Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way - poradnik do gry

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter 10 - The Curse Of Kali | No One Lives Forever 2 A Spy in HARM's Way poradnik No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Proving grounds

Kolejny rozdział składający się tylko z jednego poziomu - Chapter 10 - The Curse Of Kali | No One Lives Forever 2 A Spy in HARMs Way - No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.s Way - poradnik do gry
 

Kolejny rozdział składający się tylko z jednego poziomu. Twoje zadanie to "Rescue civilians from super soldiers" ("Uratuj cywili przed super-żołnierzami"). Działasz na tym samym terenie, co pierwszy poziom w siódmym rozdziale - czyli w mieście. Na początku załóż ładunek w [1] i poczekaj, aż wybuch zrobi ci przejście. Stań obok niego, wychyl się i strzel w super-żołnierza, by go zwabić. Gdy będzie wystarczająco blisko (nie pokazuj mu się tylko), przejdź przez dziurę dalej i jak najszybciej otwórz zamek wytrychem w [2]. Dostaniesz 400 PD za uratowanie pierwszego cywila. Możesz zabrać także pancerz z [3], jeśli super-żołnierz cię zranił. Idź do bramy i dalej - po lewej będzie kolejny super-żołnierz. Musisz przedostać się przez drugą, większą bramę, po drodze dostaniesz opcjonalne zadanie - "Put out the fire for Crazy Harij or he'll be very angry!" ("Ugaś ogień przed Szalonym Harijem, albo bardzo się zdenerwuje!"). Na razie jednak nie zwracaj na niego uwagi, tylko biegnij przed siebie.

Zauważysz walkę - kilku członków indyjskiego H.A.R.M.u przeciwko super-żołnierzowi. Choć są oni twoimi kumplami z założenia, to zabij tych po lewej, aby super-żołnierz się odwrócił do ostatniego po prawej. Wtedy zabierz kubeł w [4] i biegnij do [5], gdzie jest kranik. Za jego pomocą napełnisz kubeł. Po drodze możesz zabrać pancerz z [6]. Biegnij uliczkami do [7], gdzie wylej wodę na ogień nie pozwalający uciec cywilowi. Musisz czynność powtórzyć i otworzyć bramę po prawej, aby dostać następne 400 PD. Po prawej w [8] masz kolejny pancerz, a obok barykady w [9] - bandaże. Teraz wróć się do kraniku i z pełnym kubłem, uważając na super-żołnierzy, biegnij do Harija w [10]. Znów dwa razy musisz wylać wodę, aby go uwolnić, za co dostaniesz 400 PD. Ponownie napełnij kubeł i wróć się tam, gdzie był ostatni pancerz.

Idź w lewo cały czas, po chwili super-żołnierz wyważy bramę. Musisz szybko skręcić w prawo, w uliczkę po lewej i do jej końca. Wejdź po schodach, aby z balkonu zabrać Spy Training Manual za 200 PD w [11]. Potem zejdź - po lewej w [12] jest mała barykada z szafy, którą można przeskoczyć, najpierw zmniejsz ogień na niej, aby mniej cię zranił, wylewając wodę. Zabierz amunicję do Gordona z [13] i biegnij dalej. Za rogiem po prawej będzie trzech żołnierzy z H.A.R.M.u, którzy cię zaatakują. Zabij ich i napełnij kubeł wodą z kranika w [14]. W hotelu obok schodów w [15] są bandaże. W [16] znajduje się ostatni cywil - gdy raz wylejesz wodę, super-żołnierz złamie barykadę. Napełnij kubeł, strzel w super-żołnierza i podejdź do ognia od drugiej strony. Gdy wylejesz kubeł na ogień i uwolnisz ostatniego cywila, dostaniesz 400 PD i zakończysz zadanie. Teraz tylko biegnij do Kamala, który pojawi się w [17].