Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way - poradnik do gry

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter 04 - A Spy In H.A.R.M.'s Way poradnik No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Outer yard

Dostaniesz zadanie główne - Infiltrate the Main Records building (Dostań się do Głównego Archiwum) - tutaj jednak będziesz miał tylko dwa zadania poboczne - Chapter 04 - A Spy In H.A.R.M.s Way - No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.s Way - poradnik do gry

Dostaniesz zadanie główne - "Infiltrate the Main Records building" ("Dostań się do Głównego Archiwum") - tutaj jednak będziesz miał tylko dwa zadania poboczne. Jako pierwsze wykonasz "Place explosive at outer gate" ("Umieść ładunek wybuchowy na głównej bramie"). Na początku musisz dostać się za bramę. Możesz to zrobić na dwa sposoby - albo wejdziesz do bunkra, zabierzesz z [1] pancerz i z [2] dwie pary wnyków i dwa granaty, a następnie przepalisz palnikiem zawiasy, albo idź do [3], otwórz wytrychem drzwi, a ze strażnicy zabierz AK-47 i (5) 7.62x39 FMJ z biurka, a także informacje z szuflady warte 20 PD. Tak czy inaczej, za dostanie się do środka kompleksu dostaniesz 200 PD. Lepiej wybrać drugą drogę, gdyż ze strażnicy łatwiej zabija się żołnierzy i jednocześnie nie mogą oni włączyć alarmu - gdyż ten jest tuż po lewej, koło bramy w [4]. Gdy zabijesz trzech, przeszukaj ich ciała i wnieś do strażnicy, aby nikt niczego nie zauważył.

Zacznij przeszukiwać budynki. Ze schowka w [5] zabierz amunicję - (10) .308 FMJ i (5) strzałek usypiających, a także wnyki. W jadalni w [6] jest tylko notka warta 20 PD i niczego więcej, idź więc do baraków. W [7] znajdziesz trzy sztuki sprayu do usuwania ciał, a w [8] - ładunek wybuchowy i notkę za 20 PD. Dostaniesz zadanie - "Plant explosive at the fuel depot in the motor pool" ("Umieść ładunek wybuchowy na zbiorniku paliwa"). Ładunek użyj jednak do zupełnie innego celu - umieść go na bramie, a dostaniesz 400 PD za wykonanie zadania. Idź dalej - zauważ, że po prawej stronie drugiej bramy jest dziura, przez którą przejdź. Tuż naprzeciwko będzie wejście w ścianie do kibli, z którego skorzystaj. Ze środka zabierz bandaże z [9] oraz notatkę za 20 PD z [10].

Teraz czas na trochę akcji. Będziesz musiał pozabijać żołnierzy - ich lokacje zaznaczyłem na mapie. Nie możesz pozwolić, by wywołali alarm. Sporym utrudnieniem jest to, że z [11] co jakieś 30-60 sekund wychodzą nowi żołnierze (co prawda nie ciągle - a tylko wtedy, gdy zabraknie tych w bramie). Najlepszym sposobem jest jak najszybsze wykończenie wszystkich pozostałych - najlepiej za pomocą strzelby snajperskiej - i pozostawienie ciała w bramie w [11]. Dzięki temu będziesz wiedział, kiedy pojawi się nowy żołnierz po prostu słysząc, jak muzyka się zmienia. Gdy to zrobisz, możesz przeszukać resztę budynków, co jakiś czas wychodząc i zabijając nowych żołnierzy. Najpierw idź do [12], przeszukaj szufladę, po czym zabierz z [13] amunicję - (18) .32 FMJ i 3 usuwacze ciał, uważając na żołnierza w pokoju obok - jeśli oczywiście go nie zabiłeś. W stojącej półce w [14] są informacje warte 20 PD, a w [15], w wywróconym koszu na śmiecie - Spy Training Manual, warty 200 PD.

