kilka razy, by zdobyć PD i kostkę cykloniczną (osobliwość).
Schody do dzielnicy: Mały Rynek.
Drabina do dzielnicy: Bebechy.
Most do dzielnicy: Karawanseraj.
Wejście do: Zakon Prawdy.
Powiększ mapę

Mapa Dzielnicy Rządowej (Government Square) M5 | Torment Tides of Numenera Gdzie znajduje się Zakon Prawdy w Torment: Tides of Numenera?

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019

Ważne obszary na mapie

Wieża Rady
Wejście do wieży jest zamknięte.
Kapitan argusów - Osoba, z którą porozmawiać trzeba w ramach pobocznego zadania "Niedoskonałe symulakrum".
Możesz porozmawiać z Sigyn i Sekretarzem Rady (daj mu łapówkę lub użyj umiejętności dialogowych, by przyśpieszyć proces).

Siedziba Zakonu Prawdy
Siedziba organizacji Zakon Prawdy. Miejsce, które odwiedzisz kilkakrotnie podczas wykonywania zadań.

Kramik
Sangolin - Kupiec, którego odwiedzisz w trakcie wykonywania pobocznego zadania "Ułaskawienie". Sangolin sprzedaje zbroje, peleryny i tarcze.

Czerwona Gęstwina
Iyene Wszystkowiedząca handluje wiedzą i możesz jej opowiedzieć np. o sobie. Za każdym razem otrzymasz 2 PD.
Irathor Brenn - możesz porozmawiać z nim i dzięki wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych zdobyć dodatkowe PD.

Fontanna
Możesz skorzystać ze Zwinnych rąk i złapać jedno z żyjątek (osobliwość).

Brama i monolit
Spójrz przez dziury w monolicie kilka razy, by zdobyć PD i kostkę cykloniczną (osobliwość).

Wyjścia z lokacji

M3 – Schody do dzielnicy: Mały Rynek.

M4 – Drabina do dzielnicy: Bebechy.

M7 – Most do dzielnicy: Karawanseraj.

M8 – Wejście do: Zakon Prawdy.

Legenda Torment: Tides of Numenera M5 - Plac Rządowy

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Pojemniki na przedmioty

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Wrogo nastawione postacie

Powyższa mapa prezentuje Dzielnicę Rządową (Government Square) zlokalizowaną w północnej części miasta Klify Sagusa. Jest to dość spora lokacja, jednak do zrobienia jest tu stosunkowo niewiele - jest tu sporo niewykorzystanej przestrzeni, a część postaci niezależnych nie ma niczego do powiedzenia. Dostać się stąd można do dzielnicy Mały Rynek, Bebechy i Karawanseraj.

Kluczowe miejsca w Dzielnicy Rządowej

1. Wieża Rady. Do wieży nie możesz wejść, gdyż jej drzwi są zamknięte. Spotkasz tu natomiast kilka postaci, z którymi można porozmawiać - Kapitana Argusów, Sigyn i Sekretarza Rady.

2. Siedziba Zakonu Prawdy. Lokacja ta jest powiązana z głównym zadaniem Upadek na ziemię oraz kilkoma innymi questami. Jej dokładny opis znajduje się na kolejnej stronie.

3. Kramik. Handlarz Sangolin powiązany jest z zadaniem pobocznym Ułaskawienie i możesz też z nim pohandlować - sprzedaje zbroje, peleryny i tarcze.

4. Czerwona Gęstwina. Możesz tu zdobyć dodatkowe PD dzięki odbyciu rozmów z Iyene Wszystkowiedzącą (handluje ona wiedzą - opowiedz jej np. o sobie) i Irathorem Brennem.