Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza: Krzyżowiec II - poradnik do gry

Twierdza: Krzyżowiec II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wieprz | Kampania szkoleniowa - Wymierzanie Sprawiedliwości poradnik Twierdza: Krzyżowiec II

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Wieprz

Cel:

  • Wrogi Lord ginie

Porażka gdy:

  • Upłynie czas: 10 dni
  • Nie zostanie ci ani jedna jednostka

Banalnie prosta misja oblężnicza, z uwagi na posiadane przez ciebie jednostki - na starcie otrzymujesz olbrzymi oddział Rycerzy Templariuszy i Sierżanta Sztabowego, Katapulty, Asasynów, Łuczników, Kuszników, Pluteje, Knechtów i Rekrutów.

Misja ta jest zdecydowanie za prosta - dysponujesz zbyt wielką armią. - Wieprz | Kampania szkoleniowa - Wymierzanie Sprawiedliwości - Twierdza: Krzyżowiec II - poradnik do gry
Misja ta jest zdecydowanie za prosta - dysponujesz zbyt wielką armią.

Rozpocznij misję od wysłania twoich Zbrojnych razem z Sierżantem na wrogów kryjących się za barykadami. Gdy twoja piechota będzie w zasięgu ognia wroga, wyślij za nimi Łuczników i Kuszników skrytych pod Plutejami - pozwoli ci to wyczyścić większość strzelców w okolicy, a twoi zbrojni rozniosą wszelką piechotę, która nawinie im się pod ostrza.

Zrób dziury szerokości dwóch pól w barykadach, by twoje oddziały mogły przez nie swobodnie przejść, zamiast krążyć wokół. Przy następnym murze musisz zachować ostrożność, gdyż jest tam ukryta pułapka - wyślij swoich Rekrutów, by ją aktywowali, a nie będziesz się miał czego bać. Wyczyść drugi zestaw murów z łuczników, zabij piechotę stojącą pod nim, a następnie wyślij swoich Asasynów na mury, by otworzyli bramę, umożliwiając dalszą wędrówkę.

Czasami wróg potrafi zaskoczyć - w tym wypadku ukryta pułapka pod murem. - Wieprz | Kampania szkoleniowa - Wymierzanie Sprawiedliwości - Twierdza: Krzyżowiec II - poradnik do gry
Czasami wróg potrafi zaskoczyć - w tym wypadku ukryta pułapka pod murem.

Przyszedł czas na ostatni mur - jednak z twoją armią zdobyłbyś go nawet wyłącznie przy pomocy zbrojnych. Wyślij ciężko opancerzonych wojaków na przód, by zajęli się wojskiem przy bramie, rozkaż Katapultom ostrzał murów i wyślij swoich Asasynów, by przejęli wrogą bramę, jeśli nie chcesz czekać, zanim Katapulty zrobią wyrwę. Gdy przedostaniesz się na drugą stronę muru, wykorzystaj Wirujących Derwiszy, by rozprawić się ze sporym oddziałem tam oczekującym. Na końcu wyślij swoich Rycerzy Templariuszy i Sierżanta Sztabowego na dach Donżonu, by zabili wrogiego Lorda, kończąc misję.