Idź do budynku obok bramy, skąd wychodzą nowi żołnierze. Tam w [16] znajdziesz w stojącej szafce informacje za 20 PD oraz amunicję na dolnej półce z [17] - (30) 7.62x39 (zapalająca) i 5 strzałek śledzenia. Wyjdź i skieruj kroki do ciężarówki w [18], skąd zabierz Angry Kitty, po czym wejdź do budynku obok. W lewym pokoju - w [19] jest ładunek wybuchowy bandaże na półce, w [20] informacje za 20 PD w stojącej szafce, a w szufladach biurek w [21] - mapa ośrodka za 20 PD. Idź do drugiego pokoju. Z półki w [22] zabierz bandaże i pancerz, z biurka w [23] monetę i informacje warte 20 PD z szuflady. Wyjdź i idź do [24], wejdź po drabinie i załóż ładunek na zbiornik - dostaniesz 400 PD. Teraz dopiero idź do bramy, skąd wychodzą żołnierze i do następnego poziomu.

The old records building (A)

Zabierz notkę z muru w [1] wartą 20 PD i stań po prawej stronie drzwi - Chapter 04 - A Spy In H.A.R.M.s Way - No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.s Way - poradnik do gry
 

Zabierz notkę z muru w [1] wartą 20 PD i stań po prawej stronie drzwi. Wrzuć do środka granat (usypiający, trujący, w każdym razie cichy) i załatw żołnierza, który wyjdzie po prawej. W pokoju, którego okno jest naprzeciwko, jest alarm - ważne jest, aby tam nie dopuścić żołnierzy. Podobnie, jak w poprzednim poziomie, tak i tutaj pojawiają się nowi żołnierze - w korytarzu (wyjściu z tego poziomu) na pierwszym piętrze, schodzą po schodach na dół. Drudzy wychodzą dokładnie z poprzedniego poziomu, przez bramę. Rób tutaj podobnie, jak poprzednio - gdy zmieni się muzyka, pędź z kałachem pod schody lub do drzwi wejściowych i pakuj ołów w nowo przybyłych.

Na początek przeszukamy parter. Idź w lewo, potem do pierwszych drzwi po prawej. Zabierz z [2] pancerz i karabin (jeśli są), potem wejdź do składu w końcu korytarza w [3], gdzie możesz znaleźć pancerz. Wejdź drugimi drzwiami do pokoju z alarmem. Tutaj przeszukaj dokumenty w stojącej szafce w [4] i w szufladzie biurka - znajdziesz informacje warte 20 PD. Wyjdź stąd do drugimi drzwiami i w prawo, otwórz wytrychem drzwi. W środku znajdziesz notatkę na biurku (20 PD) oraz paczkę z Utility Laucherem, trzema strzałkami anty-kamerowymi oraz listem (kolejne 20 PD). Wszystko to leży na biurku w [5]. W stojącej półce są kolejne informacje za 20 PD, możesz też znaleźć opartego o ścianę AK47.

Z windy z [6] zabierz pancerz i skieruj kroki na schody, po czym wejdź na górę. Omiń piwnicę - tam wrócisz później. Na górze znów musisz uważać, by wrogowie nie włączyli alarmu, albo będą pojawiać się nowi żołnierze. Z dołu nikt nie będzie przychodził, nowi Rosjanie wychodzić będą z drzwi naprzeciwko pokoju z alarmem. Zacznij przeszukiwać piętro - znajdziesz jedynie dokumenty w biurku i szafce w [7] (20 PD), kilka granatów w małym składzie w [8], wreszcie - Spy Training Manual w zamkniętym pokoju w [9] warty oczywiście 200 PD. Zostaw na razie ostatnie piętro i wyjdź stąd. Idź tam, skąd wychodzą żołnierze. Korytarz poprowadzi cię do wyjścia.

Inner Yard (A)

Tu jest jeszcze trudniej - Chapter 04 - A Spy In H.A.R.M.s Way - No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.s Way - poradnik do gry
 

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie