Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza: Krzyżowiec II - poradnik do gry

Twierdza: Krzyżowiec II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Twierdza: Krzyżowiec II - Interfejs
Twierdza: Krzyżowiec II - Interfejs
Powiększ mapę

Opis interfejsu w Twierdza Krzyżowiec II | Podstawy rozgrywki poradnik Twierdza: Krzyżowiec II

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

1 – Popularność - kolor oznacza stosunek ludzi do gracza, a cyfra jego intensywność.

2 – Liczba dostępnych obecnie chłopów.

3 – Łączna liczba chłopów w zamku / maksymalna liczba.

4 – Aktualnie posiadane złoto.

5 – Karta informacyjna. Kolejno: poziom podatków, racji żywnościowych, piwa, obrzędów religijnych.

6 – Mini-mapa pokazująca sytuację dziejącą się na mapie.

7 – Okno aktualnie wybranej funkcji - może to być wybór budynków do postawienia, bądź okno jednostki, pozwalające wydawać rozkazy.

W tym rozdziale przyjrzeć sie możesz interfejsowi rozgrywki w grze Twierdza Krzyżowiec 2. Interfejs nie różni się specjalnie od innych strategii czasu rzeczywistego - nie przesłania specjalnie widoku i zawiera najpotrzebniejsze, doskonale czytelne informacje, rozłożone po kątach, przez co środek ekranu jest zawsze wolny.

Prawy górny róg ekranu zajmują wszystkie najpotrzebniejsze informacje, które znać musi gracz, by wiedzieć, co dzieje się z jego zamkiem. [1] Prawy górny róg przedstawia popularność - kolor przedstawia stosunek poddanych do gracza, a cyfra intensywność. Tuż obok, na lewo [2] pokazana jest liczba dostępnych obecnie chłopów. Kontynuując w lewo [3] pokazuje aktualną ilość chłopów / maksymalną ilość chłopów możliwych do zakwaterowania. Na lewo [4] pokazuje ilość dostępnego aktualnie złota. Poniżej, [5] znajduje się karta zawierająca najważniejsze informacje. Kolejno: podatki, racje żywnościowe, piwo, obrzędy religijne. W lewym dolnym rogu ekranu [6] znajduje sie mini-mapa pokazująca sytuację dziejącą się na mapie. Obok, [7] znajduje się okno aktualnie wybranej funkcji - może to być wybór budynków do postawienia, bądź okno jednostki, pozwalające wydawać rozkazy.