Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wybory, które mają wpływ na zakończenie poradnik Torment: Tides of Numenera

W Torment: Tides of Numenera wielokrotnie podejmiesz decyzje, które wpłyną na losy świata lub postaci. Przedstawiamy rozmaite ważne wybory, o których warto pamiętać!

Ostatnia aktualizacja: 7 marca 2017

W grze istnieją pewne bardzo ważne wybory, które bezpośrednio wpływają na zakończenie gry. Epilog gry jest formowany w oparciu o następujące zadania, wybory i interakcje:

  • Decyzja, jaką podejmiesz na sam koniec gry, w rozmowie z Rozpaczą - Ten wybór ma największy wpływ na wygląd świata i potencjalne zmiany, jakie w nim zajdą. Istnieje sześć głównych wyborów, które się od siebie znacząco różnią (pięć z nich jest zawsze dostępnych, szósty tylko jeśli Matkina dotarła z drużyną do finału). Niektóre decyzje pozostawią świat bez zmian, a inne wpłyną na wyniszczający konflikt, czy śmierć niewinnych,
  • Twój dominujący nurt - gra doda informacje jak zostałeś zapamiętany przez mieszkańców Dziewiątego Świata. Jeśli dominował u ciebie np. złoty nurt, będziesz często wspominany za swoją empatię i dobre uczynki,
  • Twoje interakcje z drużyną i ewentualne wypełnianie ich zadań - na koniec gry dostaniesz informację, jak potoczyły się losy każdego z towarzyszy (także tych, którzy nie towarzyszyli ci w finale gry). W czasie wędrówki, masz realny wpływ na finał historii u troje z nich, warto wykonywać ich zadania,
  • Piquo ze Skraju Klifu - jeśli nie wykonałeś jego zadania, zawiedziony mężczyzna wróci do swojego starego trybu życia,
  • Zadanie z Alarą, białą plamą - jeśli jej pomogłeś, będzie m.in. mogła wrócić do swojego domu, w pełni zdrowa psychicznie,
  • Podsumowana zostanie twoja pomoc w kierunku sierot w Klifach Sagusa, dodatkowo, jeśli uratujesz ich ojca (ranny opryszek w więzieniu Mordenów), wróci on do domu, do swojej rodziny,
  • Zadanie związane z weteranami w gospodzie Piąte Oko - jeśli zostali zwerbowani, przez wiele lat będą toczyć bitwę w Wiecznej Bitwie,
  • Twoje interakcje i decyzje związane z brygadzistą w Klifach Sagusa - jeśli spełniłeś jego prośbę i pozwoliłeś ożyć jego potomstwu, zaczną one budować rozmaite rzeczy w mieście,
  • Konsekwencje konfliktu między stychami a Peliai - zależnie od obranej strony, dowiesz się jak wyglądał koniec waśni między nimi,
  • Twoją decyzję odnośnie Wiecznych Wrót - jeśli opowiedziałeś się za Memorialistami i zamknąłeś wrota zaczną oni odbudowywać Dolinę i zadbają o permanentne zablokowanie wrót, by nikt już z nich nigdy nie skorzystał
  • Zadanie związane z mutantami w Wykwicie - jeśli pozostałeś neutralny i nie opowiedziałeś się za żadną ze stron w mieście wybuchną potężne konflikty. Sytuacje może zmienić m.in. zakończenie oparte na połączeniu wszystkich porzuconych w Matkinę.
  • Coty w Wykwicie - jeśli niewolnik został bez żadnego zajęcia przez całą grę, mężczyzna ucieknie w strachu z miasta,
  • Decyzja związana z Artaglio w Spadzie Chirurga - jeśli nie poświęciłeś mężczyzny i nie pożarła go paszcza, będzie mężnie bronił klinki w obliczu chaosu jaki zapanował w mieście, jeśli zaś został pożarty to zastąpi go Ranard,
  • Ostatnia wzmianka w epilogu mówi o Miel Avest - w niektórych zakończeniach możesz jeszcze zdecydować, by powrócić tam główną postacią i odbudować miasto.