Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way - poradnik do gry

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter 14 - Endgame | No One Lives Forever 2 A Spy in HARM's Way poradnik No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

I think we should presume she failed

Kolejna animacja. Czy trzeba dodawać coś więcej?

Man-handled

Na początku dostajesz zadanie - Escape the needlessly elaborate death trap (Ucieknij ze zbytnio wyszukanej śmiercionośnej pułapki) - Chapter 14 - Endgame | No One Lives Forever 2 A Spy in HARMs Way - No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.s Way - poradnik do gry

Na początku dostajesz zadanie - "Escape the needlessly elaborate death trap" ("Ucieknij ze zbytnio wyszukanej śmiercionośnej pułapki"). W sumie to najprostsze zadanie z całej gry, bo wystarczy, że poczekasz, a pułapka sama się zepsuje - a ty dostaniesz za łut szczęścia 50 PD. Podnieś szybko broń i zabij dwóch strażników (każdy wybiegnie z drugiego wyjścia). Podnieś notkę za 20 PD na podłodze w [1], potem wejdź na górę pułapki - w [2] leży pierwsza część planu inwazji za 20 PD. Dostaniesz opcjonalne zadanie - "Recover H.A.R.M.'s Khios Invasion Plan" ("Zdobądź plan inwazji na wyspę Khios"). Skorzystaj z północnego korytarza, a trafisz do biura Directora. Zabierz notkę za 20 PD z biurka w [3], drugą z kominka w [4] za kolejne 20 PD. Na kanapie obok leży pistolet wraz z amunicją. Idź na wschód, w korytarzu zabijesz kilku strażników wraz z ludźmi-kostkami (wcześniej nie mogli się poruszać - tutaj toczą się i gryzą, dość trudno ich trafić, więc uważaj). Przeszukaj miejsce oznaczone [5] - jest tam na skrzynce apteczka, granaty ogłuszające, pancerz oraz pierwsza część planu Public Relations za 20 PD. Dostaniesz kolejne opcjonalne zadanie - "Recover the new H.A.R.M. public relations plan" ("Zdobądź plan H.A.R.M.u Public Relations").

Teraz idź na północ, w rozwidleniu skręć w prawo. Trafisz do sali Isako - znanej z animacji. W [6] wiszą na ścianie katany, w [7] wbite w deskę są shurikeny, w [8] w szafce znajdziesz drugą część planu PR za 20 PD, potem weź pancerz z maty w [9] oraz drugą część planu inwazji z ziemi w [10] za 20 PD. W większej jaskini zabij wszystkich strażników. Ze stołu i wózka w [11] zabierz pancerz, amunicję 9mm, tłumik do pistoletu oraz Utility Launcher z 10 strzałkami śledzącymi i 10 pociskami z klejem. Obok celownika jest notka za 20 PD w [12], natomiast w [13] leży na stole amunicja .32 zwykła i z trucizną, oraz Gordon z tłumikiem i amunicją. Przejdź do drugiej części jaskini. W [14] na półce z książkami leży Spy Training Manual za 200 PD, a na biurku w [15] - dubeltówka z amunicją zwykłą i wybuchową oraz trzecia część planu PR (20 PD plus 300 PD za wykonanie zadania). Przeszukaj szufladę, zabierz też apteczkę z wózka w [16]. Podążaj dalej, po drodze zabijesz dwóch strażników (możesz pomóc sobie pociskami klejowymi), zabierz z [17] notkę za 20 PD.

Po chwili drogi trafisz do wielkiej jaskini z lawą. Zabij dwóch strażników naprzeciwko z daleka, po czym zabierz ładunki wybuchowe z [18]. Możesz skorzystać z dwóch wejść - wybierz to prawe. Zaprowadzi cię ono do superkomputera w [19]. Zabij tam dwóch strażników, podnieś trzecią część planu inwazji na Khios, leżącą na podłodze w [20], a dostaniesz 20 PD oraz kolejne 300 PD za wykonanie zadania. Otwórz klapę za komputerem i włóż tam ładunek, po czym uciekaj. Za sabotaż superkomputera dostaniesz 400 PD i wykonasz zadanie "Destroy the super computer mainframe" ("Zniszcz główną jednostkę superkomputera"). Wróć się do jaskini z lawą i idź drugim wyjściem. Spróbuj z daleka zabić dwóch strażników. Musisz tak przejść przez most i skryć się za generatorami, aby robot cię nie zauważył, gdyż w [21] jest Utility Launcher z 10 strzałkami elektryzującymi i dopiero wtedy będziesz mógł się z nim rozprawić. Po wyłączeniu robota zabierz z [22] notkę za 20 PD i pancerz, a z [23] Micromissile Launcher wraz z pociskami. Podłóż ładunek pod generator w [24], po wybuchu wykonasz zadanie "Destroy the generator" ("Zniszcz generator") i 400 PD, a dostaniesz też następne - "Escape the secret underground lair" ("Wydostań się z podziemnej bazy"). Zabij trzech żołnierzy, którzy tu przybiegną. Teraz musisz z powrotem przedostać się do windy w [25] lub [26]. Nowych żołnierzy zaznaczyłem krzyżykami w kwadratach.

Sweet revenge

Na dobry początek zabij dwóch strażników po lewej - Chapter 14 - Endgame | No One Lives Forever 2 A Spy in HARMs Way - No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.s Way - poradnik do gry
 

Na dobry początek zabij dwóch strażników po lewej. W [1] znajdziesz apteczkę i pancerz, w [2] Spy Training Manual pod krzesłem za 200 PD, a w [3] - notkę na niskim stoliku za 20 PD. Potem obszukaj rampy. W [4] znajdziesz Gordona wraz z bardzo dużą ilością amunicji, w [5] - pancerz, a w [6] - kolejną amunicję do Gordona. Wejdź na środkowe koło, a z [7] wyjedzie na wózku Volkov. On także ma rakietnicę, więc uważaj. Liczą się tylko trafienia, więc nie ma wielkiej różnicy, czy trafisz go rakietą czy pociskiem. Najlepiej strzelać w niego z Gordona, zachowując pewien dystans i przesuwając się to w lewo, to w prawo, by uniknąć rakiet. Gdy Volkov spadnie do lawy, dostaniesz 800 PD za wykonanie zadania "Defeat Volkov" ("Pokonaj Volkova"). Z północnej części wybiegnie trzech strażników, zabij ich i po nowo opuszczonym moście przejdź do windy, która zabierze cię z tego poziomu.

Isako's debt

  

Po wyjściu z windy dostaniesz 500 PD za wydostanie się z bazy H.A.R.M.u. Zabierz pancerz i katanę z [1], a później notkę za 20 PD i (60) 9mm FMJ z [2]. Wyjdź z domku - pojawi się Isako. Dostaniesz zadanie "Defeat Isako" ("Pokonaj Isako"). Isako będzie znikać gdy oberwie i pojawiać się po chwili, a cały czas będą wspomagać ją wojowniczki ninja. Najlepiej używać Gordona i ciągle strafe'ować, aby unikać rzucanych shurikenów. W międzyczasie możesz zbierać przedmioty. I tak: w [5] jest pancerz, w [6] trzy zwykłe granaty, w [7] koło domku dubeltówka i amunicja wybuchająca, a w samym domku w [8] - pancerz, katana i apteczka. Na murku w [9] znajdziesz kolejną apteczkę oraz pistolet z amunicją z trucizną. W [10] leży Gordon i 60 naboi do niego, w [11] - pancerz, a na murku w [12] - Spy Training Manual za 200 PD. Po pokonaniu Isako dostaniesz 800 PD i zakończysz rozdział.