Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way - poradnik do gry

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter 12 - Undersea | No One Lives Forever 2 A Spy in HARM's Way poradnik No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Submarine bay

Twoje główne zadanie to Find out where Armstrong is being held (Dowiedz się, gdzie przetrzymywany jest Armstrong) - Chapter 12 - Undersea | No One Lives Forever 2 A Spy in HARMs Way - No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.s Way - poradnik do gry

Twoje główne zadanie to "Find out where Armstrong is being held" ("Dowiedz się, gdzie przetrzymywany jest Armstrong"). Na początku idź wzdłuż brzegu, ukrywając się za skrzynkami i zabij od tyłu strażnika, po czym szybciutko weź jego ciało i ukryj w otwartym kontenerze, przy którym stał. Ma przy sobie notkę wartą 20 PD (na tym poziomie znajdziesz jeszcze jedną). Natomiast w kontenerze w [1] znajdziesz pięć perfum do usuwania ciał oraz pięć strzałek usypiających. Wskocz do wody - w okolicach [2] na dnie jest paczka z Angry Kitty. Wyjdź z powrotem na brzeg tak, aby strażnicy cię nie zauważyli i idź dalej. Omiń schody i skręć w prawo. Idź prosto uważając, by strażnik cię nie przyuważył i z [3] zabierz z półek i okolic zbroję oraz 10 zwykłych bełtów i 5 ognistych. Z tablicy z [4] zabierz notkę wartą 20 PD, z biurka w [5] klucz, przeszukaj też szuflady.

Jeśli wrogowie cię nie zauważyli, to wychyl się i zabij obu strzałem w głowę z kuszy - jednego stojącego nad tobą i drugiego dalej, na tym samym poziomie, co ty. Wróć się do południowych schodów i wejdź na górę, do podnośnika w [6], na którym użyj klucza (100 PD). Dzięki temu dostaniesz się na drugą stronę. Zabierz paczkę z [7] z celownikiem optycznym dla Utility Launchera i 2 strzałki do wyłączania kamer, po czym wejdź po schodach na górę i otwórz drzwi. Idź w lewo, po schodach na dół. Przejdź po moście na drugą stronę, zabierając kartkę z [8] za 20 PD. Dostaniesz nowe zadanie - "Obtain a copy of H.A.R.M.'s new mission statement" ("Zdobądź kopię danych na temat nowej misji H.A.R.M.u"). Wejdź po schodach na górę i otwórz najbliższe drzwi. Od tyłu zabijesz strażnika, dobij też naukowca i zabierz drugą kartkę z krzesła w [9] za kolejne 20 PD. Wróć się do korytarza, z balkonu z [10] zabierz Spy Training Manual warty 200 PD.

Jeśli będzie tu strażnik, to się go pozbądź. Z pokoju z lewej, ze stołu w [11] zabierz notkę za 20 PD, potem wejdź do składu po prawej. Z [12] zabierz Gordona z tłumikiem z 60 pociskami 9mm FMJ, a z [13] - amunicję (pięć strzałek usypiających i śledzących). W biurze w [14] zabij po cichu naukowca, zabierz notkę z tablicy za 20 PD, za potem monetę z biurka w [15], które dokładnie przeszukaj. Obejdź pokój strażniczy i zdeaktywuj kamerę w [16], potem wróć się i odwiedź wspomniany pokój. Zabij strażnika, zabierz notkę z tablicy w [17] wartą 20 PD, potem bandaże i trzecią kartkę z informacjami o nowej misji za 20 PD z biurka w [18]. Za wykonanie zadania dostaniesz 300 PD. Jeszcze tylko zabij dwóch strażników w [19], weź notkę z tablicy za 20 PD i przejdź do następnego poziomu korytarzem naprzeciwko pokoju strażniczego.

