Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SOMA - poradnik do gry

SOMA - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

01 - Mieszkanie | Opis przejścia SOMA SOMA poradnik solucja

01 - Mieszkanie

Odbierz telefon, by poznać swoje zadanie. - 01 - Mieszkanie | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Odbierz telefon, by poznać swoje zadanie.

Po krótkim i dość zakręconym przerywniku, obudzisz się w mieszkaniu, w skórze głównego bohatera. Rozejrzyj się po najbliższej okolicy i zlokalizuj telefon leżący na szafce - wejdź z nim w interakcję, by podczas rozmowy dowiedzieć się, co należy teraz zrobić. Musisz odnaleźć fiolkę, zawierającą substancję zwaną Tracer Fluid. W pierwszej chwili jednak rozejrzyj się po mieszkaniu

Tracer Fluid

Pamiętaj, że niektóre przedmioty da się przeczytać, ponownie wciskając klawisz interakcji. - 01 - Mieszkanie | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Pamiętaj, że niektóre przedmioty da się "przeczytać", ponownie wciskając klawisz interakcji.

Wejść można tutaj (jak i przez resztę gry) w interakcję ze sporą ilością przedmiotów - większością możesz rzucać (co przyda się w dalszej części rozgrywki), jednak w tym momencie skupimy się na wycinkach z gazet, książkach, komiksach i innych przedmiotach, które można po prostu przeglądnąć i przeczytać. Przedmioty te stosunkowo łatwo jest zlokalizować, gdyż co jakiś czas rozbłyskują niebieską poświatą. Przedmioty te często nie służą niczemu konkretnemu, jednak budują klimat i opowiadają dodatkową historię, dlatego warto jest poświęcić kilka dodatkowych minut i się za nimi rozejrzeć.

Po zgrzebaniu się z łóżka, zaglądnij do dolnej szuflady szafki nocnej - w środku znajdziesz książkę, którą można przeglądnąć. Odłóż przedmiot i idąc wzdłuż ściany podejdź do komody, na której znajduje się telefon - aktywuj go, by odsłuchać wiadomość. W komodzie nie znajdziesz nic, dlatego kontynuuj wędrówkę, aż dojdziesz do biblioteczki - na drugiej od góry półce, po lewej stronie znajdziesz kilka fotografii, którym można się przyjrzeć.

Na biurku, w szufladach i na tablicy korkowej jest cała masa przedmiotów do przejrzenia. - 01 - Mieszkanie | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Na biurku, w szufladach i na tablicy korkowej jest cała masa przedmiotów do przejrzenia.

Skieruj się teraz w stronę biurka - na blacie, po prawej stronie, znajdziesz ulotkę i notatnik, z którymi można wejść w interakcję, a na tablicy korkowej, znajdującej się nad biurkiem zlokalizowane jest pięć fotografii, którym można się przyjrzeć. W górnej szufladzie biurka znajdziesz wycinek z gazety, a w środkowej dwie gazety.

Każdemu czasem zapomni się wysłać maila... - 01 - Mieszkanie | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Każdemu czasem zapomni się wysłać maila...

Przysiądź się teraz do komputera, wchodząc z nim w interakcję, by móc przeglądnąć listę maili. Interesuje cię w tym momencie jeden, zatytułowany "Saturday off", który znaleźć można w zakładce "Drafts". Wybierz go, a następnie wciśnij klawisz "SEND EMAIL", położony w górnej części ekranu. Po wysłaniu maila odejdź od komputera - zignoruj pobliską toaletę, gdyż nie ma w środku niczego do zrobienia.

Kolejna książka do kolekcji. - 01 - Mieszkanie | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Kolejna książka do "kolekcji".

Skieruj się w stronę sofy - na oparciu znajduje się książka. Odłóż znalezisko na miejsce, a następnie przeglądnij pudełko z filmem, które znajduje się na półce pod telewizorem. Z samym telewizorem też można wejść w interakcję, jednak na oglądanie filmów nie ma co liczyć - informacja na ekranie nie pozostawia złudzeń.

A oto i cel misji - butelka z Tracer Fluid. - 01 - Mieszkanie | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
A oto i cel misji - butelka z Tracer Fluid.

Czas skierować się do części kuchennej mieszkania. W szafce zlokalizowanej nad mikrofalówką znajdziesz poszukiwany przedmiot - Tracer Fluid. Podnieś go, a następnie wypij, postępując zgodnie ze wskazówkami na ekranie. Po wszystkim przejrzyj kopertę, którą znajdziesz na szafce przy drzwiach, zbierz znajdujące się tuż obok klucze, a następnie wyjdź z mieszkania, aktywując drzwi, co przeniesie cię do nowej lokacji.