Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Oczy Adwersarza (Eyes of the Adversary) - zadanie poboczne Kto jest adwersarzem w Piątym Oku w Torment: Tides of Numenera?

Na tej stronie dowiesz się, gdzie ukrywa się adwersarz w Piątym Oku, jak go odkryć i zdemaskować.

Ostatnia aktualizacja: 7 marca 2017

Sposób odblokowania: Rozmowa z Dhamą z Wykwitu w Tawernie Piąte Oko w dzielnicy Skraj Klifu (M10.2).

Dharma z Wykwitu, osoba, z którą trzeba porozmawiać, by rozpocząć zadanie. - Oczy Adwersarza (Eyes of the Adversary) - zadanie poboczne - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Dharma z Wykwitu, osoba, z którą trzeba porozmawiać, by rozpocząć zadanie.

Zadanie rozpocząć można poprzez rozmowę z Dhamą z Wykwitu, postacią znajdującą się wewnątrz budynku Piąte Oko (M10.2). Na początek, zdecydowanie warto pozwolić mężczyźnie przeskanować umysł głównej postaci. Zaowocuje to trwałym bonusem +1 do intelektu.

Twój rozmówca przekonany jest, iż ktoś wewnątrz budynku Piątego Oka znajduje się istota nazwana przez niego Adwersarzem. Musisz rzecz jasną odnaleźć ów istotę.

Musisz wypróbować wszystkie drinki w barze. - Oczy Adwersarza (Eyes of the Adversary) - zadanie poboczne - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Musisz wypróbować wszystkie drinki w barze.

Zakończ konwersację z Dharmą i udaj się do barmana, Ferioka. Zapytaj o niebezpieczne drinki i po kolei, skosztuj każdego z nich (gdy trafisz do sanktuarium, skorzystaj z portalu by wrócić). Następnie udaj się do zachodniej części pomieszczenia (M10.2), gdzie teraz zobaczysz istotę o imieniu Maraz'm. Porozmawiaj z nią na wszelkie dostępne tematy.

Obroń się używając Koncentracji - Oczy Adwersarza (Eyes of the Adversary) - zadanie poboczne - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Obroń się używając Koncentracji

Ponownie porozmawiaj z Dhamą z Wykwitu i opowiedz mu o tajemniczej istocie. Możesz zadecydować czy chcesz stawić czoła Maraz'm w pojedynkę czy zdecydować się na wspólną walkę. Jeśli wybierasz ten pierwszy wariant to będziesz musiał wziąć udział w grze Adwersarza. Jest to wariant pozwalający uniknąć opisanej poniżej dużej bitwy. Wiąże się on jednak z ryzykiem bezpowrotnej śmierci bohatera, tak więc zapisz wcześniej stan gry.

Zagadaj do Adwersarza (Maraz'm) i wyraź chęć wzięcia udziału w jego grze. Podczas zaliczania tej gry możesz wybierać "zwykłe" opcje dialogowe lub te związane z zaliczaniem prób z wykorzystania różnych umiejętności bohatera. Najważniejsza jest końcowa część tego spotkania. Nie wybieraj opcji poświęcenia siebie lub poddania się, bo główny bohater bezpowrotnie zginie. W celu uniknięcia śmierci zalicz próbę z użycia Koncentracji. Adwersarz zniknie po wygranej grze. Porozmawiaj ponownie z Dhamą by otrzymać 40 PD oraz zdobyć potężny, przekształcony przedmiot - Cieniobiegi (Prędkość ruchu: +50%, Pula: Szybkość: +2, jednak obniża siłę o 2).

Starcie z Marazm trwa dość długo, jednak jest stosunkowo proste. - Oczy Adwersarza (Eyes of the Adversary) - zadanie poboczne - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Starcie z Maraz'm trwa dość długo, jednak jest stosunkowo proste.

Drugi wariant (zdecydowanie się na wspólną walkę) jest równoznaczny z koniecznością stoczenia bitwy z rozmnożoną istotą Maraz'm. Po rozpoczęciu bitwy początkowo wszyscy poza Dhamą będą otoczeni polem siłowym i nie będą mogli wykonywać żadnych akcji. Nie jest to na szczęście permanentny stan, bo w miarę awansowania do kolejnych tur walki sojusznicy ci będą stopniowo oswobadzani i będą mogli zacząć ci pomagać w odniesieniu zwycięstwa.

Skupiaj się na pojedynczych kopiach istoty Maraz'm i atakuj je do momentu ich pokonania. Dopiero wtedy "przeskakuj" na kolejny cel. Warto też polegać na atakach obszarowych, które będą mogły dosięgnąć większą liczbę klonów. Klony Maraz'm będą stosowały ataki między innymi wymierzone w Intelekt członków Twojej drużyny i warto jest być na to przygotowanym. Dodatkowo za każdym razem gdy zginie jakaś kopia pozostali wrogowie dostaną buffa w postaci psychicznej furii i będą mogły się nieznacznie podleczyć.

Gdy rozprawisz się z przeciwnikami czeka cię krótka rozmowa z Dhamą, po czym zadanie zostanie zakończone (otrzymasz 40 PD). Porozmawiaj ponownie z tą postacią, by zdobyć potężny, przekształcony przedmiot - Cieniobiegi (Prędkość ruchu: +50%, Pula: Szybkość: +2, jednak obniża siłę o 2).