Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way - poradnik do gry

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter 01 - Cate Archer Must Die | No One Lives Forever 2 A Spy in HARM's Way poradnik No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

The Directror

Nie masz możliwości gry na tym poziomie, możesz tylko oglądać, jak tajemniczy jegomość, który każe nazywać siebie The Director, zleca Isako zadanie zabicia agentki Cate Archer - czyli ciebie.

Call it a hunch

Zaczynasz przy samochodzie - Chapter 01 - Cate Archer Must Die | No One Lives Forever 2 A Spy in HARMs Way - No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.s Way - poradnik do gry

Zaczynasz przy samochodzie. Już na początku dostaniesz zadanie "Rendezvous with Hatori-san" ("Spotkaj się z Hatori-sanem"). Niestety, na tym poziomie tego zadania nie wykonasz. Zabierz trzy przedmioty - Spy Training Manual w [1] (jest na masce samochodu, dostaniesz 200 PD), teczkę z [2] (leży pomiędzy bokiem samochodu a poręczą nad rzeką, dostaniesz 20 PD), potem idź prosto - na słupie po lewej w [3] będzie przyczepiona kartka. Gdy ją weźmiesz, dostaniesz zadanie "Recover six pages of the UNITY manual" ("Zdobądź sześć stron podręcznika UNITY") - za jedną z kartek dostaniesz 40 PD. Idź dalej, po lewej na poręczy w [4] siedzi kruk Santa - porozmawiaj z nim na każdy temat, a razem dostaniesz 60 PD.

Idź dalej, zabierz z drzewa z lewej druga kartkę podręcznika UNITY, jest w [5] i dostaniesz za nią 20 PD. Na początku mostu jest paczka w [6], są w niej trzy monety - gdy je weźmiesz, dostaniesz także 20 PD. Kolejne 20 PD wisi w [7] w postaci kartki na lewej obręczy mostu, to trzecia kartka podręcznika UNITY. Idź dalej w lewo, trzymając się kamieni. Ukryj się w [8], przyleci Santa z nowymi informacjami, za które dostaniesz 20 PD. Wychyl się zza kamienia kucając, wyceluj kuszą w głowę wojowniczki ninja i strzel. Ma ona przy sobie kartkę, którą weźmiesz, jak dokładnie przeszukasz jej ciało - dostaniesz za nią 20 PD. Następne 20 PD dostaniesz za przeczytanie kartki wiszącej przed bramą w [9], którą następnie otwórz - za wejście do wioski po raz pierwszy dostaniesz 100 PD.

Od razu idź w lewo, za dom. W [10] jest paczka, w której znajdziesz trzy bełty zwykłe i trzy trujące. Idź dalej, trzymając się lewej strony i w odpowiednim momencie wychyl się i zabij wojowniczkę. Santa siedzący na drewnianym płocie po lewej da ci 40 PD, gdy go wysłuchasz. Idź dalej, w [11] masz czwartą kartkę z podręcznika UNITY (20 PD), a zaraz dalej - po lewej na drewnianym płocie będzie Santa, po rozmowie dostaniesz 20 PD. Po lewej za rogiem będzie para wojowniczek ninja - spróbuj po kolei je zabić. Strzel w głowę jednej, zabierz szybko ciało i potem rozpraw się z drugą. Po prawej w [12] jest piąta kartka podręcznika UNITY - 20 PD oraz zbroja tuż obok. Idź prosto, po chwili dwie wojowniczki ninja wyjdą z prawej i zaczną rozmawiać. Poczekaj, aż skończą i strzel w głowę jednej. Jeśli nie uda ci się zabić drugiej kuszą, to wyciągnij katanę i biegnij w stronę alarmu po lewej. Jeśli wojowniczka pobiegnie włączyć alarm, bez problemu ją zabijesz. Koło roweru w [13] są bandaże, jeśli zostałeś ranny, idź potem do [14], gdzie jest ostatnia kartka podręcznika UNITY (20 PD plus 300 PD za wykonanie zadania).

Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie