Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way - poradnik do gry

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter 08 - The Art Of Murder | No One Lives Forever 2 A Spy in HARM's Way poradnik No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

The vault

Twoim pierwszym zadaniem jest Reach the lower level without killing anyone (Dostań się na niższy poziom bez zabijania) - Chapter 08 - The Art Of Murder | No One Lives Forever 2 A Spy in HARMs Way - No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.s Way - poradnik do gry
 

Twoim pierwszym zadaniem jest "Reach the lower level without killing anyone" ("Dostań się na niższy poziom bez zabijania"). Nie jest ono trudne, tym bardziej, że nie masz oprócz palnika żadnej broni, którą mógłbyś kogokolwiek zranić. Wyjdź z biura i przeszukaj pozostałe - w [1], [2] i [3] są czekające na ciebie stojące szafki. Powinieneś znaleźć coś wartego 20 PD. Zapamiętaj, w którym miejscu są telefony, bo później będziesz tego potrzebował. Potem porozmawiaj z Kamalem w [4] i zejdź na dół. Idź do łazienki, do [5]. Pod lewą kabiną będzie notka za 20 PD, a w prawej - paczka. Jest w niej Utility Launcher, strzałki śledzące i wyłączające kamery, a także informacja o misji warta 20 PD. Wyjdź do ogrodu. W [6] znajduje się kolejna paczka, gdzie masz trzy pluskwy oraz informację o misji - "Plant bug on three telephones in H.A.R.M." ("Umieść pluskwy na trzech telefonach w bazie H.A.R.M.") - wartą 20 PD.

Wróć się tam, gdzie zaczynałeś misję. W biurach znajdziesz co najmniej dwa telefony warte umieszczenia na nich pluskwy. Po wykonaniu tej czynności zacznij przeszukiwać dół - biura w [7], [8] i [9]. Tam powinieneś umieścić trzecią pluskwę i dostać 200 PD za wykonanie zadania. Zdekoduj bramę w [10] i weź ze schodów paczkę, gdzie masz strzałki usypiające. Dostaniesz zadanie - "Recover information on Project Omega from the main vault" ("Zdobądź informacje na temat Projektu Omega z głównego sejfu"). Wróć się teraz i po kolei usypiaj strażników, zabijając ich później palnikiem, dzięki czemu zbierzesz niezbędną amunicję. Dwóch jest w poczekalni, jeden przed schodami na górę i dwóch w ogrodzie. Wróć się potem na dół. Ostrożnie idź korytarzem - powinieneś usłyszeć rozmowę. Wychyl się i strzel strzałką wyłączającą w kamerę nad wejściem obok dwóch rozmówców. Potem podejdź do nich i potraktuj każdego strzałką, zabij palnikiem i zabierz broń.

Na stole w [11] znajdziesz notkę za 20 PD, a w biurze w szafce stojącej informacje warte kolejne 20 PD, znajdujące się w [12]. Tutaj też - jeśli nie znalazłeś dotąd - jest trzeci telefon. Idź do pomieszczenia naprzeciwko, z kolcami w suficie. Zapisz grę. Stań na płycie, poczekaj, aż kolce opuszczą się i podniosą i przejdź na drugą stronę, zatrzymując się między kolumnami i uważając, by pułapka cię nie zabiła. Zabierz z [13] Spy Training Manual za 200 PD. Zaraz potem dostaniesz 300 PD za pokonanie pułapki. Zabierz notkę z [14]. W tym samym miejscu jest zapadnia, nie wchodź na nią, tylko stań obok i przechyl się, aby wziąć notkę za 20 PD. Rozkoduj zamek i wejdź do sejfu w [15].

Na półkach znajdziesz sześć rzeczy - dubeltówkę z amunicją zwykłą i wybuchową, pistolet (także z amunicją), pancerz, Gordona z tłumikiem, trzy granaty ogłuszające i to, co cię najbardziej interesuje - czyli informację o Projekcie Omega. Po wzięciu, oprócz standardowego 20 PD, dostaniesz też 800 PD za wykonanie głównego zadania. Alarm się włączy, a baza zaroi się od strażników. Wyjdź stąd, w wejściu za pułapką zabijesz jednego, w hallu kolejnych trzech. Wejdź na górę. Omiń Kamala i zacznij zabijać wrogów wybiegających z poczekalni. Przejdź i stań w następnych drzwiach, byś mógł spokojnie zabić kolejnych kilku w ogrodzie i tych wybiegających z lewej. Gdy wszystko ucichnie, skieruj kroki do [16], gdzie siedzi Santa. Przejdź przez bramę, by zakończyć poziom.

Crossfire

W tej misji musisz przede wszystkim patrzeć na balkony - Chapter 08 - The Art Of Murder | No One Lives Forever 2 A Spy in HARMs Way - No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.s Way - poradnik do gry
 

Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie