Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza: Krzyżowiec II - poradnik do gry

Twierdza: Krzyżowiec II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Produkujące żywność | Budynki w Twierdza Krzyżowiec II poradnik Twierdza: Krzyżowiec II

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Produkujące żywność

Budynki produkujące żywność. - Produkujące żywność | Budynki w Twierdza Krzyżowiec II - Twierdza: Krzyżowiec II - poradnik do gry
Budynki produkujące żywność.

Grupa jednych z najważniejszych budynków w grze. Bez posiadania sprawnie działającego łańcucha produkującego żywność, nie będziesz w stanie prowadzić swojego zamku - chwilowy brak żywności da się załagodzić, na przykład zmniejszając podatki, czy zwiększając dystrybucję piwa / religii, ale na dłuższą metę jest to nieosiągalne.

Do grupy budynków produkujących żywność należy: Spichlerz, Sad, Chlewnia / Owczarnia, Serownia, Farma Chmielu, Browar, Uprawa Pszenicy, Młyn i Piekarnia.

Spichlerz

Odpowiednik opisywanego w poprzednim rozdziale składu zapasów, z tą różnicą, iż służy on jedynie do magazynowania żywności. Jest to drugi budynek (tuż po składzie), który musisz postawić zanim uzyskasz dostęp do reszty. Powinieneś ulokować spichlerz jak najbliżej żyznych terenów, by zmniejszyć dystans, jaki muszą pokonać chłopi z innych budynków produkujących żywność.

Z uwagi na fakt, iż przetrzymywana jest tu cała żywność, musisz bronić spichlerza jak oka w głowie. Jeśli wróg go zniszczy, bądź ulegnie on pożarowi, który strawi budynek, zostaniesz obciążony gigantyczną karą do popularności za brak żywności. Więcej na temat wpływu żywności i sterowania jej dystrybucją znajdziesz w odpowiednim rozdziale w tym poradniku.

Sad

Koszt: 20 drewna, 1 chłop

Produkcja: 8 jabłek za jednym razem

Pierwszy dostępny budynek produkujący żywność, a zarazem najtańszy ze wszystkich z tej grupy. Po wybudowaniu i odczekaniu odpowiedniej ilości czasu, chłop w nim pracujący zacznie zbierać jabłka, które następnie przetransportuje do spichlerza, przez co będą one dostępne dla twojej ludności. Sady mogą być umieszczone jedynie na żyznych, trawiastych terenach - innymi słowy w oazach.

Sad jabłoni wymaga najmniejszego nakładu surowców, a także najszybciej zaczyna produkować żywność, jednak okupuje to najmniejszą produkcją ze wszystkich budynków odpowiedzialnych za produkcję żywności - chłop dostarczy jedynie 8 jabłek na raz. Sady są najskuteczniejsze na początku rozgrywki, gdy szybko potrzeba ci rozpocząć produkcję żywności, a nie masz jeszcze drewna na bardziej zaawansowane budowle. W późniejszym etapie rozgrywki bardziej opłaca się zautomatyzować zakup jabłek, zamiast zwiększać ilość budynków je produkujących.

Chlewnia / Owczarnia

Koszt: 50 drewna, 1 chłop

Produkcja: 12 mięsa za jednym razem

Oba te budynki niczym się nie różnią - jedyną różnicą jest fakt, iż chlewnia dostępna jest dla krzyżowców, a owczarnia dla Arabów. Oba budynki produkują ten sam typ żywności - mięso. Po ustawieniu budynku, musisz odczekać kilkadziesiąt sekund, zanim budynek uzyska możliwość produkcji mięsa, po czym chłop zacznie regularnie transportować mięso do spichlerza.

Chlewnia / Owczarnia jest droższa niż sady jabłoni, jednakże jest też skuteczniejsza - produkuje więcej mięsa niż sady, przy praktycznie takim samym czasie produkcji. Jednakże, tak samo jak sady, budynki te opłaca się budować jedynie we wczesnym etapie rozgrywki, gdyż później, gdy będziesz miał kilkadziesiąt, bądź ponad setkę ludzi w zamku, budynek ten nie nadąży z produkcją mięsa. Lepiej jest wtedy po prostu kupować je na targu, ustawiając automatyczny zakup, a poświęcić się produkcji innych surowców.

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie