Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Słowniczek pojęć | O poradniku | Torment Tides of Numenera poradnik Torment: Tides of Numenera

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019

Słowniczek pojęć

Deskryptor - Terminem tym określana jest dominująca cecha naszej postaci, np. Ostrożny, charyzmatyczny itp. Dopasowywany jest automatycznie poprzez dokonane wybory.

Dziedzictwo (Legacy) - Element systemu moralności, na który wpływ mają podejmowane przez naszą postać decyzje. Może wpływać na niektóre zadania, a także umiejętności.

Dziewiąty Świat (Ninth World) - Świat, w którym toczy się akcja gry Torment: Tides of Numenera. Dziewiąty Świat odnosi się do tego, że do czasu akcji gry w historii planety rozkwitało oraz upadało 8 wielkich cywilizacji. Gracz budzi się w świecie, w którym rozkwita dziewiąta cywilizacja, ale wiele z wiedzy poprzedników nie zostało jeszcze odkryte i zrozumiane.

Fale (Tides) - Tytułowe fale, których jest pięć, reprezentują różne ścieżki moralne oraz cechy osobowości, które posiada bohater. W zależności od twoich wyborów zmienia się powiązanie twojej postaci z daną falą.

Glewia (Glaive) - Klasa postaci nastawiona na walkę.

Klify Sagusa (Sagus Cliffs) - Miasto, w którym gracz rozpoczyna swoją przygodę. Podzielone jest na kilka sektorów.

Nano - Klasa postaci będąca odpowiednikiem maga. W rzeczywistości korzysta z tajemnej wiedzy poprzednich cywilizacji, niedostępnej dla innych śmiertelników.

Numenera - Uniwersum, w którym osadzona została gra. Wymyślone zostało przez pisarza science-fiction Monte Cooka. Akcja osadzona jest około miliarda lat w przyszłości.

Obszar skupienia (Focus) - Parametr określający twojego bohatera. Czynność, z której słynie, np. "ujeżdża błyskawice".

Ostatni porzucony (Last Castoff) - Mianem tym określa się naszego bohatera.

Szelma (Jack) - Klasa postaci nastawiona na wysoką interakcję z otoczeniem i rozwiązywanie problemów w inny niż siłowy sposób.