Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wybór cechy przewodniej | Torment Tides of Numenera Którą cechę przewodnią wybrać w Torment: Tides of Numenera?

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019

W grze możesz wybrać jedną cechę przewodnią, która w dużym stopniu wpłynie na prowadzoną postać. Są to bowiem dodatkowe bonusy do statystyk, ale ich wybór wiąże się również z negatywnymi konsekwencjami. Poniżej znajdziesz zestawienie wszystkich cech wraz z oferowanymi bonusami:

Cecha przewodnia

Bonusy

Ostrożny

Percepcja +1, Ukrycie +1, Inicjatywa -1

Charyzmatyczny

Perswazja +1, Oszustwo +1, Siła woli -15%, Intelekt -1

Bystry

Intelekt +2, Oszustwo +1, Siła Woli +15%, Wiedza mistyczna -1, Wiedza o maszynerii -1

Zwinny

Szybkość +2, Zwinne ręce +1, Rozwalenie -1

Inteligentny

Intelekt +2, Anamneza +1, Koncentracja -1

Oczytany

Intelekt +1, Wiedza o naturze +1, Wiedza o maszynerii +1, Leczenie +1, Perswazja -1, Oszustwo -1

Analityczny

Wiedza o maszynerii +1, Koncentracja +1, Oszustwo -1

Mistyczny

Wiedza mistyczna +1, użycie enigmatu +1, Zastraszenie -1

Spostrzegawczy

Percepcja +1, Koncentracja +1, Bieganie -1

Wytrzymały

Wytrzymałość +1, Wiedza o naturze +1, Odporność +2, Wiedza o maszynerii -1, Oszustwo -1

Przebiegły

Perswazja +1, Zwinne ręce +1, Wytrzymałość -1

Nieuchwytny

Broń lekka +1, Ukrycie +1, Oszustwo +1, Inicjatywa -1, Bieganie -1

Silny

Siła +3, Zastraszenie +1, Wytrzymałość +1, Zwinne ręce -1, Intelekt -2

Nieugięty

Siła Woli +15%, Koncentracja +1, Zastraszenie +1, Wiedza o maszynerii -1, Percepcja -1

Zręczny

Szybkość +2, Bieganie +1, Ukrycie -1

Twardy

Pancerz +1, Odporność +1, Wytrzymałość +1, Uniki -15%

Gniewny

Broń ciężka +1, Zastraszenie +1, Rozwalenie +1, Koncentracja -1, Ukrycie -1

Na pewno warto połączyć cechę przewodnią z klasą i ogólnym pomysłem na grę. Jeśli stawiasz na walkę, śmiało skorzystaj z cechy "silny" i wybierz Glewię. Jeśli chcesz uniknąć walki, wybierz charyzmatycznego Szelmę. Dla Nano z kolei doskonałym wyborem jest wybór typu inteligenta. Wybierz cechę przewodnią zgodnie ze swoimi preferencjami.