Command deck

Na tym poziomie jest znów niemiły punkt, z którego wychodzą nowi strażnicy - tuż na jego początku, gdzie zaczynasz - Chapter 12 - Undersea | No One Lives Forever 2 A Spy in HARMs Way - No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.s Way - poradnik do gry
 

Na tym poziomie jest znów niemiły punkt, z którego wychodzą nowi strażnicy - tuż na jego początku, gdzie zaczynasz. Idź prosto, podnieś sprzed schodów kartkę na ziemi w [1] za 20 PD i idź w prawo. Na wózku w [2] jest kolejna notka (20 PD). Wejdź do biura po lewej, poczekaj, aż doktorek wejdzie, sparaliżuj go i zabij, a potem ukryj ciało za zasłoną. Przeszukaj stojącą szafkę w [3] oraz szuflady biurka w [4], a razem znajdziesz dokumenty warte 60 PD. Przejdź do składu obok. Z [6] zabierz lekki pancerz, a z [7] strzałki - 3 śledzące i 10 elektryzujących. Te ostatnie używane są do niszczenia robotów (nie wystarczy jedna - im wyższy poziom trudności, tym więcej strzałek trzeba zużyć, ale czasami można strzelić w plecy robota - wtedy może wybuchnąć od razu). Roboty na mapie zaznaczyłem kwadratami. Wróć się do schodów, wychyl się i używając celownika z Utility Launchera, wyłącz kamerę w [8].

Na górze jest robot - wyłącz go i uważając na strażnika wejdź w drzwi po lewej. Trafisz do długiego pomieszczenia z komputerami. Zabierz z [9] pancerz, z [10] amunicję (3 strzałki śledzące, 30 elektryzujących i amunicję .32 FMJ), natomiast z [11] - bandaże. Gdzieś w tym pomieszczeniu w okolicach [12] - po zachodniej lub w wschodniej stronie - jest losowo rozmieszczane pozwolenie 207-B. Gdy je weźmiesz, dostaniesz 50 PD i wykonasz zadanie "Locate Requisition Form 207-B" ("Znajdź Pozwolenie 207-B"). Omiń pokój z superkomputerem i wejdź do biura - przeszukaj szuflady biurka w [13], a znajdziesz informacje warte 20 PD. Idź do korytarza w [14], zabierz strzałki do wyłączania kamer i użyj interkomu po lewej. Połóż zezwolenie, a dostaniesz kartę. Gdy ją weźmiesz, otrzymasz nowe zadanie - "Obtain the Supercomputer User Manual v1.0 from the Supercomputer Services Department" ("Zdobądź Instrukcję Obsługi Superkomputera w1.0 z Oddziału Obsługi Superkomputera").

Z kartą zejdź na dół (ale schodami, nie po drabinie) i idź zachodnim korytarzem, zabij strażnika, spal jego ciało perfumami i użyj karty, by wejść do oddziału. Na biurku w [15] leży apteczka, a po lewej w stojącej szafce w [16] są informacje warte 20 PD. Na biurku w [17] natomiast leży instrukcja obsługi - gdy ją weźmiesz, dostaniesz 50 PD. Przeszukaj też szuflady, by dostać następne 20 PD. Uważając na robota i by nie wzbudzić alarmu wróć się do schodów (po drodze zabijesz i spalisz kolejnego, który się zjawił). Wracając zabierz amunicję z [18] Wejdź na górę, do superkomputera w [19]. Niestety, gdy będziesz chciał uzyskać dane okaże się, że twoja instrukcja jest niekompletna i dostaniesz nowe zadanie - "Locate the Supercomputer User Manual Supplement v2.0" ("Znajdź Suplement Instrukcji Obsługi Superkomputera w2.0"). Zabierz paczkę, gdzie są perfumy do usuwania ciał.

Idź do [14] - obok interkomu wisi notka za 20 PD, której wcześnie nie było. Jeśli masz strzałki do wyłączania kamer, to zejdź po drabinie obok i wyłącz kamerę w [20]. Wejdź do pokoju po prawej, gdzie zabij dwóch strażników. W rogu w [21] jest amunicja - strzałki usypiające i elektryzujące. Zniszcz robota i wejdź do toalety w [22], gdzie jest doktor Spencer. Zabij go i zabierz z jego ciała kartę. Wróć się z powrotem na górę, użyj karty, by wejść do północnego biura. Po lewej w [23] jest Spy Training Manual za 200 PD, przeszukaj też biurko w [24]. W szufladzie biurka w [25] znajduje się suplement, dostaniesz za niego 50 PD. Wracaj do superkomputera w [19]. Wyciągnij notkę za 20 PD, a za wykonanie zadania dostaniesz dodatkowe 500 PD. Teraz zejdź na dół i wyjdź z poziomu przez drzwi za [19].

