Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Anatema (Anathema) poradnik Torment: Tides of Numenera

Ostatnia aktualizacja: 3 marca 2017

Sposób odblokowania: Rozmowa z Ioxu w Chacie Ioxu lub z Kałamarzem w Rozległych Trzewiach (M16.1).

Quest ten możesz rozpocząć spotykając się z Kałamarzem lub z Ioxu. Ioxu przebywa w małej chatce i dowiesz się, że niebezpieczna grupka czeka na niego na zewnątrz. Przestraszony mężczyzna poprosi cię o pomoc, w rozwiązaniu tej sytuacji.

Kałamarz stoi wraz z innymi kultystami przed chatą. Dowiesz się, że mężczyzna słyszał głos Wykwitu, które przemówił i nakazał zatrzymać badania Ioxu.

Przed Tobą dwa warianty na rozwiązanie całego zajścia.

Wariant 1 - Sprzymierzenie się z Ioxu

Możesz opowiedzieć się za Ioxu i przekonać Kałamarza, by przestał go nękać. - Anatema (Anathema) - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Możesz opowiedzieć się za Ioxu i przekonać Kałamarza, by przestał go nękać.

Możesz opowiedzieć się za Ioxu i nakłonić Kałamarza, by przestał nękać naukowca. Możesz do tego wykorzystać m.in. Zastraszenie, czy Oszustwo, bądź też podjąć próbę zaatakowania kultystów, dzięki czemu rzucą się do ucieczki. Wróć do Ioxu, powiadom go o sukcesie, a zyskasz 25 PD i silny enigmat Encefalon Zniewalającego Ożywienia zdolny do przywoływania Konstruktu.

Wariant 2 - Sprzymierzenie się z Kałamarzem

Innym rozwiązaniem jest konfrontacja z Ioxu i jego Konstruktem. - Anatema (Anathema) - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Innym rozwiązaniem jest konfrontacja z Ioxu i jego Konstruktem.

Wariant 2 - Możesz też przyjąć argumenty Kałamarza, wrócić do Ioxu i zmusić go do zaprzestania badań. Podobnie jak w poprzednim wypadku, możesz to zrobić z pomocą Zastraszenia, czy Perswazji. Jeśli zaatakujesz naukowca, w jego obronie stanie dość silny Konstrukt (dodatkowo stracisz w ten sposób możliwość nabywania od niego towarów). Gdy zameldujesz o sukcesie Kałamarzowi, zyskasz 25 PD i 180 błyszków.

Niezależnie od obranego wariantu, zadanie zostanie zakończone.