Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dark Souls II - poradnik do gry

Dark Souls II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

9. Magia | Dark Souls II poradnik Dark Souls II

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

W tym rozdziale znajdziesz informacje na temat podstaw magii w Dark Souls 2. Poznasz jej rodzaje, charakterystykę danej dziedziny, przedmioty potrzebne do jej używania oraz przykładowe zaklęcia wraz z ich zastosowaniem i sposobem działania. Są tutaj zawarte informacje dotyczące handlarzy, u których możesz kupić zaklęcia oraz sposobie przygotowywania czarów do użycia.

Magia dzieli się na trzy rodzaje - 9. Magia | Dark Souls II - Dark Souls II - poradnik do gry
Magia dzieli się na trzy rodzaje

W grze Dark Souls 2, magia jest podzielona na cztery rodzaje, Czary, Cuda, Uroki oraz Piromancję. Do używania każdego z tych rodzajów magii potrzebny jest inny przedmiot. Do rzucania czarów potrzebny jest katalizator, np. Bone Staff czy Sorcerer's Staff. Do używania cudów wymagany jest talizman, np., Cleric's Sacred Chime. Natomiast aby parać się piromancją, potrzebne będzie Piromance Flame. Rzucanie uroków możliwe jest za pomocą zarówno talizmanów, jak i katalizatorów. Poniżej znajdują się przykładowe zaklęcia, wraz z ich działaniem.

Spells:

  • Soul Arrow - magia ofensywna. Wystrzeliwuje pocisk, który zadaje obrażenia od magii. Jest to czar mierzony.
  • Soul Spear - magia ofensywna. Wystrzeliwuje w kierunku przeciwnika magiczną włócznię, która go przebija. Zadaj spore obrażenia. Jest w stanie trafić kilku przeciwników na raz, stojących w linii.
  • Remedy - magia lecznicza. Zdejmuje z postaci stany chorobowe takie jak krwawienie czy zatrucie.
  • Magic weapon - magia wzmacniająca. Czar rzucany na broń, która jest trzymana w prawej ręce.
  • Magic shield - magia wzmacniająca. Czar rzucany na tarczę.

Miracles:

  • Heal - magia lecznicza. Leczy średnią liczbę punktów życia bohatera.
  • Replenishment - magia lecznicza. Stopniowo leczy punkty życia bohatera.
  • Lighting Spear - magia ofensywna. Wyczarowana zostaje magiczna włócznia, która zadaje obrażenia od błyskawic.
  • Homeward - magia działająca na zasadzie Homeward Bone. Bohater zostaje przeniesiony do ostatnio używanego ogniska.

Pyromancy:

  • Fireball - magia ofensywna. W stronę przeciwnika zostaje wystrzelona kula ognia.
  • Fire Orb - magia ofensywna. W stronę przeciwnika zostaje wystrzelona duża kula ognia.
  • Combustion - magia ofensywna. W dłoni rzucającego wytwarzany jest płomień. Idealne rozwiązanie podczas walki w zwarciu.
  • Fire Surge - magia ofensywna. W stronę przeciwnika wystrzelona zostaje fala płomieni.

Na początku gry, w magię możesz wyposażyć się u dwóch handlarzy. Czary możesz kupić u Merchant Hag Melentia w Forest Of The Fallen Giants (później przeniesie się do Majuli), natomiast w cuda możesz się zaopatrzyć u Licia of Lindeldt w Heide's Tower Of Flame. Jeśli chcesz przypisać czar do dostępnego slota, musisz usiąść przy ognisku i wybrać opcję Attune Spells.