Crew Deck

Na poziomie losowo rozmieszczana jest kaseta z nagraniem, szukaj jej na wszystkich stolikach itp - Chapter 12 - Undersea | No One Lives Forever 2 A Spy in HARMs Way - No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.s Way - poradnik do gry
 

Na poziomie losowo rozmieszczana jest kaseta z nagraniem, szukaj jej na wszystkich stolikach itp. Idź do drzwi naprzeciwko, otwórz je i zabij dwóch strażników. Weź dwie monety z [1], zacznij przeszukiwać wschodnie sypialnie, a znajdziesz pancerz w [2]. Zejdź po drabinie pomiędzy sypialniami na dół i zabierz pancerz z korytarza z [3]. Wejdź do laboratorium, z [4] zabierz amunicję (strzałki śledzące, bełty zwykłe i trujące), przeszukaj też biurko w [5]. Otwórz drzwi, zabij strażnika i naukowca. Z biurek w [6] i [7] zabierz informacje warte razem 40 PD. Tu jest zejście na niższy poziom, ty jednak wróć się na górę i wejdź do prawego korytarza, który wcześniej ominąłeś. Tutaj wyłącz robota, zabij strażnika (jeśli będzie) i kamerę w [8].

Wejdź do pokoju po lewej, który przeszukaj. Zabierz perfumy do usuwania ciał z [9], przeszukaj szuflady W [10], a znajdziesz informacje warte 20 PD. Idź do wschodnich sypialni. W dolnej szufladzie łóżka w [11] znajdziesz notkę za kolejne 20 PD, na biurko obok w [12] - bandaże, w środkowej sypialni na półce w [13] Spy Training Manual za 200 PD, a naprzeciwko pod biurkiem w [14] - amunicję. W [15] obok biurka jest kartka za 20 PD. Teraz wróć się do składu obok kamery i zejdź na dół. Uważaj na zgniecionych ludzi - choć nie ruszają się, mogą cię ugryźć, gdy się zbliżysz. Na półce w [16] są bandaże, w [17] amunicja, a na biurku obok - kartka za 20 PD. Otwórz drzwi, wyłącz kamerę w [18] i przeszukaj pomieszczenie. Wróć się do wschodnich kajut - powinieneś mieć już kasetę. Tuż obok jest zejście na niższy poziom - skorzystaj z niego.

Laboratories

Przeszukuj ciała naukowców, gdyż mogą mieć przy sobie notki - razem możesz zdobyć 60 PD - Chapter 12 - Undersea | No One Lives Forever 2 A Spy in HARMs Way - No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.s Way - poradnik do gry
 

Przeszukuj ciała naukowców, gdyż mogą mieć przy sobie notki - razem możesz zdobyć 60 PD. W korytarzu skręć w prawo i do pomieszczenia - zabij naukowca, przeszukaj jego ciało i zabierz notkę za 20 PD z [1] oraz amunicję (strzałki elektryzujące i naboje z cyjankiem) z [2]. Zejdź po drabinie na dół i weź z [3] notkę za kolejne 20 PD, a z [4] - kolejną amunicję. Idź korytarzem dalej, do [5], gdzie jest robot - zniszcz go. Naciskając panel po prawej mógłbyś zakończyć rozdział, lecz jeszcze tego nie rób. Wejdź do drzwi obok i idź dalej, po drabinie na dół. Po lewej przy biurku będzie siedział strażnik, zabij go i zabierz notkę za 20 PD. Idź przed siebie, zabij robota, strażnika i zgniecionego człowieka, zabierz też Spy Training Manual za 200 PD z [7]. Wejdź po drabinie na górę.

Najpierw zniszcz robota. Z [8] weź amunicję (10 bełtów zwykłych i 10 ognistych), z szafki w [9] - pancerz, a z półki w [10] - apteczkę. Zabij strażników w korytarzu, jeśli się pojawią. Wejdź do sąsiedniego laboratorium, zabierz spod stołu paczkę z perfumami do usuwania ciał z [11], przeszukaj szuflady biurka w [12], a znajdziesz informacje za 20 PD. Przejdź do drugiego laboratorium - tam w [13] na stole będzie notka za 20 PD, a pod stołem w [14] - amunicją (strzałki elektryzujące, usypiające i śledzące, 30 pocisków 9mm). Obszukaj szuflady biurka w [15], a znajdziesz informacje warte 20 PD. Wracaj do wspomnianych drzwi w [5] i zakończ rozdział wciskają klawiaturkę obok - dostaniesz za to 50 PD.