Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way - poradnik do gry

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności | No One Lives Forever 2 A Spy in H.A.R.M.'s Way poradnik No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Grając otrzymujesz PD, czyli Punkty Doświadczenia (po angielsku SP - Skill Points). Punkty te potrzebne ci są do rozwijania podanych niżej umiejętności - gdybyś ich nie podwyższał, gra by była w późniejszych fazach po prostu za trudna. Staraj się wykonywać wszystkie zadania poboczne, szukać informacji i Spy Training Manuals, aby zdobyć jak najwięcej doświadczenia. Każdą umiejętność można podwyższyć do amatora (Amateur - kosztuje 1000 PD), utalentowanego (Skilled - kosztuje 2000 PD), eksperta (Expert - 3000 PD) i mistrza (Master - 4000 PD). Niestety, w grze jest do zdobycia około 50000 PD, więc we wszystkich umiejętnościach mistrzem być nie zdołasz. Ale poniższy opis pozwoli ci wybierać te, które są bardziej przydatne od innych.

Stealth (Ukrycie)

Ukrywanie się odpowiada ogólnie za umiejętność pozostania niewykrytym przez przeciwników. Polecam ją przede wszystkim tym, którzy lubią po cichu załatwiać wrogów.

Sneaking - skradanie się określa, jak wiele hałasu robisz biegnąc za plecami wrogów

Hiding - ukrywanie się odpowiada za długość czasu, jakiej potrzebujesz, by całkowicie skryć się w cieniu

Evasion - ucieczka określa, jak długo musisz uciekać, aby goniący cię wrogowie zgubili trop.

Stamina (Wytrzymałość)

Jedna z najważniejszych umiejętności, bo za największą ilość współczynników odpowiada. Polecam podnoszenie w drugiej kolejności, za celnością lub w trzeciej - za pancerzem.

Health - określa długość paska zdrowia w lewym dolnym rogu ekranu, czyli po prostu ile maksymalnie możesz mieć zdrowia

Endurance - odporność na obrażenia od upadków, poruszania się itp.

Resistance - odporność na obrażenia od ognia i trucizn

First Aid - określa, jak bardzo skorzystasz, gdy weźmiesz apteczkę, bandaże itp.

Toughness - ogólna wytrzymałość na obrażenia

Marksmanship (Strzelanie)

Celność jest chyba najważniejszą umiejętnością, gdyż na strzelaniu gra polega - nieważne, czy cichym z kuszy, czy głośnym z karabinu. Podnosić w pierwszej kolejności.

Accuracy - ogólna celność twoich strzałów (im większa, tym np. strzały w głowę łatwiejsze do wykonania)

Steadiness - określa, jak bardzo trzęsie ci się celownik optyczny, gdy go używasz (kusza lub strzelba snajperska)

Correction - odpowiada za szybkość "wyostrzania" się celownika, czyli jak szybko będziesz mógł normalnie strzelać po ruchu, strzale lub otrzymaniu rany

Carrying (Udźwig)

To jest jedna z mniej przydatnych umiejętności, odpowiada ile możesz nieść na raz amunicji i jak szybko się poruszasz przenosząc ciało. Możesz ją podnieść do 2 lub maksimum 3 poziomu, ale w późniejszej kolejności.

Ammo Capacity - odpowiada za ilość amunicji, którą możesz nieść na raz

Carrying - określa, jak szybko się poruszasz, gdy niesiesz jakieś ciało

Armor (Pancerz)

Trzecia bardzo przydatna umiejętność. Ponieważ pancerz lepiej przyjmuje strzały, to radzę powiększać go przed zdrowiem (z drugiej strony wszelkie trucizny i obrażenia od ognia pancerz całkowicie ignorują, zabierając ci od razu zdrowie)

Armor - określa, jak wiele pancerza możesz nosić na raz

Repair - określa, jak bardzo skorzystać z wziętego pancerza

Weapons (Broń)

Odpowiada za efektywność używanej broni. Podnieś do co najmniej czwartego poziomu (ale oczywiście nie od razu), gdyż w późniejszych rozdziałach bardzo się przyda.

Proficiency - określa, ile obrażeń zadasz, gdy trafisz we wroga

Efficiency - określa długość czasu potrzebne na przeładowanie lub zmianę broni

Gadgets (Gadżety)

Odpowiada za wszystkie czynności związane z gadżetami. Jeśli grasz w stylu Rambo lub przyzwyczajony jesteś najpierw do eliminowania przeciwników, a potem dopiero przeszukiwania poziomu, to nie musisz przejmować się tą umiejętnością.

Proficiency - czas potrzebny na wykonanie jakiegoś zadania za pomocą gadżetu (otwarcie zamka wytrychem, rozkodowanie kartki dekoderem itp.)

Effciency - czas potrzebna na zmianę i przygotowanie urządzenia do działania

Search (Szukanie)

Kolejna mniej przydatna umiejętność, gdyż bez niej spokojnie możesz się obejść. Jeśli jednak chcesz zwiększyć szansę znalezienia broni przy martwych wrogach, to szukanie zwiększ.

Speed - odpowiada za czas potrzebny na całkowite przeszukanie ciała

Thoroughness - zwiększa szansę na znalezienie przedmiotów przy ciałach zabitych wrogów